FvD

Willen jullie een goed verhaal horen?

Ik had me aangemeld voor FVD om me in te zetten als campagnevoerder, lijstduwer oid voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Mocht ik kennis komen maken in Hoofddorp
Was ook al uitgenodigd in Haarlem
Maar blijkbaar vonden ze het zo een leuk gesprek….
Wordt ik nu uitgenodigd op het hoofdkantoor morgen op de Herengracht om het bestuur te ontmoeten en kennis te maken
Ofwel een gesprek met Thierry en Pepijn!! 🥳🤪🥳

Kreeg wel beetje zweetuitbraak hoor 😅

Maar ben benieuwd! To be Continued

Ik had me aangemeld voor FVD om me in te zetten als campagnevoerder, lijstduwer oid voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Wordt ik nu uitgenodigd op het hoofdkantoor morgen op de Herengracht om het bestuur te ontmoeten en kennis te maken

Goed gedaan.

Ik heb zowel Thierry als Pepijn een keer gesproken toen ze op campagne waren. Aardige benaderbare mensen.

Nieuwe richtlijnen sturen aan op minder vleesconsumptie: Van Houwelingen (FVD) stelt Kamervragen​

Nou dat was een korte maar krachtige ervaring
6 man van FVD tegenover me , Thierry voerde woord
Aangezien ik niet de ambitie heb om daadwerkelijk het politieke podium te betreden, werd het gesprek na een korte chitchat na vijf minuten afgebroken
Logisch, er zaten al 7 mensen voor kennismaking toen ik kwam en het bleef maar binnen stromen

450 man hebben ze deze week geïnterviewd!
En heel hoopvol, jonge mensen!
Leeftijd in de 20!
Ik maak met liefde ruimte voor onze jeugd, die ambitie hebben om de visie van FVD uit te dragen
Maandag sluit ik aan bij de raadsvergadering in Haarlem , ik voel dat ik meer vanuit de gemeenschap kan betekenen dan van bovenaf

Ik heb echt goede hoop voor Nederland! Zoveel jonge ambitieuze mensen die zich aansluiten!
10 zetels ? My ass! 20 op z’n minst
FVD is hot and happening!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan