Voorstellen Gerrit / Maagzuurproblemen

Gerrit1985

New member
Goedemorgen allemaal,

Ik ben Gerrit, woonachtig in Urk en ben 34 jaar. Ik weeg ongeveer 70 kg. heb 12 jaar lang veel koffie / roken / stress en daarnaast maagzuurremmers / beschermers Pantropazol wekelijks gebruikt, waar ik nu helaas de gevolgen van heb gekregen vrees ik. Ik heb namelijk sinds maart al pijn op de borst en tussen de schouderbladen. Tevens rauwe slokdarm en wil de voeding niet lekker zakken/ brok in m'n keel voelt het aan, winderigheid, oprispingen exc. Als ik een glas koud water of melk drink voel ik de vloeistof over m'n linkerborst lopen. Dat gaat dus niet goed ergens. Tevens heb ik echt altijd steenkoude handen en voeten. Ik sport wel en heb genoeg beweging iedere dag. In 2018 liep ik al met en soort bal/ ballon in de maag. Na maagonderzoek (......onderzoek)was het advies; Iedere dag een pantropazol. Nu anno 2020 na onderzoeken met de huisarts en gastroloog is het advies; neem maar iedere dag een maagbeschermer. Huh? Ja maar beste dokter ik krijg alleen maar meer pijn als ik ze dagelijks neem.... Ik ben dus zelf ook gaan onderzoeken en kwam terecht op de site van voedingisgezondheid van co en lia. heb mijn voeding inmiddels sinds een week zoveel mogelijk aangepast sinds advies (daarin/ weston price). rauwe melk, kefir, yoghurt, appelazijn, citroenwater exc exc. Nu komt mijn maagzuur weer op natuurlijk, aangezien ik totaal gestopt ben met de pantropazol. Als ik nu vette kost of vlees eet, boer ik daarna 8 uur lang alles op. Ik heb ook dat boek besteld van Jonathan wright; waarom maagzuur goed voor je is. Daaruit ben ik nu Betaine HCL / pepsine gaan gebruiken, om meer maagzuur aan te maken. Alleen wil ik dit proces graag in samenwerking met een goede (natuur) arts doen wie bekend is met het gebruik van deze capsules en wie bekend is met maagzuur meting e.d. weet iemand van jullie hier misschien een goede arts beetje in de buurt van Urk wie bekend is met dit soort spijsverteringsproblemen? Of herkent iemand deze klachten?  Alvast bedankt voor de antwoorden.



Groet,



Gerrit
 
https://farohealthcenter.nl/es-teck-body-scan/

Welkom Gerrit,
Jouw maagproblemen hebben tijd nodig om weer te helen. Je voelt zelf al dat vette kost problemen geeft, het lijkt me dat je daar tijdelijk mee moet stoppen.
Probeer voeding uit, Kijk wat je beter verdragen kunt. Ik denk aan gepureerd eten tijdelijk.
Zoek eens naar enzymen.

Bij faro ben ik een keer geweest voor een bodycheck. Bekijk zijn site, misschien staat het je aan.
Anders zoeken bij orthomoleculaire artsen o.i.d.
Succes.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan