levertraan van Möller's

Mtje,

Kies altijd voor de beste levertraan die er is, bij voorkeur dus die van blue ice (vitavie.nl).

Mocht je deze niet kunnen betalen, dan is er ook nog de lovitran http://www.deonlinedrogist.nl/lovit...utm_source=affiliate&partner=tradetracker

Deze is nog een stuk goedkoper dan die van mollers.

Blue ice is nog veel beter, maar niet iedereen kan dit altijd betalen, vooral als je voor het hele gezin moet kopen. Lovitran is dan een alternatief, beter dit, dan helemaal geen levertraan.

 
Op hun site staat:

Möller's levertraan wordt gemaakt van verse 100% Arctische kabeljauw uit de schone, streng gereguleerde wateren van de Lofoten in Noorwegen.

De vangst wordt dagelijks aangeleverd door de lokale visserij. De lever van de vis die gebruikt wordt is daardoor minder dan 24 uur oud. De levertraanolie wordt in haar natuurlijke vorm (triglyceride) gehouden.

Mild en effectief zuiveringsproces

De levertraanolie ondergaat een mild (zonder het gebruik van chemicaliën) maar effectief productie- en zuiveringsproces. Om de eigenschappen van de omega-3 te beschermen wordt er vitamine E toegevoegd aan de levertraan. Vitamine E beschermt tegen oxidatie van de omega-3, zowel in de fles als in ons lichaam.

niemand ervaring met dit product?

 
De levertraan van Möller's was vandaag bij editie.nl, deze zal wel verhit zijn, maar was dat vroeger dan ook niet?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/video/5196906/allemaal-aan-de-levertraan
 
Volgens mij is deze levertraan van Möller helemaal niet goedkoper dan die van Green Pasture. Ik heb er gisteren eens goed naar gekeken en berekend, maar met z'n tweëen zijn we met Möller's 92 ct. kwijt per dag en met die van Green pasture 60 ct. per dag. Ik ben nu eenmaal iemand die graag iets berekent en vond dit wel een hele goeie. Iets met goedkoop is duurkoop?
 
Er staat bij de green pasture levertraan niet eens vermeld hoeveel DHA en EPA er in zit. Terwijl dit juist het belangrijkste is aan levertraan. Ook nog mini doseringen voor een belachelijke prijs.

Je omega 3 index verhogen naar 8% of hoger is een van de simpelste manieren om gemiddeld 5 jaar aan je leven toe te voegen. Rokers met een hoge omega 3 index leven gemiddeld net zo lang als niet rokers met een lage omega.

Ik ga voor de mollers. Als je niet eens de hoeveelheid omega 3 vermeld op je product terwijl dit juist de belangrijkste eigenschap van je product hoort te zijn dan en dan ook nog zo'n hoge prijs vraagt dan ga ik voor mollers
 
Er staat bij de green pasture levertraan niet eens vermeld hoeveel DHA en EPA er in zit. Terwijl dit juist het belangrijkste is aan levertraan. Ook nog mini doseringen voor een belachelijke prijs.

Je omega 3 index verhogen naar 8% of hoger is een van de simpelste manieren om gemiddeld 5 jaar aan je leven toe te voegen. Rokers met een hoge omega 3 index leven gemiddeld net zo lang als niet rokers met een lage omega.

Ik ga voor de mollers. Als je niet eens de hoeveelheid omega 3 vermeld op je product terwijl dit juist de belangrijkste eigenschap van je product hoort te zijn dan en dan ook nog zo'n hoge prijs vraagt dan ga ik voor mollers
Green pasture kan natuurlijk ook op de verpakking zetten hoeveelheid epa en dha zoals de natuur bedoeld heeft. Iedereen kan bedenken dat wat een natuurlijk proces is het hoogste gehalte bevat aan voedingsstoffen. Het zou dus achterlijk zijn om dat te vermelden. Met mollers mag dan schelen in je portemonnee maar gaat ten koste van het lichaam aangezien het proces heel anders verloopt. En voor degenen die gaan beginnen dat de levertraan geen vit d opneemt heeft niks met het product te maken maar met het feit dat men ofwel niet tegen gefermenteerde producten kan of door galstenen. Het proces van green pasture is fermentatie en dat is een koud proces.
 
Er is hier eerder al veel over te doen geweest. Weet de naam van die persoon niet meer maar diegene had een heel artikel over green pasture in een negatief aspect gezet op basis van zogenaamde feiten over de levertraan van green pasture en de hoeveelheid voedingstoffen. Daf veel mensen tekort hadden aan vit D. Was iemand van de Wapf. Maar juist uit die hoek zou je verwachten dat er in onderzoek rekening word gehouden met degeneratie van het lichaam. In dat onderzoek is alleen gefocust op de levertraan. Problemen met opname van gefermenteerde producten, maagzuur problemen, galstenen is allemaal geen rekening mee gehouden. Opnieuw krijgt een natuurlijk product de schuld van wat in werkelijkheid het falen van het lichaam zelf is. Wat niet wil zeggen dat in een periode van slechte onneembaarheid geen alternatief moet zijn. Ik denk dan dat EMU olie een goede keuze is. Walkabout heb ik goede ervaringen mee maar helaas in Nederland niet meer te krijgen. Heb nu een andere die wel vruchten afwerpt maaf toch was effect bij walkabout beter. Dus heb je problemen met levertraan zoek een alternatief en werk aan het lichaam.
 
Er is hier eerder al veel over te doen geweest. Weet de naam van die persoon niet meer maar diegene had een heel artikel over green pasture in een negatief aspect gezet op basis van zogenaamde feiten over de levertraan van green pasture en de hoeveelheid voedingstoffen. Daf veel mensen tekort hadden aan vit D. Was iemand van de Wapf. Maar juist uit die hoek zou je verwachten dat er in onderzoek rekening word gehouden met degeneratie van het lichaam. In dat onderzoek is alleen gefocust op de levertraan. Problemen met opname van gefermenteerde producten, maagzuur problemen, galstenen is allemaal geen rekening mee gehouden. Opnieuw krijgt een natuurlijk product de schuld van wat in werkelijkheid het falen van het lichaam zelf is. Wat niet wil zeggen dat in een periode van slechte onneembaarheid geen alternatief moet zijn. Ik denk dan dat EMU olie een goede keuze is. Walkabout heb ik goede ervaringen mee maar helaas in Nederland niet meer te krijgen. Heb nu een andere die wel vruchten afwerpt maaf toch was effect bij walkabout beter. Dus heb je problemen met levertraan zoek een alternatief en werk aan het lichaam.
 
Kayla Daniels ja. Die naam zocht ik. Deed volgens mij aan een reclame campagne voor Rosita en het neerhalen van Green Pasture. Weet de reactie van de groene vrouw niet meer maar heb een poos geleden een artikel op haar eigen site gelezen over green pasture. Ook zei zou moeten weten dat niet iedereen tegen gefermenteerde producten kan en dat inname nog geen opname is doordat er andere aspecten spelen. Die Mollers levertraan is in elk geval sterk af te raden.
 
Trouwens, als de fermentatie het probleem is van lage vit D kan men proberen of een niet supplement in combinatie met levertraan een beter resultaat geeft. Dat bevat het enzym DAO.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.827
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan