Ivermectine

Wat ia je gewicht?

Ik bereken het altijd zo:

Komma verschuiven naar links bij aantal kg lichaamsgewicht en dat maal 2.

Voorbeeld:

Ik weeg 85 kg = 8,5 x 2 = 17 mg.

Of laten we uitgaan van een vrouw van 75 kg = 7,5 x 2 = 15 mg

De tabletten zijn 5 mg. Ik kan dan met 17 mg onderdoseren met 3 tabletten of overdoseren met 4 tabletten. Ik kies voor het laatste. Die vrouw van 75 kilo komt precies uit op 3 tabletten. Weegt zij maar 50, dan kont ze uit op 2 tabletten.

Mike

Wat ia je gewicht?

Ik bereken het altijd zo:

Komma verschuiven naar links bij aantal kg lichaamsgewicht en dat maal 2.

Voorbeeld:

Ik weeg 85 kg = 8,5 x 2 = 17 mg.

Of laten we uitgaan van een vrouw van 75 kg = 7,5 x 2 = 15 mg

De tabletten zijn 5 mg. Ik kan dan met 17 mg onderdoseren met 3 tabletten of overdoseren met 4 tabletten. Ik kies voor het laatste. Die vrouw van 75 kilo komt precies uit op 3 tabletten. Weegt zij maar 50, dan kont ze uit op 2 tabletten.

Mike
Ook 85 dus zelfde dosering voor mij. Dank je wel🙏🏻

Ben net een paar dagen terug uit de tropen en nu heb ik een parasitaire aandoening opgelopen aan mijn enkels genaamd Cutane Leishmaniasis (huidvorm) dit komt van een besmette zandvlieg(en) . Nu zegt AI (jaja) dat ivermectine niet een standaard behandeling is voor Cutane Leishmaniasis maar dat voor andere parasitaire aandoeningen zoals intestinale strongyloidaase en scabies een eenmalige standaard dosis van 200 microgram per kg wordt geadviseerd (lijkt mij aan de hoge kant). Is er iemand hier die ervaring heeft met Cutane Leishmaniasis en dit heeft behandeld met ivermectine?

ps. ik heb nog zat potjes iver en avermectine op voorraad (van Roli) mocht iemand hier geïnteresseerd in zijn, vanzelfsprekend gewoon voor inkoopprijs ex verzendkosten.

Ben net een paar dagen terug uit de tropen en nu heb ik een parasitaire aandoening opgelopen aan mijn enkels genaamd Cutane Leishmaniasis (huidvorm) dit komt van een besmette zandvlieg(en) . Nu zegt AI (jaja) dat ivermectine niet een standaard behandeling is voor Cutane Leishmaniasis maar dat voor andere parasitaire aandoeningen zoals intestinale strongyloidaase en scabies een eenmalige standaard dosis van 200 microgram per kg wordt geadviseerd (lijkt mij aan de hoge kant). Is er iemand hier die ervaring heeft met Cutane Leishmaniasis en dit heeft behandeld met ivermectine?

ps. ik heb nog zat potjes iver en avermectine op voorraad (van Roli) mocht iemand hier geïnteresseerd in zijn, vanzelfsprekend gewoon voor inkoopprijs ex verzendkosten.
200 microgram veel ¿¿¿ Dat is 0.2mg.
Maw voor 100 kg is dat 20mg, slechts 4 IVM

• Leuk
Waarderingen: Surv
How did the entire scientific community misjudge this fundamental issue in clinical trial research?

Kylie Wagstaff and "The Oxford Group" have recently released two studies demonstrating the significant effects of HCQ and Ivermectin, but their publication was postponed for YEARS as the system prioritized experimental mRNA technology.

Gastroenterologist SabinehazanMD clearly outlines how they designed trials to fail, while the public was compelled to rely on Pfizer and Moderna for solutions.

◻️They administered HCQ on a FULL stomach when it should have been taken on an empty stomach.

◻️They provided Ivermectin on an EMPTY stomach when it was meant to be consumed with a FATTY MEAL.

Dr. Sabine Hazan reveals how the trials for Ivermectin and Hydroxychloroquine were intentionally set up to fail, allowing Fauci to promote mRNA vaccines and Remdesivir to the world.

Considering the teams responsible for conducting clinical trials and establishing dosing protocols, how could they have possibly overlooked this fundamental principle? Follow me for more information.
#ivermectin
#Fenbendazole

Hond van 48kg met mildkanker en misschien uitzaaiingen.
9jaar oud.
Misschien ook een nierprobleem.
Krijgt vers rundvlees.

Ik heb de Chinese Ivermectine en Fendabenzol.

Hoeveel dagelijks geven en na of voor het eten.

Zodra ik merk dat ze pijn heeft dan gaat ze thuis inslapen 😌

In deze studie staat vermeld dat honden een hoge tolerantie hebben voor fenbendazol/Panacur. Pas boven de 10 gram per kilo lichaamsgewicht wordt het toxisch, dus ik zou aan het maximum van 10 g/kg per dag gaan zitten als het mijn hond was.

Mike

Ik heb jouw foto's even door de Yandex Image Translate gehaald. De dosering per tablet weet ik niet, maar er staat dat je 1 tablet per 10 kg lichaamsgewicht moet geven.

Mike

Ik gebruik de Ai Grok 4.1 en die haalt de onderzoeken aan van kanker, honden en fendabenzol.
2500mg per dag bij een hond van 50kg.
4 dagen geven en 3 dagen rust.

Die Grok is echt indrukwekkend. Is veeeeel vrijer dan chatgpt.
Hij vloekt zelfs vanuit zichzelf.
Soms wel ff de opdracht geven dat hij niet het narratief mag volgen.

Bijlagen

• IMG_7473.png
    IMG_7473.png
    337,3 KB · Weergaven: 5

Forum statistieken

Onderwerpen
4.638
Leden
8.694
Nieuwste lid
Bertus
Word vaste donateur van dit forum