Ivermectine


#FDA verliest rechtzaak over #ivermectin en moet alle foutieve berichten over #ivermectin intrekken.

Kunnen we #Hugo dan nu vervolgen? Hij heeft desinformatie verspreid. Zei dat het kwakzalverij was. Gaf echte artsen die het voorschreven, via IGZ, enorme boetes. @hugodejonge
?
En @EMA_News
hebben jullie hier al over bericht? Tenslotte hebben ook jullie je schuldig gemaakt aan het demoniseren van het geneesmiddel #Ivermectin

"De FDA zal ook berichten op Twitter (nu X), LinkedIn en Facebook verwijderen en niet opnieuw publiceren met de tekst: "Jullie zijn geen paard. Die van jou zijn geen koe. Serieus, jullie allemaal. Stop daarmee."
Ook zal het een Instagram-bericht verwijderen en niet opnieuw publiceren met de tekst: “Je bent geen paard. Stop ermee met de #ivermectine. Het is niet geautoriseerd voor de behandeling van #COVID”, evenals een Twitter-bericht met de tekst: “Houd je paarden vast, Jullie allemaal. Ivermectine is misschien wel populair, maar het is niet geautoriseerd of goedgekeurd om COVID-19 te behandelen.'
 
Ikzelf heb zoals je denk ik wel weet flink ingeslagen tijdens de 'pandemie', dus ook ik zit met een flinke voorraad ivermectine en avermectine die over datum is.

Ik gebruik deze echter nog steeds. Afhankelijk van de plek waar je de IVM hebt bewaard kan het zijn dat de tabletten zijn gaan fermenteren, te herkennen aan een zurige geur en dito smaak. Bij een aantal potjes was dit bij mij het geval, maar bij andere potjes weer niet. Deze tabletten zijn nog steeds werkzaam, dus niet weggooien!

Hoe ik het oplos is ik laat de tabletten geleidelijk oplossen in water en drink ze dan gewoon op. Geen centje pijn!

Mike
 
Ik heb ook nog wat in voorraad.
Mike waarom gebruik je IVM?
Volgens voorschrift niet dag in dag uit slikken toch?
Je bent toch niet ziek?
 
Ik gebruik geen IVM maar AVM. Waarom? Je luistert denk ik niet naar Dotcom Radio, daar heb ik dit enkele weken geleden nog verteld.

In 2005, maar liefst 19 jaar geleden, was ik nog een totale normie op gezondheidsgebied. Als kind van 2 kettingrokende ouders zijn mijn longen, luchtwegen en (voorhoofds)holtes altijd kwetsbaar en gevoelig geweest. Dat jaar (2005) had ik een bepaalde klacht, ik weet niet meer precies wat, waarvioor ik datgene deed wat iedereen doet: ik ging naar de huisarts en kreeg een medicijn voorgeschreven, dat ik braaf nam. Het was een puffje, dus corticosteroiden. En het werkte, de klacht verdween.

Wat ik er helaas wel aan overhield begon met slijm achter het trommelvlies van mijn linkeroor, wat zich in de loop der jaren uitbreidde naar mijn linker kaakholte. Gedurende 19 jaar zijn alle holtes aan de linkerkant van mijn gezicht zich gaan vullen met slijm dat alsmaar meer is gaan indikken. Vorig jaar (2023) merkte ik in de tandartsstoel dat ik mijn mond en kaak niet zo ver kon openen als noodzakelijk was zonder enorme pijn- en krampverschijnselen te ervaren. Ook werd het gaandeweg steeds lastiger om op voedsel te kauwen zonder pijn en krampen in mijn linkerkaak.

In het najaar werd het nog erger en begonnen er zich in mijn linkerkaak ontstekingsverschijnselen voor te doen, waarbij de pijn en krampen niet meer sporadisch voorkwamen maar chronisch werden. Toen was ik het zat en begon ik hiertegen AVM in te nemen, omdat ik in het verleden had ervaren dat AVM zowel ontstekingsremmend als geneeskrachtig had uitgewerkt bij andere klachten. Aanvankelijk probeerde ik het een korte tijd op en dan weer af, maar al snel ervaarde ik dat AVM bijzonder effectief was maar alleen als ik het zou blijven slikken, want telkens als de AVM was uitgegewerkt kwamen de klachten terug. Ik slik AVM nu dagelijks sinds december, dus nu al 4,5 maanden.

Wat heeft het mij opgeleverd? Wat dacht je van een zo goed als totale leegloop van mijn kaak- en voorhoofdsholtes? Ingedikt slijm dat in bijna 20 jaar tijd een vezelachtige viscositeit had aangenomen werd weer dun en vloeibaar en stroomde met bakken tegelijk uit mijn neus, ik heb pakken vol met tissues vol gesnoten. Wat nu overblijft is de kern van mijn oorspronkelijke klacht, het is allemaal begonnen met een uit de hand gelopen middenoorontsteking en een daaruit voortvloeiende buis van Eustachius die zich heeft gevuld met slijm en is gaan ontsteken, vooral op het punt waar deze buis en het oor elkaar ontmoeten. Dat is nu het enige restant dat ik aan het wegwerken ben. De genezing verloopt nu wat minder heftig en dramatisch, het gaat veel geleidelijker en elke dag ervaar ik een klein beetje minder pijn en ontsteking. Mijn voorzichtige voorspelling: volledige genezing in mei van een klacht die door medicijnengebruik bijna 2 decennia geleden is ontstaan!

Mike
 
dank voor je verhaal Mike.
Je bent in ieder geval niet bang geweest om iets "zomaar" te proberen.
Klopt dat ik niet naar Dotcom Radio luister. heel soms wel. dus zal het alsnog opzoeken
Ik vind het wel een uitzonderlijk verhaal. Dat geeft de burger moed.
Ik heb AVM genoeg dus kan het voor mezelf ook proberen.
Je kent mijn verhaal. Ik heb na 15 jaar nog steeds geen enkel idee wat daar loos is van binnen. Iets op CEL-nivo misschien. Ik vertel hier over mijn klachten maar de oorzaak erachter is totaal onbekend.
Ik vergeet wel steeds hoeveel ik moet nemen.

Het is toch wel een zeer wonderlijk middel.
 
Er zijn verschillende manieren om de dosering te bepalen. De makkelijkste manier is 1 tablet van 5 mg per 25 kg lichaamsgewicht, maar dat is vrij grof berekend.

Wil je de preciese dosis berekenen, dan is mijn methode de komma in je gewicht terugzetten en maal 2. Voorbeeld:

Mijn gewicht is 90,0 kilo. Als ik de komma terugzet is het 9,0. 9 x 2 = 18 mg. Ik.kan dan kiezen voor 3 x 5 mg = 15 mg, een lichte onderdosering. Of voor 4 x 5 mg = 20 mg, een lichte overdosering.

Als ik vrouwen vraag hoeveel ze wegen, zeggen ze vaak 65,0 kg. Laat ik dat als tweede rekenvoorbeeld nemen. Verplaats de komma naar links en je krijgt 6,5 x 2 = 13 mg. Lichte onderdosering is 2 x 5 mg = 10 mg. Lichte overdoseting is 3 x 5 mg = 15 mg.

De meeste vrouwen zitten op 2-3 tabletten, de meeste mannen op 3-4 tabletten.

Mike
 
Een paar weken terug heb ik het 3 dagen ingenomen. inderdaad 3 stuks per dag.
ik deed 1x ,s-mogens, 1x ,s-middags, 1x ,s-avonds. zuiver Intuitief, lijkt me beter.
 
Blijven die ogen zo reageren bij het innemen van Avermectine of verdwijnt dat weer naarmate de tijd verstrijkt.
Beter zicht?
Misschien komt er iets voor in de plaats Goed of niet goed slapen bv.
Je jong en soepel voelen o.i.d.
Of een heldere geest?
 
Ik neem alles maar zoals het komt. Is wel prettig om vergelijkingsmateriaal te hebben.
Er was een tijd dat er veel gedeeld werd maar nu hoor ik niets.
 
Een paar weken geleden kreeg ik ineens heftige eczeem op mijn benen, zo erg dat ik mijn spijkerbroeken niet meer aan kon. Ik zat al aan de avermectine (4 tabl. p/dag) maar dat deed blijkbaar niets. Ik heb dit opgeschroefd naar 8 tot 12 tabletten p/dag, dus tot 60 mg. Dit verzachtte de jeuk en stopte de groei van het eczeem. Tot ik afgelopen weekend een doorn in mijn oog kreeg, waardoor er stuk netvlies bij mijn pupil weggeschrapt was. Wat een hel! Intense pijn en ik heb 3,5 dag met mijn ogen dichtgezeten. Maar goed, ik ben even gestopt met het gebruiken van avermectine, in de eerste instantie omdat ik even iets anders aan mijn hoofd had en ik geen behoefte had aan nog meer hallucinaties en eventuele druk op mijn ogen. Na de avermectinestop kwam het eczeem na een dag terug en heb ik het in die drie dagen blijkbaar kapot gekrabd. Nu weer vollop avermectine, 3 keer daags 4 tabletten met 2 keer daags een zinksupplement. Ik hou jullie op de hoogte.

Joost
 
Heftig Joost.
Intuitief zou ik zeggen slik extra enzymen en/of probiotica erbij.
of laat je ontlasting controleren. maar ik ben ook maar een leek.
Ik vraag me af of het beter is om (tijdelijk) te stoppen met avermectine.
Vanbinnenuit zoeken naar oorzaken.
Er bestaan ook testen om voedsel=overgevoeligheden te testen.

 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat AVM extreme druk op de oogbol veroorzaakt. Waardoor het dan wel is ontstaan weet ik ook niet.

Mike
 
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat AVM extreme druk op de oogbol veroorzaakt. Waardoor het dan wel is ontstaan weet ik ook niet.

Mike
Het is niet ontstaan door de AVM, maar een doorn in mijn oog. Dat zorgde ervoor dat ik wat anders aan mijn hoofd had, want dat doet verrekte pijn.

Joost
 
Heftig Joost.
Intuitief zou ik zeggen slik extra enzymen en/of probiotica erbij.
of laat je ontlasting controleren. maar ik ben ook maar een leek.
Ik vraag me af of het beter is om (tijdelijk) te stoppen met avermectine.
Vanbinnenuit zoeken naar oorzaken.
Er bestaan ook testen om voedsel=overgevoeligheden te testen.

Je hebt gelijk, het is een nieuw project voor mij.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.665
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan