Ga je stress te lijf door te lachen!

Alexandra

New member
Een aantal weken geleden kreeg ik een "uitnodiging" voor een introductiedag van een nieuwe werkgever. Uitnodiging tussen haakjes, want het was wel verplicht. We werden verwacht van 7.30 tot 20.00 uur. Ik dacht nog, grapje! Maar nee hoor, heel de dag was vol en je kreeg drie maaltijden. Alles compleet verzorgt dus.

Gelijk stress, hoe moet ik dat doen met de hond? Hoe moet ik dat doen met eten?

Hond gepakt en eerst maar een stuk gaan lopen en aan het einde van de straat kon ik mijn lachen niet meer inhouden. Ik vond het zo bizar dat ik niet anders meer kon dan lachen! Loop je dan op straat, met je hond, te lachen!Heb toen mijn moeder maar gebelt, dan lijkt t net ofdat je lacht om wat de ander zegt :D

Maar het heeft ze zeer zeker wel geholpen! De stress is niet in mijn lijf gaan zitten, ik heb het er volgens mij gelijk uitgelachen!

Een aantal dagen later kreeg ik bericht dat de dag tot 17.30 uur zou duren. Twee maaltijden, is te overzien. En ondertussen was er ook een oplossing gekomen voor de hond :)

Op 15 mei is er in de buurt van Breda een lachworkshop. Dit vindt plaats op de boerderij de Kleine Meren waar ook een melktank staat. Drie klappen in 1 dus, lachen, stress wegwerken en verse rauwe melk tappen!

http://padmapanibreda.blogspot.nl/2014/04/lachworkshop-gunjezelf-voluit-lachen.html voor meer informatie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.094
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan