even voorstellen jeroenvz

jeroenvz

Well-known member
Hoi iedereen,

Ik ben Jeroen en ben een jaar geleden een zoektocht begonnen naar gezonde voeding. Niet omdat ik gezondheidsklachten had maar gewoon uit interesse. Een vriend van mij had een podcast gezien waarin een journalist werd geïnterviewd die 2 jaar lang onderzoek had gedaan naar gezonde voeding en daar een boek over heeft geschreven. Die journalist heet Daan de Wit en dat boek heet "weet wat je eet". Dat boek heb ik in een ruk uitgelezen. Een hoofdstuk in het boek ging over Weston A. Price. Sinds dat boek ben ik enorm getriggerd om informatie te zoeken over gezonde voeding. Mijn eetpatroon heb ik volledig omgegooid en heb mij nog nooit zo fit gevoeld als nu. Hierdoor blijf ik wel een beetje in dezelfde richting zoeken, misschien heb ik hierdoor wel een beetje een tunnelvisie maarja never change a winning team he.
Nou dat was het even voor nu, ik wens iedereen een gezond 2019 toe.
 
Welkom Jeroen,

Dat is een prima boek! Voeding en Fysieke Degeneratie een mooie opvolger ? Als je visie klopt dan is er toch niets mis mee! Sinds ik op het werk van Price ben gestuit ben ik ook niet meer op andere ideeën te brengen al het andere is slechts een aanvulling.
Fijne jaarwisseling en een mooi 2019 ook voor jou.
 
Welkom, Jeroen. Ik word vermeld in Daan's boek en ik heb met hem veelvuldig contact gehad tijdens de totstandkoming van zijn boek. Nu, 6,5 jaar later, mag ik onderhand wel verklappen dat de 'vriend' met wie ik onderstaande uitwisseling had niemand minder dan Daan de Wit was:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/kritiek-op-weston-price-en-mijn-antwoord-daarop/

Mike
 
Ik heb 'Voeding en fysieke degeneratie' al gelezen. Is het dan nog interessant om 'Weet wat je eet' te lezen?
Hebben jullie nog andere tips? Ik zou het wel een boek willen lezen wat een beschouwing doet over de tijd na WP tot en met nu, met nieuwe inzichten. Ik zou ook nog meer inhoudelijk willen weten over hoe het lichaam werkt en vertering, etc etc. En ook meer over natuurvolkeren.
We kunnen wel een boekenclub beginnen, hihi.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan