Joje

Ik ben nw hier joje vind het intressant om veel te weten en ik ben goed wakker
Ik heb één probleem en dat is dat ik altijd wordt gestoken door muggen of andere insecten.
Krijg enorme pijnlijke bulten met ettervorming en zeer pijnlijk.
Neem homeopatische paus C30 dat niet helpt heb vele dokters en dermatologen gehad er is nog geen op missing daar voor.
Wie heeft advies
 
Ik heb één probleem en dat is dat ik altijd wordt gestoken door muggen of andere insecten.
Krijg enorme pijnlijke bulten met ettervorming en zeer pijnlijk.
Neem homeopatische paus C30 dat niet helpt heb vele dokters en dermatologen gehad er is nog geen op missing daar voor.
Wie heeft advies
Hoi joje, welkom.
Ik zelf gebruik een blend van essentiële oliën, wanneer door bv daas gestoken , werd niet rood, geen plakkaat, prik heel snel weg. Bij mug of wespensteek werkt ook zo. Het neutraliseert het gif. Wellicht is dit wat voor je.
Groet Marijan
 
Hoi, welkom! Misschien is Ivermectine wat voor je, weet niet precies of het daar ook tegen helpt maar het valt te proberen en dat is het eerste wat in mij opkomt
 
Ivermectine, absoluut! Als dat in je bloed zit en een mug zuigt je bloed op gaat-ie dood.

Mike
 
Hoi Joje, welkom op dit forum bomvol informatie. Veel lees- en leergenoegen gewenst.

Als je altijd voor muggen aantrekkelijk bent is het zaak om de samenstelling van je bloed aan te pakken. Er is iets mee wat voor hen aantrekkelijk is. Voedingspatroon aanpassen, is het eerste idee wat in me opkomt. Daarover staat voldoende op dit forum en op de site van forumlid Poekie: www.voedingisgezondheid.nl.

Brandnetel reinigt het bloed. Kun je [preventief] inzetten als thee, mee bereiden met het eten en je kunt er de plekken waar je geprikt bent mee insmeren. Dat insmeren kan met brandnetelblad [maar dat moet je willen/durven], maar ook met aftreksel van brandnetel. Urtica Gel van Weleda bevat ook brandnetel en is ook effectief in te zetten tegen de bulten.

Als je zo heftig reageert op een prik lijkt dat te duiden op verlaagde weerstand. Dat komt dan toch weer op voeding neer en verdiep je inderdaad eens in de Ivermectine. Mike houdt nog enkele lezingen hierover. Een aanrader.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan