Ik zit nog met het volgende: Wanneer je zeg maar 2 jaar geen basmati rijst meer eet en op zekere dag denk je: kom, ik neem weer eens wat..... verteer je het dan überhaupt nog wel? Hoe zit dat eigenlijk? Zitten de bacteriën die rijst verteren dan nog wel in je darm? Ik heb één keer na lange tijd 2 eetlepels witte basmatirijst gegeten. Het gevolg was dat ik de rest van die dag tot mijn nok toe vol zat en niets meer hoefde te eten! 
Zegt NCM van het GAPS dieet daarom: introduceer een nieuwe voedselsoort eerst met 1 theelepeltje? En wat te denken van dat verhaal van Poekie, die eerst nog regelmatig zuurdesembrood at, toen een hele poos niet meer, het daarna toch een keer at bij een vriendin, en daarna gruwelijk verstopt zat? :mrgreen:
Zegt dat niet iets?? Wat je lange tijd niet meer eet, verteer je ook niet meer?

Zegt NCM van het GAPS dieet daarom: introduceer een nieuwe voedselsoort eerst met 1 theelepeltje? En wat te denken van dat verhaal van Poekie, die eerst nog regelmatig zuurdesembrood at, toen een hele poos niet meer, het daarna toch een keer at bij een vriendin, en daarna gruwelijk verstopt zat? :mrgreen:
Zegt dat niet iets?? Wat je lange tijd niet meer eet, verteer je ook niet meer?