Voorstel Joejoe

Joejoe

New member
Hallo Allemaal,
Geen idee of ik het goed doe, zoveel knopjes, linkjes en plaatjes om op te klikken.
Ik ben Jorine (joejoe).
Vandaag een mega interessante lezing gehad van Mike. Dankbaar voor je tijd en info die je hierin stopt voor ons en de wereld. Pfoehee wel ook even veel info en alles even laten verteren in mijn hoofd.
Ik ben een mama van dochter van 9 jaar en woon met haar en man vlakbij de kust. We hebben 3 poezen en wat vissen. Lees graag, kom graag in de natuur. Verdiep me in alles wat er niet klopt aan gevoel op deze planeet. En wil de waarheid vinden en delen. Vind het soms nog een tijd die ik erg spannend vind. Wil erg graag van die spanning en angst af. Dat helpt mij niet in deze tijd. Maar is er wel helaas. Na zo een lezing vlamt de spanning weer op en wil ik alles doen om mijn gezin en andere mensen te beschermen en te helpen. Ik ga nu op zoek naar ivermectine, pff valt niet mee. En als je wat besteld, maar hopej dat je het krijgt. Dank voor al jullie tips en onderzoek op dit forum. Op naar licht en liefde. Liefs Jorine Joejoe
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.862
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan