Kattekop stelt zich voor

K

Kattekop

Guest
Klein bericht over "Kattekop".

Nieuwe aanmelding, oud [voormalig] lid.
Vele jaren [grotendeels] WAPF, veel en vaak meelezend, nu nieuw leven in lidmaatschap omdat ik de behoefte voel her en der toch wat kattig of informatief om de hoek te komen.

De geschiedenis was een les voor de mensheid, niet een mooi verhaaltje.
Daarom en gezien de huidige staat van de wereld & mensheid houd ik dit [voorlopig] anoniem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klein bericht over "Kattenkop".

Nieuwe aanmelding, oud [voormalig] lid.
Vele jaren [grotendeels] WAPF, veel en vaak meelezend, nu nieuw leven in lidmaatschap omdat ik de behoefte voel her en der toch wat kattig of informatief om de hoek te komen.

De geschiedenis was een les voor de mensheid, niet een mooi verhaaltje.
Daarom en gezien de huidige staat van de wereld & mensheid houd ik dit [voorlopig] anoniem.
Hoi
 
Mike, dank voor je bericht. Ik houd het voorlopig anoniem hier op het forum [zie laatste zin van mijn initiële bericht]. Hopelijk kan je hiermee akkoord gaan. Zo niet, dan verneem ik dat uiteraard ook graag :)
 
Klein bericht over "Kattekop".

Nieuwe aanmelding, oud [voormalig] lid.
Vele jaren [grotendeels] WAPF, veel en vaak meelezend, nu nieuw leven in lidmaatschap omdat ik de behoefte voel her en der toch wat kattig of informatief om de hoek te komen.

De geschiedenis was een les voor de mensheid, niet een mooi verhaaltje.
Daarom en gezien de huidige staat van de wereld & mensheid houd ik dit [voorlopig] anoniem.
Hoi
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan