Nieuw hier.

Brink

Active member
Hallo iedereen,

Fijn dat ik dit forum gevonden heb! Ik luister al heel lang naar Dotcom radio en ben iedere week weer blij met de wijsheid, het speurwerk, de humor, de nuchterheid en het gezonde verstand van Mike en Henk.
Ik ben vaak op de barricaden, ben behoorlijk strijdvaardig en schrijf brieven aan beleidsmakers.
Maar het grootste toneel van gekte, donkerheid en strijd is op mijn werk. En dan gaat het niet eens om de intimidatie over mondkapjes, vaccinatie, meningsvrijheid maar vooral over de leerlingen die zich massaal laten prikken.
Ik werk namelijk als praktijkdocent op een MBO school. Ik kan het bijna niet aanzien hoe deze generatie is gehersenspoeld en hoe weinig er wordt nagedacht. Heel moedeloos word ik van de ziekmeldingen na de injectie, de verhalen over de hersenbloeding van oma na de prik, het overlijden van de kerngezonde moeder van mijn collega (waarvan hij zegt: ‘had ze die tweede prik nog maar gehad’), het eerder weg moeten van leerlingen voor een prikafspraak enz. Ik kan praten als brugman, maar ik hoor zo vaak: ‘ik weet hoe jij erover denkt, maar ik heb h’m toch gehaald’.
Ik hou mijn rug recht, ondanks de voortdurende dreiging vanuit de directie, maar ben heel vaak erg aangeslagen door hoe de leerlingen met domme argumenten onverstandige beslissingen nemen.
Jammer genoeg sta ik er op school alleen voor, maar gelukkig weten de kritische leerlingen me te vinden.
Vandaag heb ik Panacure besteld. Ben heel benieuwd naar de werking. Voor Ivermectine wacht ik nog even op Viruswaarheid.
Fijn om jullie berichten en adviezen te lezen. Ben blij dat ik hier ben.

Nelleke
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.895
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan