uit logeren

Rapunzel

New member
Dit weekend ga ik bij mijn zus logeren. Vanavond vertrek ik. Maar jullie willen niet weten wat er allemaal aan voedsel en supplementen mee moet! Ingevroren soep, eieren, vis, groente, flessen sap, lamsgehakt ballen... noem het allemaal maar op. We hebben een spirituele cursus die 2 hele dagen duurt en we kunnen natuurlijk niet mee eten met de groep. Het is een hele onderneming vind ik. Kom ik daar morgen op die cursus met bakjes soep, stukje vis, lijnzaad crackers, kokosolie, ghee, halve appel, waterkefir, avocado, stenen brekers thee. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Maar voor jullie - werkenden - is het vast heel normaal! Gelukkig ben ik bij mensen thuis en mag ik in hun keuken gaan staan kokerellen.

 
ja lastig is dat he! Ik werk nu ook niet volledig dus eet smiddags thuis. Neem nu alleen een omeletje mee voor rond 10.30uur.

Ik zou niet weten hoe ik dit straks allemaal ga doen, kost veel tijd denk ik :(

 
Ik bak in het weekend vijf dubbele kaasomeletten en vries ze in. Elke morgen neem ik er één mee voor de lunch op m'n werk, plus een bakje roomyoghurt waar ik noten en geraspte kokos doorheen doe, en een halve liter smoothie. Verder nog wat noten, of een paar stukken zelfgemaakte kokos/raw cacao met hazelnoten. Soms nog een bakje makreel, of een halve punt brie als tussendoortje, net wat ik allemaal in de koelkast heb staan.

En als ik op visite of uit logeren ga eet ik zo goed en zo kwaad met de pot mee hoor, heb ik 47 jaar gedaan en ik leef nog :wink: Misschien dat ik een bakje roomboter meeneem, dat is eigenlijk wel een goed idee. En een zakje noten tegen de honger.

Laatst had ik een verjaardag met uitgebreide borrel, en ik had een feestmaal aan stukken kaas, olijven, noten......normaal was ik daar altijd heel bescheiden mee, vet hè? :wink: De borrelnootjes, chips en toastjes kon ik heel makkelijk laten staan.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan