Hai Hai,
Heb er ook ervaring mee en helaas niet zo'n positieve; op advies van iriscopiste heb ik oa celzout nr 6 (kaliumsulfaat) gebruikt... Deze zou mijn eigen 'ik' weer moeten versterken...
Nou dat heb ik geweten... kreeg totale waanbeelden, psychotisch, helemaal door ht lint, destructieve gedachtes en gedrag (echt letterlijk...) mijn vriend is thuisgekomen van zijn werk (was niet meer vertrouwd om alleen te zijn gezien mijn gedrag...) en is 2 wk thuis geweest. Moest maar 1 pilletje p/wk ter grootte van een speldenknop. Na eerste pilletje helemaa mis, therapeut gebeld en ze zei dat eerste keer reactie heftig is maar daarna veel minder. dus daarom week daarop weer geprobeerd. Maar ipv minder was de reacite alleen maar erger... veel erger heeft bijna maand geduurd voordat alles weer uitgewerkt was en ik weer enigszins "normaal" functioneerde...
Wil niemand bang maken, maar als je gevvoelig bent kun je dus heel heftig reageren...
Nu heb ik een tijdje terug PH-Correct poeder geprobeerd op advies van iemand, om zo mijn minerealen weer op orde te krijgen. Daar zit ook kkalium in en daar reageerde ik dus ook op, wel veelminder heftig omdat de dosering niet zo hoog is, maar had dus wel effect...
Dus mss ligt het wel aan mij, ben ik zo uit balans dat ik overal te heftig op reageer....