PVV / Wilders

Omdat Wilders nu Premier wordt en Bosma voorzitter van de 2e kamer leek het mij voor het overzicht handig om hier een nieuw topic voor te maken. Naast het Nederlandse politiek topic.
 
Is het dan al zeker dat Wilders premier wordt ?
Nee. Ik denk persoonlijk dat er misschien kortstondig een coalitie PVV/VVD/NSC/BBB komt en dat men omdat Wilders door velen te controversieel of te polariserend geacht wordt, Omtzigt geen premier naar voren heeft geschoven en Yesilgoz verlies heeft geleden dat we MP Keijzer krijgen.

Een CDA-vos verliest wel haar haren, maar niet haar streken.
 
Nee. Ik denk persoonlijk dat er misschien kortstondig een coalitie PVV/VVD/NSC/BBB komt en dat men omdat Wilders door velen te controversieel of te polariserend geacht wordt, Omtzigt geen premier naar voren heeft geschoven en Yesilgoz verlies heeft geleden dat we MP Keijzer krijgen.

Een CDA-vos verliest wel haar haren, maar niet haar streken.
Of toch die baardmans? Mona acht ik de kans zeer klein. CDA heeft groot verlies geleden die ga je niet als MP aanstellen.
 
Of toch die baardmans? Mona acht ik de kans zeer klein. CDA heeft groot verlies geleden die ga je niet als MP aanstellen.
Mona zit bij BBB, een van de 4 grote winnaars vd verkiezingen (PVV/GL-PvdA/NSC/BBB). Zo onlogisch lijkt mij dat niet.
Ik denk kortstondig PVV/VVD/NSC/BBB met Mona als MP, daarna kortstondig GL-PvdA/VVD/NSC/D66 en daarna nieuwe verkiezingen.
Alles binnen 3 jaar.
 
Mona zit bij BBB, een van de 4 grote winnaars vd verkiezingen (PVV/GL-PvdA/NSC/BBB). Zo onlogisch lijkt mij dat niet.
Ik denk kortstondig PVV/VVD/NSC/BBB met Mona als MP, daarna kortstondig GL-PvdA/VVD/NSC/D66 en daarna nieuwe verkiezingen.
Alles binnen 3 jaar.
Excuses hou niet goed bij waar wie zit. Ik dacht dus dat ze bij het CDA zat..

denk toch dat Timmerfrans nog een grote rol gaat krijgen . Hij is niet voor niks overgekomen naar hier 😉
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.852
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan