Je bijna elke dag ziek/grieperig voelen

Frank50

New member
Goedenavond,
Vanaf mijn twintigste (is ca 37 jaar) voel ik mij moe en vaak ellendig en er komen de laatste jaren al meer lichamelijke ongemakken bij.
Bij de huisarts wordt ik niet wijzer dit omdat ik op papier kerngezond ben en hij zich afvraagd of ik wel leuke dingen doe dus met andere woorden het zit tussen je oren. In het alternatieve circuit heb ik ook al div therapeuten gehad en dat gaf ook geen verlichting maar een ding is mij bij gebleven en dat blijft mij achteraf triggeren. Een jaar of 10/15 geleden div keren voor hooikoorts bij een mevr geweest die bioresonantie therapie bedreef en zij had het over het epstein barr en dat dit erg hardnekkig bij mij was en zij het niet weg kreeg. Ik had toentertijd geen flauw idee wat dit inhield maar nu na veel googlen heb ik daar andere ideeën over en ik ben bang dat zij het daar aan het rechte eind had. In mijn zoektocht naar een oplossing vond ik mms en cds erg interessant en via telegram kwam ik een lezing over o.a evermectine enz tegen van Mike Donders van 15-8- 2021 en ik vond deze ook zeer interessant. Mijn vraag is of er leden van dit forum zijn die ervaringen heeft met evermectine bij het bestrijden van epstein barr of andere ideeën hierover heeft.
Graag hoor ik van jullie
Groet Frank
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan