• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

NERVUS VAGUS

Romagi

Well-known member
Alweer via www.maagdarmstoornis krijg ik een bericht dat er in Utrecht een MDL arts is met meer dan gewone kennis over dit onderwerp.
Bij die mevrouw is er vastgesteld dat er schade is aan de nervus vagus. DUS TOCH!! Het kan dus worden vastgesteld ja of nee.
Natuurlijk ga ik contact leggen met Utrecht. Zal wel niet 1,2,3 lukken

Romagi

Well-known member
Er bestaat ook nervus vagus stimulatie. kan goed zijn voor mensen met epileptische aanvallen. Dan wordt er daadwerkelijk iets onder de huidgeplaatst.
Dit is wel weer het andere uiterste.

Denk hierbij aan GABA, noradrenaline en acetylcholine.
Hier moet ik me nog in verdiepen. Ik neem aan dat dit als supplement geslikt kan worden.

Laatst bewerkt:

JVG

Well-known member
Er bestaat ook nervus vagus stimulatie. kan goed zijn voor mensen met epileptische aanvallen. Dan wordt er daadwerkelijk iets onder de huidgeplaatst.
Dit is wel weer het andere uiterste.

Denk hierbij aan GABA, noradrenaline en acetylcholine.
Hier moet ik me nog in verdiepen. Ik neem aan dat dit als supplement geslikt kan worden.

De mensen hebben altijd aan Nervus Vagus stimulatie gedaan, nl gorgelen na het tandenpoetsen.

Romagi

Well-known member
Hier ook nog een heleboel oefeningen.

medical daith piercing
Deze vorm van piercen, in het oor, is een stimulatie van de Nervus Vagus zenuw (NVS) bij chronische fysieke- en mentale klachten. Ga voor meer informatie over VNS Daith informatie naar onze officiële VNS Daith piercing website “Het is vrij opmerkelijk dat het zo’n direct effect op sommige mensen heeft …”

Romagi

Well-known member
Ik zat te zoeken bij Weleda en zelfzorgmiddelen.
er is een homeopatisch middel waarvan niet verteld mag worden waar het toe dient.
Maar, ...... dan ga ik juist verder zoeken.
Zowiezo gebruik ik al homeop. korreltjes.

10-08-2018 · Pro Tablette 8,3 mg Ferrum-Quarz D2 (HAB, SV 6). Dieses Mittel wird aus den Erfahrungen aus der anthropologischen Lehre hergestellt und der Neurodoron Wirkstoff sorgt dafür, dass sowohl das seelische als auch das …

Forum statistieken

Onderwerpen
4.377
Leden
8.491
Nieuwste lid
hoekie.01
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan