Open dag 't Ecoloar

G

Guest

Guest
Mocht je zondag niks te doen hebben en in de buurt van Zwolle wonen:

http://www.ecoloar.nl/nieuws/nl/11/overzicht.html

Open dag 23 juni

Op zondag 23 juni van 11.00 tot 17.00 uur stellen wij ons bedrijf weer open voor het publiek.

Het draait deze dag vooral om de lancering van een nieuwe rauwmelkse zuivellijn, welke wij zelf produceren. De onthulling van de nieuwe merknaam met bijbehorend logo zal rond 11.30 uur plaatsvinden op feestelijke wijze. Met deze nieuwe naam gaat voor ons een lang gekoesterde wens in vervullling

Daarnaast kan er natuurlijk overal rondgekeken worden, bij de dieren( varkens, kippen, koeien,kalveren), er is een speurtocht voor de kinderen en hopelijk laten de jonge poesjes zich zien maar dat kunnen we niet garanderen.

Er zijn proeverijen van onze nieuwe zuivelproducten.

Een aantal klanten van onze boerderijwinkel zal op die dag aanwezig zijn om te vertellen over de effecten van rauwmelkse zuivel op hun gezondheid of die van hun kinderen

We hopen u te mogen verwelkomen op 23 juni.

 
Wat leuk, die moet ik hier in de groep gooien. Ga je zelf ook heen? En ik zie je wel in Zwolle.

 
Helaas niet gegaan naar Ecoloar maar ik ben wel van plan om eens langs te gaan. 37 km rijden/fietsen vanaf mijn ouders. Ik ben benieuwd naar hun kefir.

 
De open dag in 't Ecoloar was niet gisteren, maar is vandaag, vanaf 11 u.

Ik heb de laatste anderhalf uur van de open dag van de Remeker-boerderij nog meegemaakt. Behalve kaas proeven (check) kon je er ook kalfsburgers eten (check), vin naturel drinken (check) en kwaliteitsbrood eten (check).

Jan-Dirk v/d Voort kreeg gisteren de resultaten te horen van onderzoek dat is gedaan naar de omega-3/6 verhouding van zijn melk, kaas en vlees. Deze bleken een verhouding van 6 tot 3 te hebben van een zeer indrukwekkende 1,9:1! Ook is zijn kaas aantoonbaar rijk aan selenium, een essentieel spoorelement dat a.g.v. bodemverarming alsmaar minder in ons voedsel zit!

Voor wie van plan is om vandaag naar Wijthmen te gaan naar 't Ecoloar, ik ben er ook vandaag met een Weston Price-kraampje!

Mike

 
zo, das kwaliteit.

Kan ik beter remeker kaas eten ipv die vieze paranoten! (i.c. met jodium)

Veel plezier daar Mike.

 
Verschrikkelijk lang uitgeslapen en zie nu pas het bericht van Mike dat de open dag vandaag is. Alle auto's zijn hier weg, het regent en de fiets die hier staat is mij veel te klein. Mocht er iemand in de buurt van Zuidwolde komen? Anders misschien vanmiddag als mijn moeder terug is. Leen ik haar auto. Kan ik direct mijn nieuwe compactcamera testen.

 
kaasmeisje,

Een prettige verrassing om je daar toch nog te hebben gezien, zeker gezien de moeite die je ervoor hebt gedaan qua vervoer!

Mike

 
Mike,

Het was de moeite waard. De kefir is heerlijk, de remeker kaas is heerlijk. Het verhaal achter de remeker kaas is geweldig!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.029
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan