Voorstellen Ei Opener

EiOpener

New member
Beste FF-lezers,

Graag geef ik als nieuw Forum lid een korte introductie van mijzelf.
Al geruime tijd ben ik, samen met mijn man, een stille lezer + donateur van het FF en zijn we trouwe luisteraars van Dot.com radio.
Mede dankzij dit Forum en Dot.com zijn wij inmiddels aardig ‘wakker geworden’ op allerlei gebied.
Het begon in 2014 toen wij beiden door omstandigheden ineens heel veel vrije tijd tot onze beschikking hadden en daardoor tijd om ons te verdiepen in allerlei belangrijke, interessante zaken. Het thema ‘voeding en gezondheid’ had in eerste instantie onze interesse en daardoor kwamen we op het pad van Weston Price terecht. Weg met de E-nummers, brood en suikers en welkom (zelfgemaakte) bottenbouillon, rauwe melk en boerenkaas als dagelijkse basis voor ons gezin. Wij ‘varen’ er uitstekend op!

Daarna ontdekte ik bij mijzelf (weer) een melanoom. Ik ben er gevoelig voor, helaas, het zit bij mij in de familie. Voor de behandeling ervan wilde ik niet meer het ziekenhuis-pad bewandelen met een dermatoloog. Omdat ik zelf erg alert ben op huidafwijkingen, was ik er destijds (de 1ste keer) op tijd bij en snel hersteld van de medische ingreep. De onzekerheid over schone snijranden, schone poortwachtklier en het wachten op de uitslag, vond ik toen heel lastig. Hoewel ik diep van binnen wist dat het wel goed zat, knaagde de onzekerheid toch aan me. Na drie weken wachten volgde de uitslag: de snijranden waren schoon en de poortwachtklier ook.
‘’Alles goed en wel, maar deze keer ga ik het anders aanpakken!’’ bedacht voor mezelf. Zo kwam ik op de behandeling dmv. zwarte zalf. Na veel leeswerk en onderzoek had ik er vertrouwen in dat de zwarte zalf mij kon helpen met het verwijderen van de melanoom. Via dit forum heb ik toen een potje besteld en ben mijn eigen behandeling begonnen. Lang verhaal kort: fantastisch, wat een wondermiddel! Belangrijk om erbij te vermelden is dat ik tijdens mijn onderzoek ook stuitte op het boek ‘gezond met zonlicht’ van Moritz en sindsdien kokosolie gebruik als zonnebrandmiddel en niet meer ‘getrouwd’ ben met mijn zonnebril. In de loop van de tijd zijn mijn blauwe ogen gewend geraakt aan het felle zonlicht en kan ik zonder zonnebril door het leven(!)

Goed….toen brak de tijd aan van mijn langzame geo-politieke ontwaking en mijn kennismaking met Q. Met grote interesse lees ik de posts op het forum en raadpleeg diverse bronnen op het internet. Niet lang geleden stuitte ik ergens op een filmpje van Big-Mike bij Ellen DeGeneres. Wat?! Michelle Obama is een man…! Al snel ontdekte ik Barbara Bush… en diverse filmpjes op Youtube van vermeende transgenders/transseksuelen.

Ik viel van de ene verbazing in de andere. Zie je wel, dacht ik toen: die zusjes Williams (Venus en Serena) zijn inderdaad gewoon kerels! Maar zulke types zijn niet alleen te vinden in de sportwereld, maar ook in Hollywood, de muziek industrie en waar verder nog meer….?!
Inmiddels ben ik ervan overtuigd geraakt dat de hele westerse maatschappij is doorspekt van transgenders. Door het zien van de vele foto’s en transvestigation films op Youtube ben ik overtuigd. Lady Gaga, Madonna, Julia Roberts, Nicole Kidman, Tina Turner en vele vele vele anderen. Tja… what’s in a name, dat ontdekte ik al snel.
Na mijn grote verbazing volgde de vraag: Wat mankeert (leuke woordspeling) die mensen dat ze allemaal geboren zijn als man en zich voor doen als vrouw?!
Na een paar aaneengesloten dagen van mijn ‘connecting the dots’ onderzoek, heb ik vermoedelijk een antwoord gevonden op mijn vraag. Terwijl ik op zoek was naar een antwoord, ben ik gestuit op een Eye-openers van de bovenste plank, die ik dolgraag met jullie wil delen om jullie mening hierover te horen! Vandaar dat ik vandaag een account heb aangemaakt op het FF om deze info met jullie te kunnen delen. Jullie hebben mij veel inzichten verschaft, veel dank daarvoor! Ik hoop via deze topic mijn bijdrage te kunnen leveren aan de Great Awakening.

Ik neem jullie mee op mijn ontdekkingstocht in Transgenderland en we gaan rustig op reis, want alleen dan valt deze info te verhappen. De reden van deze reis is wat mij betreft zuiver gebaseerd op: Waarom komen deze mensen er niet voor uit dat ze transgenders zijn en waarom misleiden ze ons? Want voor de duidelijkheid: of je nu hetero, homo, LBTG-het hele alfabet bent, het maakt mij niet uit. Als je zelf maar gelukkig bent en er niet zo belachelijk mee te koop loopt, zoals bij de Gay-pride bijvoorbeeld.

Groet Ei-opener
 
Welkom op dit forum ei opener. Geen slechte keuze destijds om met goede voeding aan de slag te gaan.
Ik heb zelf ook zwarte zalf destijds gekocht en heb momenteel een jeukplek die ik er mee behandel. Bang om het te gebruiken ben ik in ieder geval niet. Nadat ik zelf een ingrijpende operatie had ondergaan (poliep/geen kanker) heb ik ook het roer omgegooid. Mijn dochter heb ik kunnen behoeden voor een borst-operatie. Uiteindelijk was er niks aan de hand maar het moest wel geopereerd worden jaja.
Gisteren had ik een lekkere aardbeien koek gebakken en konden we op het balkon in de zon even bijpraten.
Het onderzoek naar transgenders zal ik met interesse lezen.
 
Dankjewel Romagi!
Wat goed om te lezen dat je ook zwarte zalf hebt ontdekt :)
Een klein potje met een wondermiddeltje erin. En dan te bedenken dat het AvL in Amsterdam een Huid- en Melanoomcentrum heeft gebouwd, speciaal voor gevallen zoals wij.
Te verschrikkelijk voor woorden! Een angstcentrum waar ze heel veel geld verdienen over de rug van hun patiënten.
 
Ik heb een jeukplek op mijn venusheuvel tussen de haartjes. de 1e keer smeren hielp wel maar nu is de jeuk terug en smeren lijkt niet te helpen. Ik ga nog maar even door maar de jeuk had al weg moeten zijn.
Ik gebruik tegen andere dingen ook wel eens teatree olie. bv een koortslip en laatst hevige jeuk (mug?) meteen jeuk weg.
Naar een huidarts ben ik niet van plan te gaan. Ooit jarenlang tetracycline gehad, = antibiotica maar ik bleek een koemelk allergie te hebben.
 
De jeuk hierboven genoemd ging niet weg deze keer met zwarte zalf. Hoewel het dus wel al eens geholpen heeft Honing zou ook een optie zijn maar... ik heb in huis propolia tinctuur. Dit smeer ik nu dagelijks en helpt wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan