a) Wimck
Wat heb je precies gedaan en wat doe je nu? Bestaat er een Ned. Med. tijdschrift speciaal voor artsen over de onderzoeken die gaande zijn? Want op muizen wordt van alles en nog wat uitgeprobeerd, door ze eerst ziek te maken en daarna weer te genezen.
Vandaag was ik naar Dr. Veldkamp, chirurg. Zij heeft mij samen met Dr Baan (chirurg) geopereerd. Endeldarm weggehaald en bestraald. 2008/2009. In bloed was geen kanker te ontdekken en in de biopsie ook niet. Dus waarom ben ik bestraald? Ze hebben me in ieder geval destijds OVERgehaald, de poliepen zouden kleiner worden door de bestraling. Voorlopig ben ik niets wijzer, ze wilde eerst de rapporten inzien. Ik merkte wel dat ze het ook vreemd vond. Als bestraling niet strikt noodzakelijk is lijkt het me zinvol om andere patienten dit ook niet aan te doen.
Op internet weet ik niet waar ik moet zoeken naar artsen/onderzoekers die met goede voeding (zoals hier) bezig zijn te onderzoeken op cel-nivo hoe de schade weer is te herstellen. Of misschien is dat al bekend en wordt het onder de pet gehouden. Naast het darmen spoelen wat ik doe heb ik ook van voeding af en toe diaree. Vliegt er uit. Voorlopig denk ik toch aan (te veel) melk en yoghurt. Kleine beetjes gaat wel. Terwijl yoghurt juist zo goed is voor de darmflora.
Te veel sole, teveel appel-azijn, teveel H202 allemaal foute boel. (kleine theel.)
Ik ben benieuwd of je hier iets zinnigs over kunt zeggen. Zou heeeel goed in mijn straatje passen. (geen engels)