Voorstellen: Sim

Sim

New member
Hallo allemaal,

Om maar direct met een originele tekst te beginnen: ik lees al een tijdje mee op het forum en heb hier al een hoop nuttige kennis opgedaan. Soms jeuken de vingers om te reageren, maar dan is het wel zo netjes om mezelf eerst voor te stellen. Nu moet het er dus maar eens van komen.

Ik ben Sim, vrouw, 41 jaar, wel een man (formeel vriend) geen kinderen, woon in 't Gooi. Ik werk als zelfstandig interimmer via mijn eigen zaak, wat me de vrijheid geeft om zo af en toe geen opdrachten aan te nemen om uit te rusten en weer nieuwe energie op te doen. Een enorme luxe die ik zéér waardeer! Ik heb in mijn leven al wat gezondheidsdingetjes achter de rug en ben naar aanleiding daarvan geregeld in het alternatieve circuit terecht komen. Met wisselende resultaten overigens, maar nooit zo slecht als in het reguliere medische circuit! De laatste gezondheidsdip aan het einde van de zomer vorig jaar (2012) was reden voor mij om er nu eens goed werk van te maken. Zodoende ben ik me gaan verdiepen in de relatie voeding en gezondheid en via allerlei omwegen via paleo bij dit forum terecht gekomen. En het spreekt me erg aan, het meeste is zo 'logisch' en 'verklaarbaar' en voelt zo natuurlijk aan. Ik heb dan ook al de nodige aanpassingen in onze voeding aangebracht, maar helemaal zijn we er nog niet. Vooral de koolhydraatbeperking vind ik nog lastig (jep, verslaafd!).

Ik heb al braaf het 'alleen lezen forum' bekeken, de 'handleiding nieuwe gebruikers' gelezen en de site voedingisgezondheid.nl doorgenomen... :D Zonder gekheid, er is een schat aan informatie voorhanden en er zitten dan ook al de nodige uurtjes leeswerk in. Concrete vragen op gezondheidsgebied of voedingsgebied heb ik op dit moment dan ook niet, maar wat niet is kan komen...