Redacted

Giftige MRNA-injecties in het bloed van enorm veel mensen gespoten op basis van een psyop maar ook enorm veel geldontwaardende en mensheid ontkrachtende dollar- en euroinjecties in de economie gepompt door de centrale banken en overheden tijdens de coronacrisis.
De coronaperiode was monetair gezien een van de meest expansieve periodes ooit — veel meer dan na 2008, zowel in snelheid als in omvang relatief tot het Bruto Buitenlands Produkt (BBP).

Laatst bewerkt:
HIGH ALERT! If you got a Covid shot you need to see what they're trying to hide from you

Goed interview, dank! Zie je dat 'sheddimg' alleen maar bestaat door uitwisseling van lichaamsvloeistoffen? Deze gast spreekt over shedding d.m.v. het sperma van gevaccineerde mannen bij ongevaccineerde vrouwen.

Tijdens die absurde COVID-periode heb ik van talloze vrouwen de vraag gekregen of het veilig was om te zoenen/tongen of zelfs geslachtsgemeenschap te hebben met jongens/mannen die de prik hadden genomen. Ik antwoordde steevast dat dit het risico niet waard was. Dat zijn kennelijk rationele mannelijke overwegingen, want die vrouwen zeiden allemaal zonder uitzondering: ja maar, ik ben verliefd.

Vrouwen beschuldigen mannen er graag van dat ze maar 1 ding willen, maar het zijn de vrouwen die lichamelijk seksueel contact nodig hebben, ook als ze daarmee risico's lopen. Ik heb nog nooit een dergelijke vraag gehad van jongens of mannen.

Hoe dan ook, 'shedding' zonder uitwisseling van lichaamsvloeistoffen bestaat niet totdat het tegendeel bewezen is.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.638
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan