Ik ben ellen en wil amalgaam verwijderen

ellen73

New member
Goedenmiddaag, ik ben Ellen en ben hier om meer te leren over onder andere amalgaam verwijderings protocollen. Ik heb in al mijn kiezen amalgaam al vanaf mijn 11de en ben nu 47 en erg allergisch voor kwik in amalgaam. Wie kan / wilt mij meer vertellen over veilig amalgaam verwijdering en nabehandeling en voorbehandeling? . Ik heb wel het forum al gelezen, maar mis nog waar H2o2 behandeling voor is en wat dat inhoudt? En ik mis nog hoe je je lever en nieren kunt beschermen als je een trage ontgifter bent, bij amalgaamvulling verwijdering. Wilt iemand hier meer kennis over delen? Verder de volgende vraag is een clean up en easy clean hetzelfde? Mijn huidige tandarts gebruikt de easy clean en bestond voor de clean up, zodoende. En wat als een biologische tandarts alleen clean up gebruikt? Zijn er dan evengoed veel kwikdampen in de lucht eromheen? En welke biologische tandartsen hebben een sterke kamer lucht kwik zuivering? Weet iemand een biologische tandarts die dat heeft? Ook zag ik een keer een biologische tandarts via goofle (helaas vergeten welke dat was) die had op de foto 2 ozon buisjes in de neus tijdens almalgaam sanering. Is ozon nou wel of niet goed bij amalgaamverwijdering, daar kon ik niet wijs uit worden in het forum. En is H202 en Ozon hetzelfde? Wie kan/wil mij wat meer kennis hierover geven? sorry voor de vle vragen, maar wil echt graag meer leren hierover. Mvg van Ellen
 
Beste Ellen,

De meeste vragen kan je gewoon even opzoeken in dit forum want dat is lang en breed behandeld.
Ook over kwik ontgifting zijn topics te vinden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.317
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan