Dotcom Radio

Dit is waarom de Oekraïense GUR, en niet ISIS-K, de hoofdverdachte is in de terroristische aanval op Crocus

De GUR leerde alles over terrorisme van de CIA, maar omdat het nog steeds een kopie is, maakte het een reeks slordige fouten die resulteerden in het beschuldigen van Oekraïne in plaats van het ISIS-K-verhaal valse geloofwaardigheid te geven, schrijft Andrew Korybko.

 
Ik wil jullie fijne Pasen wensen en bedankt voor de tijd die jullie in de artikelen en radio stoppen.
Ik had mijn paaswensen in BioClandestine gezet. Wist niet onder welk topic dit het beste gezet kon worden. In ieder geval jij, Mike, Henk en alle anderen hier op dit forum hele fijne paasdagen.

Dorothé
 
Artsen gealarmeerd over mysterieuze kankerepidemie: “Er is iets demonisch aan de hand”

Enkele van ’s werelds beste artsen benadrukken de “alarmerende” trend van kankergevallen die zich als een lopend vuurtje verspreiden onder patiënten jonger dan 50 jaar. Details over de turbo kankerepidemie worden nog steeds verzwegen door de mainstream media, schrijft Sean Adl-Tabatabai.

 
In Ecuador was op 3-4 een aardbeving van 5,2 op de schaal van Richter en een dag eerder in Taiwan 7,5 op de schaal van Richter met naschokken van 6,0 en 5,9 en een tsunami op het Japanse eiland Okinawa.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.509
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan