Even voorstellen...jeanetb

jeannetb

New member
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jeannet en moeder van een 14 jarige dochter. Sinds een maand heeft zij last van progressieve Alopecia (kringsgewijze haaruitval). Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een reactie van het auto immuunsysteem. Haar bloed is onderzocht en er waren geen afwijkingen. Ook de schildklierwaardes waren goed. Wij denken zelf, dat het een reactie is op de HPV inenting. Heeft iemand een advies? Zou adrenal een optie zijn? Mag een puber dat uberhaupt wel innemen? Wij zijn op dit moment bezig met NMT (bio resonantie). Alvast heel erg bedankt!
met vriendelijke groet,
Jeannet

Wij denken zelf, dat het een reactie is op de HPV inenting.

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben:

According to documents from the Food and Drug Administration (FDA)Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), other adverse reactions reported include incidents of stroke, dizziness, blindness, heart problems, pancreatitis, auto-immune problems, short term memory loss, Guillain-Barré Syndrome, fatigue, weakness, headaches, stomach pains, vomiting, muscle and joint pain, chest pains, hair loss, appetite loss, personality changes, insomnia, hand/leg tremors, arm/leg weakness, shortness of breath, itching, rashes, swelling, pelvic pain, nerve pain, menstrual cycle changes, fainting, swollen lymph nodes, night sweats, nausea, and temporary vision/hearing loss.

Waarom hebben jullie je dochter laten inenten?

Mike

Welkom jeannetb,
Is niet zo'n vreemde gedachte dat het met het HPV vaccin te maken heeft, wat een ellende. Ontstoren idd ik hoop dat de bioresonantie werkt, anders een goede homeopaat opzoeken. Adrenal zou niet mijn eerste gedachte zijn, eerder het hele systeem incl immuunsysteem ondersteunen met hele goede voeding.

Hi Mike en Tanja.
Omdat we niet nagedacht hebben, vrees ik. Niet meer en niet minder. Als ik toen had geweten, wat ik nu weet, hadden we dit natuurlijk nooit gedaan! Vanaf nu voor ons ook geen griepprik meer of welke inenting dan ook!!
Goede voeding zijn we eigenlijk al mee bezig (al jaren)....ik hoopte eigenlijk dat ik nog meer zou kunnen doen ter ondersteuning van haar immuunsysteem.

Ook de schildklierwaardes waren goed

Ook vrij T4, vrijT3?
En zijn de antistoffen getest, antiTPO en antiTG?
Heel belangrijk in dit geval omdat je dochter een auto-immuuun aandoening heeft.
Heel goed mogelijk dat de HPV een trigger was waardoor de auto-immuun aandoening in werking is gegaan.
Ik zou inzetten op het helen van de darmen. Met voeding uiteraard.

Ik ga de uitslagen opvragen bij de huisarts. Goede voeding: bottenbouillon, veel groente en fruit, bio vlees, bio boter en bio volvette kaas, (geen melk, dat lust ze niet). Wegens tarwe intolerantie alleen speltbrood, nooit pakjes, zakjes of andere E toevoegingen. Weinig tot geen suiker....keltisch zout.
Tips zijn altijd welkom!! Of het relevant is weet ik niet, maar ze is eigenlijk nooit ziek -behalve na de inenting :-( , heeft mega veel energie en heeft een geweldig gebit zonder gaatjes.

Hoe kun je nu zo goed op de hoogte zijn van voeding en niets weten van de bijwerkingen van vaccinaties? Maar goed, heel veel bottenbouillon, levertraan en gefermenteerde voeding (kefir, yoghurt, kvass).

Euhmmm....Waarschijnlijk omdat ik doordat ik allergisch ben voor E621 (wie niet?) nooit met pakjes en zakjes kon koken.....Koken en eten mijn hobby zijn....
Eerlijk is eerlijk, pas sinds vorig jaar september heb ik mijn mening over vet herzien: dus Wel roomboter, wel volvette kaas.....en bottenbouillon iedere dag. Dat gebruikten we al, maar niet dagelijks. En ja, helaas niet nagedacht over de gevolgen en bijwerkingen van inentingen. Ik ben nu de eerste, die nu echt iets anders predikt een ook degene die mega baalt dat ik als mak schaap achter de meute aangelopen ben!

Beter wat laat inzien, dan nooit. Volgens mij heeft de pharmaceutische industrie nog veel meer vaccinaties op het programma voor je kind staan, dus het is fijn dat je nu al wel weet dat je die niet moet laten prikken. Het heeft geen zin om naar het verleden te kijken, dat is nu gebeurd. Vanaf hier verder.
Is de volvette kaas van rauw melk jeannetb?

PS: wat is dat product van Heel wat voor de lever is? Heb je daar een linkje naar voor me? Bedankt vast :)

Alopecia kan ook een voorbijgaande aandoening zijn veroorzaakt door stress.

Rauwmelkse kazen zijn overal te koop. De toevoeging 'boeren' bij boerenkaas geeft aan dat het om kaas van rauwe melk gaat.
Helaas moet je dan wel even doorvragen of het echt van totaal rauwe melk gemaakt is of dat ze het toch iets verhit hebben.
Ik ben zelf gek op de remeker kaas. Extra bonus is bij deze kaas dat je de korst ook op kan eten!

voetenbadjes met magnesiumvlokken en vetoplosbare vitamine C kunnen de ontstoring van de inenting ondersteunen.

Albert Heijn verkoopt boerenkaas, maar waarschijnlijk is dat niet van biologische melk. In de AH kaas zit ook nog eens E251.
http://www.ah.nl/producten/product/wi163847/ah-boerenkaas-belegen-48-stuk

Misschien kun je bij een boerderij in de omgeving goede kaas kopen.
Ik koop iedere week 1 kg extra belegen Wilde Weide kaas van Kaasboerderij De Vierhuizen in de Weilandwinkel van Hoeve Biesland of bij EkoPlaza in Delft. Het kost ongeveer 14 euro per kilo en is dus ook goed betaalbaar.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan