ook wij kregen vandaag bericht van post nl. Inbeslagname helaasIk heb geen foto geplaatst. Is dit via Roli verstuurd?
Mike
ook wij kregen vandaag bericht van post nl. Inbeslagname helaasIk heb geen foto geplaatst. Is dit via Roli verstuurd?
Mike
Niet bij mij klagen hèook wij kregen vandaag bericht van post nl. Inbeslagname helaas
Juist wel de postnsb klanten service is met de noorderzon vertrokken dus blijf jij over als aanspreek puntNiet bij mij klagen hè![]()
Oprotten hoor met die post Anaal troep in mijn vrije tijdJuist wel de postnsb klanten service is met de noorderzon vertrokken dus blijf jij over als aanspreek punt![]()
En dan geven we toch @ragnar de schuld
Roli of Daisy?
RoliRoli of Daisy?
Wat ik begrepen heb doet hij het door de yoghurt, misschien in plaats van cornflakes of zoMike maak je er pap van of i.d. ?
Ivermectin-o'sWat ik begrepen heb doet hij het door de yoghurt, misschien in plaats van cornflakes of zo![]()
Ik kreeg ook zo'n brief vandaag, maar mijn in beslaggenomen bestelling dateert van eind augustus bij roli. Roli heeft de bestelling allang opnieuw verstuurd en ik heb hem allang ontvangen
Niet op donderdag toch? Dat komt alleen als er meer donaties komenIs er trouwens geen trol vandaag, of heb ik hem gemist ?