Herr Sens stelt zich even voor

Herr Sens

Member
Hallo Mensen,

Ik lees het forum al jaren met grote interesse en heb beslist me nu dan toch eindelijk te registreren. Zelf ben ik al ruim 20 jaar bezig met voeding en gezondheid, kruidengeneeskunde en de wat alternatieve wereld. Ik ben zelf 39 jaar en heb een tijdje fulltime gewerkt tot ik een totale burn-out kreeg en de epilepsieproblemen te erg werden. In 2015 was zelfs een opname nodig voor enkele maanden.
Ik heb een achtergrond in de complementaire geneeskunde en filosofie maar ben geïnteresseerd in eigenlijk alles :).
Een deel van mijn interesses komt ook voort omwille van het feit dat ik al van jongs af aan met wat gezondheidsproblemen kamp; angststoornissen, kleine vorm van autisme (?) en van in de puberteit ook epilepsie.
Daarnaast is er sinds die periode ook een duidelijk hormonaal probleem. Mijn testosteronwaarden zijn zeer laag (weet ik sinds een aantal jaar), ontregelde vochthuishouding, gynecomastie, gewichtsproblematiek etc enz ..
De link tussen onze psyche en onze lichamelijke gezondheid fascineert me mateloos alsook de connectie met de voor ons nog grotendeels onzichtbare wereld.
Het is een hele puzzel om te leggen maar heel boeiend.
Daarnaast ben ik er ook van overtuigd dat ook onze persoonlijke belevingswereld een link heeft met de wereld rondom ons maar dat is nog wat zoeken ..
Momenteel ben ik vooral op zoek naar een manier om de medicatie-drugs wat af te bouwen en te vervangen door een gezonder alternatief want ik heb de indruk dat ik mijn lichaam aan het vergiftigen ben. Uiteraard wil ik ook graag weten wat nu eigenlijk de echte OORZAAK is. Sinds kort ben ik vooral bezig met het onderzoeken van een amalgaam belasting (vergiftiging door zware metalen in het algemeen ook) omdat ik dit een interessante piste vind als hoofdoorzaak voor veel neurologische en hormonale problemen. Als ik alles zo op een rijtje zet en na al die jaren van onderzoek.
Ik zal mijn steentje proberen bij te dragen op dit forum en mensen mogen mij natuurlijk ook altijd zelf tips geven en interessante info rond de thema's die ik hierboven besproken heb.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Herr Sens
 
Dag Herr Sens,
Welkom. Zware metalen zijn bekende neurotoxines, dus zeker iets om naar te kijken. Ook Lyme bacterie produceert neurotoxines en daarmee mentale disbalans. Welke belastingen er zijn kun je dmv levend bloed goed in kaart laten brengen bij deze praktijk (waar ik mee samenwerk): https://www.praktijk-beaumont.nl/

Veel plezier op het forum
 
Hallo Tanja,
Bedankt voor de verwelkoming en de tip; ik hou dit in het achterhoofd. Ik woon in België, ken je daar adressen waar ze die analyses doen ? Kan ik mijn vraag over de (mogelijke) link tussen een zware metalen belasting en epilepsie stellen in "vragen over voeding en gezondheid" of doe ik dat best elders ? Bestaat er al zon vraagstelling elders op het forum hier ?
Groeten
 
België is niet zo ver van Limburg, er komen mensen uit Spanje Hongarije en de USA naar onze praktijk. En zoals bij ons wordt er vaak niet gekeken naar het bloed. Ook zijn er vaak geen goede oplossingen, dus durf ik niet te zeggen.

Er is al wel een topic over epilepsie:
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/epilepsie-aanvallen/
 
Halo Tanja,
Zoals ik het, na al die jaren van zelfstudie en ervaring zie is dat neurologische en hormonale aandoeningen meer dan waarschijnlijk hun oorsprong vinden in een verstoring van de hersenchemie door vergiftiging, soms door generaties heen.
Vaak is de eerste boosdoener dan het vaccin met al het vergif dat erin zit, squaleen, kwik etc ..
Voor kinderen met een predispositie voor een gevoelig zenuwstelsel wordt dan wellicht al een kritieke drempel overschreden waardoor de hersenen in een soort lockdown gaan om zich te beschermen (autisme, aanleg voor epilepsie, MS). Mogelijks speelt een kwikbelasting door amalgaam van de moeder ook mee. Zou me alvast logisch lijken.
Zoals hier op het forum al werd aangehaald breekt de kwik het vet in de hersenen af, met name de myelineschede.
De enorme stress in het lichaam door vergiftiging met zware metalen geeft aanleiding tot bijnieruitputting.
Alles wat er voor het lichaam nog bijkomt nadien kan de druppel teveel zijn en zo epilepsie of wat dan ook triggeren. Mentale of spirituele stress, obesitas, slechte leefgewoonten, roken, alchol enz ..
Denk je dat dit een min of meer juiste benadering is ?
Vriendelijke groeten,
 
Absoluut de juiste benadering, neurotoxines breken de myelineschede af en kwik is een hoofdrolspeler, met aluminium als belangrijke opvolger.
Echter produceren Lyme bacteriën (spirocheten) ook neurotoxines tijdens hun stofwisselingsproces en dit is vaak de druppel die de emmer doet overlopen. Ook candida produceert een hele rits aan toxines en creëren samen met zware metalen een vervuild milieu die zelfs gezonde mensen belasten. Het is lastig om de zware metalen op te ruimen als de Lyme zoveel gifstoffen produceert dat het lichaam daar de handen vol aan heeft en eigenlijk verder nergens meer aan toekomt. Is dus en en en. Afhankelijk van wat jou het meest belast zal daar ook een belangrijk deel van de oplossing in liggen.
 
Bedankt voor de info. Ik heb vroeger Lyme wel is bestudeerd. Een vreemd iets. Ik heb iets opgevangen dat de ziekte een uitloper zou zijn van een biologisch wapen. Door teken te besmetten met een virus of bacterie. De eerste teken die drager waren werden getraceerd tot een regio inde VS, niet zo ver van een basis. Geen idee of het klopt. Het lijkt me dan toch een zeer inefficiënte methode, behalve op lange termijn mss .. Dat van die spirocheten blijft regelmatig terugkomen, interessant.
Wat Lyme betreft heb ik oa het eerst wat vernomen via de het protocol van Hulda Clark, mss dat niet alles klopt van wat in haar boek staat maar er staan zeker gevoelige waarheden in. Vandaar was het ook een kleine stap naar het gebruik van een zapper en resonantietherapie waarvan Raymond Rife de absolute voortrekker was. Hij had een technologie ontwikkeld (vrij simpel) om alle frequenties van alle mogelijk ziekteverwekkers te identificeren en dus een gepast antidotum frequentie te gebruiken om ze te neutraliseren.
Een Russische onderzoekster (Lebedewa) is ervan overtuigd dat trichomonaden de heimelijke veroorzakers zijn van kanker.
groeten
 
Zoals ik het, na al die jaren van zelfstudie en ervaring zie is dat neurologische en hormonale aandoeningen meer dan waarschijnlijk hun oorsprong vinden in een verstoring van de hersenchemie door vergiftiging, soms door generaties heen.
Vaak is de eerste boosdoener dan het vaccin met al het vergif dat erin zit, squaleen, kwik etc ..dat zei Natasha Campbel Mc Bride toen ze in Nederland was op het WP congres ook. Epilepsie is een vergiftiging.
 
Door teken te besmetten met een virus of bacterie. De eerste teken die drager waren werden getraceerd tot een regio inde VS, niet zo ver van een basis. Geen idee of het klopt



Ja klopt, dat staat ook in het topic over Lyme, op dit moment wordt daar namelijk onderzoek naar gedaan/opheldering gevraagd.

De technologie van Rife gebruiken wij ook in de praktijk. Alleen zijn bacteriën en de frequenties daarvoor aan verandering onderhevig, alleen de spirocheten hebben al 200 mutaties gemaakt. Door steeds de vinger aan de pols te houden en frequenties actueel te houden kun je garanderen dat alles wordt opgeruimd.

Trichomonaden theorie heb ik ook al eens gehoord/gelezen. Kan zeker bijdragen, maar volgens mij is er vaak sprake van zuurstof tekort op celniveau door meerdere oorzaken/vervuiling, niet 1 enkele. En die bacterie krijg je trouwens vrij eenvoudig weg met zuurstof.
 
Bedankt voor de reacties ! Dit is zo fijn om te zien dat mensen ervaringen en info met elkaar delen om vooruit te komen !

@Tania : hoe gebruik je die theorie ? Met welke apparaten ?
Dat van gebrek aan zuurstof zou kunnen .. Ben er nog niet 100% van overtuigd maar goed.
Dmv zuurstof bedoel je dan met Ozonthearapie of lekker gaan joggen aan zee :) ?

@Marijan : bedankt voor de tip van Natasha Campbel Mc Bride. Heeft zij hierover een boek geschreven ?

groeten !
 
van Natasja is enorm veel online te vinden, youtubes enz. maar inderdaad ook een boek : Gut and Psychologie Syndrome, Nederlands vertaald. Oh ja en www.Gapsdieet.nl


Ik vraag me nog steeds af of wij elkaar kennen, bij onderwerp Vaccinaties noem je mij Jan Marijan???

 
@Tanja
Hey Tanja, ik heb het even druk gehad met mijn verhuis :)
Je zegt dat je bacteriën vrij eenvoudig weg krijgt met zuurstof, hoe doe je dat dan in de praktijk ?
Welke apparaten van Rife gebruiken jullie ? Ook de zapper ? En welk type ?
Kan je mij de contactgegevens mss even doorsturen van jullie praktijk ?
Ja, veeel vragen hé, maar ik heb me vastgebeten in het onderwerp ;-)
alvast bedankt !
groeten
 
De praktijk gegevens vindt je in de link die ik je gegeven heb in mijn eerste reactie, praktijk Beaumont.
We werken met Rife plasma machine, alleen zijn onze frequenties uniek en steeds up tot date gehouden door een werkgroep.
Als voorbereiding hierop werken we met ozon en kruiden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan