Ik stel mezelf voor: KefirKev

KefirKev

Well-known member
Beste forumleden,

Mijn naam is Kevin, ben 27 jaar, en ben iemand die al jarenlang niet zomaar met de stroming meegaat. Toen ik kind was kreeg ik het labeltje PPD-NOS opgeplakt en ik val ook nog op hetzelfde geslacht. Dus ik was altijd “anders dan anders” zogezegd, en dat maakte het voor mij makkelijker om anders te denken, denk ik…

Het begon met mijn fascinatie voor de mysteries van oude beschavingen zoals de Inca’s en hun voorouders. Bouwwerken met gigantische harde en zware blokken steen die precies in elkaar passen en langgerekte Paracas schedels en dat soort shit… Eigenlijk alles wat mysterieus, geheimzinnig en onbesproken is trekt mij aan!

De afgelopen jaren ben ik bewust bezig met voeding en geneeskrachtige kruiden waaronder de heilzame cannabisplant. De voedings(centrum)industrie en Big Farma beschouw ik als criminele organisaties en neem ik totaal niet serieus. Mijn inspiratie voor gezondere voeding haal ik vooral uit de Ayurveda, van Juglen Zwaan, Ron Fonteine en het Weston Price dieet. En hieruit probeer ik mijn eigen weg in te vinden. Ik ben geen pro, dus vragen over voeding zal ik zeker stellen hier!

Verder ben ik sinds begin 2017 een vaste luisteraar van Dotcomradio en via daar ben ik ook uiteindelijk dit forum gaan opzoeken, en heb de afgelopen weken al redelijk wat doorgelezen hier en besloten lid te worden. Ik volg ook Nieuwskanaal, Stichting Mediwiet, WantToKnow, Ellaster, Irma Schiffers, Infowars, en diverse andere kanalen en personen op social media… Ook een aantal semi-alternatieve media zoals Geenstijl en Postonline volg ik. En als ik zin heb om te lachen kijk ik naar NOS en RTL, maar meestal word dat huilen eigenlijk…
Ik heb interessante boeken gelezen zoals onder andere “Ufo’s bestaan gewoon” van Coen Vermeeren, “Ander nieuws” en “Trump, Grondwet & Wereld” van Janneke Monshouwer, en de boeken over de geschiedenis en oorsprong van Sinterklaas en Zwarte Piet van Arnold Jan Scheer. Ja over de interessante heidense oorsprong van Zwarte Piet ben ik zeker van op de hoogte!

Ik ben een groot bewonderaar van Donald Trump, er is nooit eerder een persoon geweest wat mij zoveel hoop gaf! Ook Qanon vind ik een bijzonder fenomeen wat dagelijks in mijn hoofd zit. Maar ik hou er in mijn achterhoofd wel rekening mee dat dingen misschien toch anders kunnen lopen, dus ik wacht geduldig af. Ik hoop dat de mensheid zo snel mogelijk uit alle propaganda en waanzin van de dag van vandaag stapt en zelfredzaam word en baas over eigen gedachten word! Dit is de manier om ons met z’n allen verder te ontwikkelen wat de Cabal altijd geprobeerd heeft om tegen te houden. Ik zie graag een wereld waarin mensen gewoon een liefdevol gezin kunnen stichten, brood verdienen, genieten van de vrijheid en in alle opzichten kunnen bloeien en ontwikkelen waarbij balans in het leven centraal staat.

Kevin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan