Voorstellen Markus : histamine en vermoeidheid

Markus

New member
Hallo ik ben Markus 40 jr. en ben nieuw op dit.

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik hoop dat jullie mij verder/opgang kunnen helpen om mijn histamine intolerantie klachten te verminderen al dan niet te genezen.

Ik heb al wat zitten rond te neuzen op het forum maar er staat zoveel info op dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen om dit goed aan te pakken.

Momenteel vallen er steeds meer voedingsmiddelen af waardoor het geheel wel heel eenzijdig word. Ik eet momenteel b.v.
Ontbijt :
- havermoutpap
- rijst, groente en gehakt
- of alleen koolsap/bleekselderij sap voor
m'n darmen en maagzuur.

Tussen door :
- banaan, blauwe bessen of perzik

Middagmaaltijd :
- glutenvrij yam zuurdesembrood met gehakt, kipfilet, avocado of zelf gemaakte groentespread.

Avondeten :

Rijst, zoete aardappel, aardappel, boekweitpasta met groente, kip of gehakt.

Veel groentes kan ik niet eten omdat er op reageer, de volgende groentes wel
-wortel
-broccoli
-bloemkool
-spruiten
-andijvie
-boerenkool
-witlof
Zuivel verdraag ik niet heel goed, heb al meerdere keren rauwe kefir melk geprobeerd maar dat wil niet echt krijg dan erg last van brainfog. Waterkering gaat beter.

Ik neem bij het avondeten citroensap met lauw water dit werkt goed, heb een paar maanden terug betaine geprobeerd maar werd heel onrustig van dat spul. Weet niet of andere hier ook ervaring mee hebben?

Sorry voor het lange en misschien iets wat warrige verhaal maar ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen om dit goed aan te pakken zodat ik weer de regie krijg over mijn lichaam en dat ik weer alert en minder moe, suf, geïrriteerd...enz de dag door kan.

Groet.
Markus

 
Grappig, de autocorrectie van je mobiel heeft 'waterkering' gemaakt van 'waterkefir'.?

Maar de boodschap is duidelijk. Ik raad je eerlijk gezegd een consult met mij aan. Dit doe ik niet uit commerciele overwegingen, maar omdat we dan in 2 uur tijd veel grotere stappen kunnen maken.

Mike
 
Ik neem wel even contact met je op via het emailadres waarmee je je hebt geregistreerd.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan