Lever reinigen

S

Samsa

Guest
Kennelijk staat de lever in verband met onverwerkte emoties, verdriet en boosheid. Dit lees ik tenminste in verschillende bronnen..

Doordat de lever weer in contact staat met de ogen en de huid, ontwikkelen mensen met onverwerkte emoties kennelijk vaak huidklachten zoals acne of bijziendheid/verziendheid, eye floatings

Ook vraag ik me af of kanker ontstaat vanwege de negatieve opgekropte energie in de lever.

Zou het zo kunnen zijn dat mensen die door een hel zijn gegaan ( kan van alles zijn, slechte jeugd, vechtscheiding) en dit geen plekje hebben gegeven daarom kanker ontwikkelen ? Vanwege de lever die niet meer goed functioneert?

Wat is naar jullie idee de beste manier om je lever te ontgiften/reinigen?
 
Lever van grasgevoerde runderen eten. Biologische eieren en ander WAPF eten.
Groene asperges, paardenbloem, mariadistel.
 
Ik deed een zoekopdracht op leverreiniging en vond een schat aan informatie.

Op voedingisgezondheid.nl een uitleg met o.a. praktische tips hoe je zonder appelsap de reiniging kan doen.

Zelf doe ik het zonder de smoothy en de klisma`s ,verder eet ik op de dag zelf niets en drink alleen water met sole. Voorheen ving ik de stenen op om het resultaat te zien maar dat werd me te veel gedoe. Het is onvoorstelbaar wat er uit je lijf komt. Vieze stinkende bende.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan