Voorstellen, bezorgde moeder (slecht gebit zoontje)

vrouw85

New member
Hallo allemaal,

Ben een alleenstaande moeder van 33 jaar met een zoontje van 5 jaar.
Zelf kamp ik met PCOS klachten, acne, dun haar en altijd maar moe.

Maar door een slecht gebit van mijn zoontje van 5 jaar hier weer terug op het forum.
Voor heen hier her en der gelezen en wat aanpassingen gedaan in mijn voeding.
Helaas door drukte, stress en problemen weer helemaal terug bij af.

Nu wil ik mijzelf graag weer herpakken en onze problemen gaan aanpakken.

Mijn zoontje heeft nu toch echt wel de grootste zorg.
Ben er laats achter gekomen dat hij wat gaatjes heeft en dat er een stukje kies is afgebroken die soms nu wat pijn doet volgens hem. Ondanks het goed poetsen heeft de slechte voeding zijn sporen achter gelaten.

Nu staat er een afspraak gepland bij een normale tandarts.
Maar het zit mij toch niet lekker en wil een tandarts met meer kennis en die niet werkt met chemische materialen. Wie zouden jullie mij kunnen aanraden. Op het gebied van tandartsen ben ik nog helemaal blanco en zou echt niet weten waar ik op moet letten.

Hoop dat ik na dit bericht een keuze kan maken voor een tandarts en daarmee weer wat rust heb in mijn hoofd. Het houd mij toch wel bezig.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Groetjes een bezorgde moeder.
 
Jammer dat hier nog geen reactie op is gekomen, terwijl hier toch een schat aan kennis en ervaring te vinden moet zijn. Toegegeven, vanwege ontwikkelingen vind ik het subforum Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden tegenwoordig interessanter dan Voeding & gezondheid/Voorstellen. Maar dit forum is wel begonnen met het idee elkaar verder te helpen op het gebied van gezondheid.
De meest logische vragen zijn denk ik of het jullie lukt WAPF te eten (want dat is belangrijker dan goed poetsen; en fluoride gebruik ik al tijden niet meer) en in welke regio jullie wonen, zodat iemand misschien nog een goede tandarts in de buurt weet. Je kunt kijken naar een biologische/holistische tandarts, of op de website lezen wat de aanpak van de tandartspraktijk is.
Ik hoop dat het uitblijven van reacties niet leidt tot frustratie. Alle goeds.
 
Er zijn heel wat topics te vinden op dit forum voor wat betreft tandartsen. Google op biologische tandarts fatsforum.
Oa deze https://www.fatsforum.nl/forums/topic/biologische-tandarts/
 
Ik had wel gereageerd Jasper, in een ander topic stond dezelfde vraag: https://www.fatsforum.nl/forums/topic/ozon-tandzorg/page/7/
Maar daar kwam het ook niet echt van de grond nee.
 
Dit zegt niets over dit forum en alles over de passiviteit van diegenen die niet reageren. Ik bied slechts het platform, het is aan jullie om er gebruik van te maken.

Mike
 
http://dentalshineevolution.nl/

In Oud-Beijerland zit een bio energetische tandarts,daar maakt ons gezin, naar alle tevredenheid, gebruik van haar diensten!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan