Weermanipulatie

A scud cloud, also known as a pannus cloud or fractus cloud, is a low-lying, ragged, and often wispy cloud that forms beneath larger storm clouds, like cumulonimbus or nimbostratus.​

Foto is van ca 5j geleden
Het weer wordt al heel lang gemanipuleerd.

Er wordt lekker geknutseld. Winterse temperaturen van nu vind ik niet meer wat het 10 jaar geleden was. Toen was -10 graden nog wel vol te houden, nu vind ik -2 al te koud. Zal ook wel met dat geknutsel te maken hebben.

Wss doordat het vochtiger aanvoelt. Een vochtige hitte is te warm, een vochtige koude is te koud.
Dat is hier duideljk merkbaar. De vochtigheidsgraad is de laatste 5-tal ook veel hoger hier.
Wordt dat vele vocht steeds door die tering windmolens NL in geblazen ? :unsure:

Wat ik bijzonder vind:
Of de wind nu uit het zuiden, oosten, of noorden komt, er komt dan steeds weer ook regen uit west / zuidwest. Kan me dat van vroeger niet herinneren. Toen kwam regen volgens mij vooral uit de richting van waaruit de wind ook kwam.
Nu komt regen vooral uit de richting waar al die tering windmolens staan.

'Climate change' ? 🤪

Wordt dat vele vocht steeds door die tering windmolens NL in geblazen ? :unsure:

Wat ik bijzonder vind:
Of de wind nu uit het zuiden, oosten, of noorden komt, er komt dan steeds weer ook regen uit west / zuidwest. Kan me dat van vroeger niet herinneren. Toen kwam regen volgens mij vooral uit de richting van waaruit de wind ook kwam.

'Climate change' ? 🤪
Ja precies dat viel mij ook al op. Is al dagen grijs en mistig hier en weer last van mijn keel. Strontziek van elke keer

Wat ik bijzonder vind:

'Climate change' ? 🤪

Regen komt normaliter uit het westen dacht ik dat er vroeger op school geleerd werd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.662
Leden
8.697
Nieuwste lid
Sighvatssohn
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan