Energieprijzen

butterfly2023

Well-known member
Kan iemand mij adviseren. Wat zouden jullie doen.
Ik heb nu bij Vattenfall een variabel contact van pak weg 121 per maand. Je kan dit vast zetten voor een jaar ik zie een aanbod van rond de 100 euro per maand; beiden betreft groene stroom.

Wat is jullie advies?
Die klantadviseur had zelf zijn eigen contract vastgezet toen de markt onrustig werd (toen de dammen opgeblazen werden in Oekraine)

Ik hoop echt heel erg dat mensen mij een goed inzicht kunnen geven in wat nu handig is. Ik kan niet in de toekomst kijken. Een kennis zegt 'niets vast zetten'.

Bijlagen

• PHOTO-2023-12-21-14-23-04.jpg
    PHOTO-2023-12-21-14-23-04.jpg
    289,6 KB · Weergaven: 2
Kan iemand mij adviseren. Wat zouden jullie doen.
Ik heb nu bij Vattenfall een variabel contact van pak weg 121 per maand. Je kan dit vast zetten voor een jaar ik zie een aanbod van rond de 100 euro per maand; beiden betreft groene stroom.

Wat is jullie advies?
Die klantadviseur had zelf zijn eigen contract vastgezet toen de markt onrustig werd (toen de dammen opgeblazen werden in Oekraine)

Ik hoop echt heel erg dat mensen mij een goed inzicht kunnen geven in wat nu handig is. Ik kan niet in de toekomst kijken. Een kennis zegt 'niets vast zetten'.
Ik heb hem voor 3 jaar vast gezet. En een pelletkachel genomen. Wist het ook niet maar toch 3 jaar gedaan

Vattenfall is de SLECHTSTE energieleverancier die je maar kunt indenken! Ik heb het hier niet over prijs maar principes. Zij zijn voor 100% 'groene' energie, dus windmolenparken, zonneweidea en de vernietiging van bossen voor zaagsel dat opgebrand wordt voor de zgn. 'groene' energie. Ikzelf heb jaren geleden gekozen voor atoomenergie, puur uit principe.

Mike

Vattenfall is de SLECHTSTE energieleverancier die je maar kunt indenken! Ik heb het hier niet over prijs maar principes. Zij zijn voor 100% 'groene' energie, dus windmolenparken, zonneweidea en de vernietiging van bossen voor zaagsel dat opgebrand wordt voor de zgn. 'groene' energie. Ikzelf heb jaren geleden gekozen voor atoomenergie, puur uit principe.

Mike
Bedankt voor de informatie.
Toch nog even iets anders al die energie maatschappijen hebben nu als lokkertje dat je het 'vast' kunt zetten, het termijnbedrag. Maar het schijnt dat je dan aan het einde van het jaar een vordering krijgt dat je toch nog 'n heel bedrag moet betalen, sommigen adviseren mij om het niet vast te zetten.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.583
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan