The NWO DIEt (Documentaire 2017)

Froggiefied

New member
Interessante documentaire over voeding in de NWO, gemaakt door een kennis van mij.

&t=0s

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
 
Zojuist bekeken en het is een goede documentaire, vooral interessant voor de planteters onder ons. Ik heb hem gedeeld in ieder geval.

Mark
 
Misschien vraag je je af waarom er toch zo weinig reacties komen op deze docu. Als 100%leven deze niet had gezien en zijn reactie niet had gepost, was de kans minimaal geweest dat ik hem had gezien. Ik heb hem echter zojuist volledig bekijken, nieuwsgierig als ik werd door de post van 100%leven.

Je hebt hem nl. in het verkeerde subforum geplaatst. Dit gaat over het nieuws achter het nieuws en hoewel er 'NWO' in de titel staat en er ook wel hier en daar wordt verwezen naar het duistere plan achter de propaganda dat we zoveel mogelijk planten moeten eten, gaat de docu toch vooral over de gevaren van een plantaardig voedingspatroon tegenover de vele voordelen verbonden aan dierlijke voeding.

Dat gezegd hebbende raad ik iedereen die hier regelmatig voorbij komt deze documentaire te bekijken, hij is zeer de moeite waard! EINDELIJK eens een docu die een alternatief biedt voor flauwekuldocu's als 'Forks over Knives' en 'Cowspiracy', die alleen maar bedoeld zijn om aan je 'heart strings' te trekken en een emotionele reactie op te wekken. Sally Fallon komt ook enkele malen voor in deze film!

Ik snap ook wel waarom de makers gekozen hebben voor een titel met 'NWO DIEt' erin. Vegetarisme en veganisme maken onderdeel uit van dezelfde geestelijke aandoening die marxisme heet, waar ook feminisme, klimaatverandering en New Age-'spiritualiteit' onder vallen. Het is allemaal onderdeel van dezelfde doodscultus die de wereld opdeelt in 'onderdrukkers' en 'onderdrukten' en daar horen 'hulpeloze' dieren ook onder. (Bij mensen zien we dit denkpatroon terug eerst bij de arbeiders, later onder vrouwen en holebi's en daarna minderheden, met moslims als de meest recente 'onderdrukte' groep.)

Nadat de film het hele uur is gepasseerd, krijgt deze ineens echter een wat vreemde wending. Ik raad iedereen wel aan helemaal tot aan het eind te blijven kijken, zodat je een volledig beeld krijgt van het punt dat de makers proberen duidelijk te maken. Er worden voorbeelden gegeven van oude culturen waarin kannibalisme geen taboe was en menselijke lichaamsdelen werden gebruikt, niet alleen als voedsel maar ook als medicijn. Er wordt zelfs een expert opgevoerd die beweert dat er meer spijsverteringscapaciteit nodig is voor de vertering van lichaamsvreemd weefsel dan voor lichaamseigen weefsel, iets wat overigens niet onwaar is.

De vraag is alleen: is het ook gezond en is het huidige taboe hierop nu wel of niet gerechtvaardigd? De makers lijken hier enerzijds geen stelling over in te nemen, maar waarschuwen anderzijds wel voor het doneren van bloed en organen omdat de NWO-elite AANTOONBAAR mensenvlees en -bloed consumeert voor rituele en gezondheidsdoeleinden. Hiermee nemen ze een enorm risico, omdat een doorsnee kijker die zich alleen maar wil informeren over de voordelen van dierlijk voedsel vs. de nadelen van plantaardig voedsel in dat laatste stuk de schrik van zijn/haar leven krijgt en afhaakt, waarmee de film alle opgebouwde krediet in 1 klap kwijt is geraakt.

Als je je hier echter niet door laat afschrikken, dan snap je het punt wel. In mijn optiek is er een zeer gegronde reden voor het hedendaagse taboe op kannibalisme. Mensenvlees mag dan beter verteerbaar en opneembaar zijn, het DNA vertoont simpelweg teveel overeenkomst met dat van onszelf en wekt een afstotingsreactie op van ons lichaam, een teken dat het helemaal niet zit te wachten op dergelijk 'voedsel'. Daarom moet iemand die andermans organen heeft gekregen ook IMMUUNONDERDRUKKERS slikken.

Simpelweg de Azteken aanhalen met hun gruwelijke praktijken van grootschalige mensenoffers door priesters die vervolgens het hart en andere organen van hun slachtoffers opaten, is nog niet hetzelfde als beweren dat dit geestelijk en lichamelijk gezond is. Alleen maar omdat het heel oud is, wil nog niet zeggen dat het goed is. Wat helaas onvermeld blijft in de docu is dat de consumptie van mensenvlees bij bijv. de papua's een hersenziekte veroorzaakte die 'kuru' werd genoemd, waardoor ze de controle verloren over hun neurologische functies (het woord 'kuru' betekent dat ze begonnen te trillen en te beven). Het zal ongetwijfeld ook een spirituele en psychologische degeneratie teweeg hebben gebracht en de Azteken zijn dan een voorbeeld van een samenleving in totaal moreel verval, niet in de laatste plaats te danken juist aan de consumptie van mensenvlees.

Van ongefermenteerd varkensvlees weten we eveneens dat het afstotingsreacties in het menselijk lichaam bevordert, omdat het...tromroffel...teveel lijkt op mensenvlees. Er is eveneens een eeuwenoud taboe op de consumptie van varkensvlees in bepaalde religies, precies om deze reden. Iets wat oud is, is dus niet altijd goed, satanisme en zwarte magie hebben immers ook een lange traditie. Vreemd dat dit niet goed genoeg is uitgewerkt in deze film en dat ze zo'n risico hebben genomen dat de kijker afhaakt, juist omdat dit niet goed genoeg is uitgediept.

Wel waarschuwen ze tegen bloed- en orgaandonatie, maar geen woord over de UNIEKE kwalteiten die jouw eigen vloeistoffen en weefsel bevatten. Zo weten we dat mensen die organen van anderen hebben gekregen bepaalde karaktereigenschappen van de donor kunnen overnemen. De film vermeldt wel dat veel krijgersculturen het bloed van hun slachtoffers consumeerden om zo niet alleen hun lichaam maar ook hun ziel te overwinnen, dus dat besef van 'je bent wat je eet' (of drinkt) is eveneens heel oud. Ik zou graag duidelijker hebben willen zien hoezeer bloed- en orgaandonatie moderne vormen van kannibalisme zijn, een vorm van sociaal geaccepteerd satanisme. Zeker als je beseft dat ze deze organen snijden uit een 'beademd stoffelijk overschot'! En ook de rode wijn en hostie van het christendom is een vorm van symbolisch kannibalisme, dat staat voor het vlees en bloed van Christus.

Wel gaaf dat ze aanvoeren dat veganisme een vorm van zelfkannibalisering is, waarbij je het lichaam zo ondervoedt dat het gedwongen is zijn eigen weefselstructuur aan te vreten. Veganisten eten dus mensenvlees! Ook gaaf dat ze laten zien hoezeer ook de plantenwereld beschikt over een neurologisch netwerk dat reageert op levensgevaar en hoezeer planten eveneens roofzuchtig kunnen zijn. Dood voedt leven en andersom, het is de cyclus van de natuur. Maar daarmee hoeven we kannibalisme nog steeds niet uit de taboesfeer te halen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.117
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan