Werken met Merken
New member
Zo eindelijk de stap genomen na een info avond van Mike erg interessant, maar toch weet ik og steeds niet waar ik moet beginnen met mijn voeding. Ik ben iemnad die al jarenlang kamp met darmproblemen gelukkig niet heel extreem, maar deze zijn toch wel behoorlijk aanwezig. Verder verschillende allergieen. Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van de gezondheidszorg te lang door blijven lopen met een ontstoken galblaas. In 2007 is deze verwijderd maar daarna kreeg ik nog meer problemen afwisselend afvallen, hypoglykemieen, vetdiaree niet heel erg. Overal de molen in geweest maar toto nu toe niets kunnen vinden totdat ik afgelopen januari heel ziek werd. Veel afvallen ijzer tekort en heel veel pijn in min rug....enen onderzoek na het andere onderzoek behalve een licht vergrote lever en dunne darm problemen is er verder niet suitgekomen.
Zomer hebben ze zelfs de galwegen iets schoongemaakt daarna kreeg ik zelfs een alvleesklierontsteking.....en ben toen heel ziek geweest..Momenteel herstellende maar ook zo gefrusteerd omdat ze nog steeds niet weten waar al die problemen van daan komen. Momenteel veel gasvorming, maagzuur, pijn in de schouders en rug en net af en toe mijn galwegen vol zitten...uitslag door middel van galbulten...nou ik kan nog wel even door gaan.
Ik had vorig jaar al een keer sc geprobeerd maar viel toen steeds meer af....dus ik weet nu helemaal niet meer waar ik voorzichtig me moet beginnen.
Wie o wie hebben er tips om hopelijk langzamerhand mijn gezondheid op te peppen. Ik lees van alles over rauwe melk, kefir, waterstofperioxide etc, maar waar moet ik beginnen
Zomer hebben ze zelfs de galwegen iets schoongemaakt daarna kreeg ik zelfs een alvleesklierontsteking.....en ben toen heel ziek geweest..Momenteel herstellende maar ook zo gefrusteerd omdat ze nog steeds niet weten waar al die problemen van daan komen. Momenteel veel gasvorming, maagzuur, pijn in de schouders en rug en net af en toe mijn galwegen vol zitten...uitslag door middel van galbulten...nou ik kan nog wel even door gaan.
Ik had vorig jaar al een keer sc geprobeerd maar viel toen steeds meer af....dus ik weet nu helemaal niet meer waar ik voorzichtig me moet beginnen.
Wie o wie hebben er tips om hopelijk langzamerhand mijn gezondheid op te peppen. Ik lees van alles over rauwe melk, kefir, waterstofperioxide etc, maar waar moet ik beginnen