Wie ben ik?

Zaniematsu

New member
Mijn naam is Linda. Sinds 1963 op (in?) deze aarde geworpen. Dat was in de oudste stad van Zuid Holland.
Moeder van een zoon (1984) en personeel van 4 senioren kattendames. De jongste is 16 en de oudste 3 zijn 17 jaar.

Ik let op mijn voeding en beweging. Ben al zo'n 4 jaar fan van Wim Hof, zijn ademhalingstechniek, daarbij douche ik dagelijks uitsluitend koud. Ik kook graag veganistische gerechten, het liefst uit de Indische keuken. Koken heb ik van kind af aan geleerd van mijn Indonesische oma (Surabaya) en Indo moeder en tantes. Ik hou van lezen, natuurgeneeskunde, fotografie, fietsen, wandelen, yoga, pilates en eten ;-)

Ik ben mantelzorger van mijn moeder van 84 jaar. Ze heeft diabetes, hartfalen, nierfalen en sinds 2 jaar is er Alzheimer gediagnostiseerd.
De afgelopen 2 jaar heb ik dagelijks voor haar gekookt volgens de adviezen van dr Neal Barnard. Geheel plantaardig.
De casemanager vindt dat het verbazingwekkend goed met haar gaat! Het gaat nu zelfs beter dan toen ze haar leerde kennen.

Mijn moeder volgt de msm maar is wakker en wil geen injectie. Gelukkig is ze lekker eigenwijs.

Na het bezoeken van een lezing van Mike ben ik meteen opzoek gegaan naar dit forum.
Vandaag een kuur besteld, iets met de schaapjes op het droge....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan