Even voorstellen na jaren meelezen :)

Vuurvogel

Well-known member
Hallo allemaal, ik volg deze site al van het begin, vanaf de oude site. Iets van 10 jaar geleden?
Van ziek, zwak en hongerig met insuline resistentie naar een stuk minder ziek, niet meer hongerig, helder van geest, allerlei vage klachten verdwenen. Ik doe m'n best met voldoende vetten te eten. Een aantal keer per jaar kook ik niet, dat zal minder dan 1 x per maand zijn dus dat valt mee.
Ik heb ervaren dat 9 van de 10 zwaar gehersenspoeld is en nog gelooft in de leugens van de overheid. Wel triest maar wat doe je eraan? Zoveel frustraties als je klachten van anderen aanhoort die dan niet geloven wat ik hier geleerd heb en intussen de één na de ander kanker krijgt...
Het is moeilijk om je daar bij neer te leggen. Maar zeker niet zo moeilijk als vorig jaar toen ik over QAnon las. Red/black-pilled, dat was een keiharde klap. Ben er een paar dagen ziek van geweest :( Nu lees ik bijna alleen maar over politiek wat ik altijd heb vermeden. Zware kost is het zeer zeker en heb ik helaas toch af en toe, hopelijk onterechte, twijfels over wat er gebeurt als de storm voorbij is.
Ja het valt allemaal niet mee. Nu nog een beter evenwicht vinden in de positiviteit en negativiteit van wat er op me af komt...
 
Welkom Vuurvogel. Leuke naam!

Goed dat de voeding je zo geholpen heeft om te komen waar je wilde.
Jammer dat mensen om je heen je niet willen geloven. Iets waar we allemaal tegenaan lopen vrees ik.
En ja, dat kan uitermate frustrerend zijn als je ziet dat ze zich dan over leveren aan de artsen.
Dus ja, wat kan je eraan doen? Mensen moeten ook bereid zijn om er open voor te staan. Ik heb ook wel vaak dingen aangedragen en lees materiaal opgestuurd. Van de week nog bij mijn naaste familie.
Vermoedelijk een ontstoken galblaas gezien de hoge ontstekingswaarden en de bijbehorende klachten en andere onderzoeken. Maar wil het niet horen en reageert laconiek. Ook het lees materiaal welke ik door stuurde via watsapp is nog niet gelezen. Dus ja, als mensen zelf niet willen laat dan maar. Zinloos om er tijd en energie in te stoppen.

Logisch als je nooit politiek hebt gevolgd dat de klap hard kan aankomen wanneer je dat wel doet.
Ik denk dat de kunst is je niet emotioneel mee te laten slepen hierin.
 
Ik ben het helemaal met jullie eens. Ervaar hetzelfde.
Maar hoop wel dat we in de toekomst gelijk krijgen, zowel over voeding als medicijnen, vaccins en politiek.
 
Vuurvogel, mag ik vragen, op wat voor manier was het voor jou een klap in Qanon te lezen?
 
Binc, het ging meer over wat de psychopaten op hun geweten hebben, de schandalen, het lezen van agenda 21, 2030 en de plannen die nog niet gestopt zijn. De puzzelstukjes die dan op hun plaats vallen, waarom bepaalde dingen gebeuren.
Het zijn ook de reacties van anderen die de moed hebben opgegeven, dat valt ook niet mee na het lezen van alle narigheid.
 
Tja, waarom gebeuren bepaalde dingen eigenlijk? Waarom geven sommige mensen de moed op? Dat valt inderdaad niet mee als je een bredere kijk hebt. Maar besef je ook dat het voor sommige mensen gewoon te moeilijk is om te kunnen begrijpen? En dat sommige mensen zo dwars kunne zijn hierin wanneer je probeert dingen duidelijk te maken dat dit kan resulteren in oorlog onderling?
Er zijn velen die een kort lontje hebben. Jij kan de narigheid wel zien. Helaas gaat dat voor anderen niet altijd op. Hoe goed je ook je best doet. En dit kan wel eens leiden tot opgeven. Je moet ook waken voor je eigen energie.
 
@Romagi, dat hoop ik ook. Dat zal een kwestie van tijd zijn als het op deze manier door blijft gaan, ik ben heel benieuwd.
@Binc, nou inderdaad. Deze week weer 2 hardnekkig ontkennend, maar zo was ik ook voorheen. Het is i.i.g. fijn om te weten dat er steeds meer wakker worden, al gaat dat wel erg langzaam.
 
altijd goed als er meer mensen wakker worden. Als ze het willen blijven ontkennen is het jammer voor hun. als ze verder geen interesse tonen of niet willen luisteren ook jammer dan. Althans, zo denk ik er inmiddels over. Bepaalde onderwerpen of materie is mij ook niet altijd duidelijk. Het heeft voor mij dan geen zin om dit naar buiten te ventileren. Dan doe ik er verder ook niks mee. Komt het wellicht een andere keer dat het wel helder word. Of misschien ook niet.
Ja, het gaat inderdaad langzaam. Maar goed, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Wanneer ik met mensen spreek over hun klachten die ze hebben over voeding en ze willen geen ander pad in slaan ben ik er klaar mee. Meer tijd en energie erin stoppen heeft gewoon geen zin wat mij betreft.
Maar dan achteraf ook niet komen janken dat ze hier of daar last van hebben. Heb er ook zo 1 in me omgeving. Die verwacht dat ik alles maar weet en bij elk kwaaltje komt vragen of ik een oplossing weet om deze op een presenteerblaadje aan te reiken. Maar weigeren om het totaalplaatje van voeding en het lichaam te willen zien. Alles eenzijdig en vooral niet willen zien dat organen met elkaar verbonden zijn en om je lichaam gezond te krijgen er meer nodig is dan 1 middeltje.
 
Hoi Vuurvogel, welkom en leuk om te horen dat je er al vanaf het begin (2011) bij was en met mijn ontwikkeling bent mee gegaan! Laat je niet teneer slaan, QAnon is een zeer positieve wending in wat in essentie een uiterst duister verhaal is dat vele duizenden jaren terug gaat en nu eindelijk tot een eind komt.

Wat ons te wachten staat als dit allemaal voorbij is? Een Gouden Tijdperk vol overvloed, schuldenvrij, in vrede en harmonie. Moeilijk om je voor te stellen als je in deze realiteit bent geboren en dit alles is wat je kent.

Ik denk ook dat er geen atheisten meer bestaan als het pure kwaad wordt getoond aan de massa voor wat het werkelijk is, dus houd moed!

Mike
 
Hoi Vuurvogel, welkom en leuk om te horen dat je er al vanaf het begin (2011) bij was en met mijn ontwikkeling bent mee gegaan! Laat je niet teneer slaan, QAnon is een zeer positieve wending in wat in essentie een uiterst duister verhaal is dat vele duizenden jaren terug gaat en nu eindelijk tot een eind komt.




Ik wil dit voorstel topic van Vuurvogel niet verpesten. Maar ik vraag mezelf toch serieus af wat er zo positief is aan het Qanon? Behalve dat sinds ik dat naast andere dingen probeer te volgen ik alleen maar een duistere agenda waarneem waar ik zelf nogal depri van geworden ben zie ik verder niet wat er positief aan is. Vind al die posts lastig te volgen als ik eerlijk ben en de link naar het leggen naar positiviteit zie ik niet. Behalve dat Amerika zichzelf trots kan prijzen met Trump.
 
Allereerst: welkom bij het team Vuurvogel. Leuk dat je naast voeding nu ook in politiek geïnteresseerd bent.

Om even op Binc te reageren:

Behalve dat sinds ik dat naast andere dingen probeer te volgen ik alleen maar een duistere agenda waarneem waar ik zelf nogal depri van geworden ben zie ik verder niet wat er positief aan is. Vind al die posts lastig te volgen als ik eerlijk ben en de link naar het leggen naar positiviteit zie ik niet. Behalve dat Amerika zichzelf trots kan prijzen met Trump.

Het positieve van Q-anon is dat alles waar jij depri van wordt nu eindelijk wordt blootgelegd en gestopt. Na een paar millennia bevrijden we ons voorgoed uit de handen van het kwaad.
 
Dankjewel voor je antwoord Colloquial

Het positieve van Q-anon is dat alles waar jij depri van wordt nu eindelijk wordt blootgelegd en gestopt. Na een paar millennia bevrijden we ons voorgoed uit de handen van het kwaad.

Ik begrijp denk ik wat je wil bedoeld. Ik ervaar alleen zelf geen bevrijding voor wat betreft Qanon. Sinds in mezelf in al dat kwaad heb verdiept en hiervan ook de vuiligheid naar buiten zie komen kan ik niet zeggen dat ik mezelf bevrijd voel. Eerder dat ik een duister gat terecht gekomen ben welke allesbehalve goed voelt. Dit werd erger naarmate mijn eigen jeugd duidelijk werd. Laten we het erop houden dat ik mezelf inmiddels geslachtofferd voel omdat ik alles maar dan ook alles wat ik lees zelf meegemaakt heb. van emotioneel tot lichamelijk kindermisbruik. Het feit dat dit de satanische agenda is begrijp ik wel. Dat dit mezelf overkomen is wist ik niet. Dat had beter zo kunnen blijven wat mij betreft. Wellicht dat ik daarom ook werkelijk het positieve er niet van zie en ik zelf alleen maar des te meer kwaadheid voel. Het is dus eigenlijk wel meer dan alleen maar depri gevoelens. Al die confronterende berichten dagelijks lezen heb ik geen behoefte meer aan. Ik zie alleen maar kwaad en het heeft psychisch een te grote klap gehad nadat de waarheid vanuit mijn eigen familie op tafel kwam. Het effect op mijn welzijn waarvan het voelt dat ik er niet meer overheen kom.

Daarbij, al die plaatjes en Q posts, ik begrijp ze gewoon niet. En ik denk dat ik het inhoudelijk ook niet meer wil begrijpen.

 
De video,s over Q volg ik ook niet. Soms wel als ik zie dat het maar en paar minuten is.
Mijn engels is te slecht om het te volgen. Wel vertaal ik vaak geschreven tekst om een idee te hebben waar het over gaat. Mijn engels is wel beter geworden daardoor.
Soms krijgen we van Mike of iemand anders een kort overzicht van wat er gaande is. Zodoende ben ik toch een beetje op de hoogte.
Als het allemaal lukt wat er op de site van Q staat denk ik wel dat er een enorme chaos optreedt in de wereld. Met enorm veel tegenstand van de "gevestigde orde". Ik geloof niet dat die zich zo snel erbij neer zullen leggen dat het spel verloren is. Dat zit niet in hun aard.
 
Ik heb sommige video’s wel gekeken. Heb alleen de tijd niet om alles te kijken. En sommige dingen wil ik niet meer zien. Over andere dingen heb ik soms vragen omdat niet alles begrijpbaar is. Sommige video’s kan je in Nederlands ondertitelen maar andere ook niet. Chaos is al aan de gang incl de tegenstand. En dat is goed. Maar inhoudelijke dingen kan ik vaak verder niet plaatsen. Ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Vind het duister genoeg allemaal. Bovendien, zoals vuurvogel zegt is het soms vaak frustrerend als menen het niet willen zien. Zeker als je het zelf moeilijk uit kan leggen en het tot discussies komt met alle gevolgen van dien.
 
Ik heb sommige video’s wel gekeken. Heb alleen de tijd niet om alles te kijken. En sommige dingen wil ik niet meer zien.

Als je hier echt niet tegen kan hoef je hier ook niet zo diep in te duiken.

Het belangrijkste is dat je in deze tijden gezond blijft. Goed eten en slapen.

En zoals Q zegt: Trust the Plan. Wat telt is dat in het eind alles goed komt en het leven van iedereen beter wordt. Oftewel, we hebben iets om naar uit te kijken.

Wat je nu kan doen is proberen mensen in je omgeving wakker te maken en te ondersteunen wanneer er wat moeilijke zaken aan het licht komen.

We moeten ook onderdeel zijn van de populistische revolutie, dus rechts stemmen en actie voeren (op Social media) voor deze groeiende beweging.
 
Dat is dus precies mijn punt. Ik begrijp het plan niet.
Heb geprobeerd daarin te verdiepen. Maar als ik op 8chan kijk ziet dat er veel te chaotisch uit voor mij. Voor jullie is het inhoudelijk misschien duidelijk maar voor mij niet. In het Turkije topic heb ik 2 keer de vraag gesteld wat de reden is dat Poetin zo zenuwachtig is in gesprek met Erdogan. Wat zit daarachter? Heeft mogelijk met Q te maken maar ik zie niet wat dan. In elk geval niks voor Poetin. Tot op heden heeft niemand antwoord hierop gegeven. Ik ben het station vragen stellen inmiddels gepasseerd. Wanneer ik niet zeker ben dat ik mijn inzichten niet begrijp zie ik geen reden om hier iets mee te doen. Eerder deze week ga ik twijfelen aan mijn eigen inzicht omtrent een gebeurtenis vaneen politie incident. Vervolgens vraag ik mezelf af wat ik dan fout heb gezien omdat ik te horen krijg dat ik het persoonlijk op vat. Dat is niet het geval. Het geval is dat ik twijfel of mijn eerdere eigen inzicht wel klopt. En bij twijfel is mijn motto, laat maar gaan. Ik zal het wel verkeerd zien. Het laatste wat ik dan nog doe is info waar ik zelf niet zeker meer van ben naar buiten duidelijk proberen te maken.

Zoals gezegd, ik heb wel vaker geprobeerd mensen sommige dingen duidelijk te maken die ik wel begrijp. Maar als dat als gevolg heeft dat men niet wil luisteren lezen etc, en dat resulteert in ruzies ben ik klaar.
Mij is het dat niet waard.
 
Dank voor jullie berichten, ik zie het nu pas, een week later :) Sorry, ik was helemaal opgeslokt door alles wat er gebeurt. Helaas zijn de dagen veel te kort om alles te kunnen volgen.
Een Gouden Tijdperk is inderdaad moeilijk voor te stellen maar dat is een heel mooi vooruitzicht.
Dat het verhaal duizenden jaren terug gaat wist ik niet, ik dacht aan 1776. Zo zie je maar hoeveel ik nog moet lezen :)
Zo, nu tijd voor wat X22.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.122
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan