Quote:
We zijn niet zo snel beledigd, hoor. Maar je wekt zelf de indruk dat je e.e.a. niet snapt qua basisprincipes als je met dergelijke voorbeelden aan komt. Het antwoord op je vraag is dat het zeer zeker te combineren is met andere dranken. Het kan zelfs in warme dranken als thee!
Toch vind ik het persoonlijk jammer dat je meteen zo fel reageert.
Via een andere website kwam ik hier terecht. Ik weet ook heel veel niet. Wist ook niet dat dat een voorwaarde was om lid te mogen worden, tenminste: dat heb ik nergens gelezen.
Ik hoop hier ook veel te mogen leren, maar ben geen aanhanger van een persoon of 1 leer.
Maar betekent dat dan dat je hier dan dus geen vragen mag stellen, als je niet precies denkt of leeft zo als wijle meneer Price? Of zoals Mike het voorschrijft?
Dat zou ik wel jammer vinden, maar dat moet je mijn lidmaatschap maar opzeggen.
Persoonlijk hoop ik hier te mogen leren, maar ga niet alles aannemen als zoete koek. Dit is 1 visie op gezonde voeding, er zo zijn er veel meer.
Vind het echt jammer, zulke felle reactie.
Dan zal ik ook maar niet zeggen dat ik nachtschade eet, en dat ook gewoon blijf doen. Zie niet in wat daar zo fout aan moet zijn. Fytinezuur? Dat zit overal in. Jammer! Mijn Oma is al 93 jaar, en eet het allemaal al haar leven lang. En ze leeft nog steeds. Als je alles moet geloven wat je leest: dan hadden we allemaal al lang dood moeten zijn.
Het is een zegen om van elkaar te mogen leren, maar een ander in een hoek zetten omdat ze niet hetzelfde doen als jij, getuigd niet echt van veel respect vind ik. Niet iedereen heeft hier voor gestudeerd. De meeste zijn gewoon opgegroeid in de waan dat alles wat ze eten wel oké is. In hun nieuwe zoektocht komen ze onder andere hier terecht: om te mogen leren!
Ik hoop dat dat in alle respect ook mag en kan. Zo niet, dan zul je mij hier ook niet weer zien. Ik ben nu eenmaal geen aanhanger van mensen en hun leer. Ik onderzoek alles en hoop het goede te behouden. En dat is niet jouw goede, maar wat ik denk dat goed is voor mijn lijf. En ik hoop dat dat voor iedereen geldt!