Het gaat over de tarwe van nu die gemodificeerd is in de jaren 60/70 (hoop dat ik dat goed heb) Waar dus nog weer een ander stofje in zit dat net zoals een soort drugs werkt en allemaal klachten kan veroorzaken. Even heel kort gebonden.
Volgens mij bestaat dat boek al een tijdje, ik heb wel eens over zoiets gehoord. Is wel slecht nieuws voor de farmaceutische industrie, als mensen stopen met die rotzooi eten kunnen ze een stuk minder medicijnen verkopen, aww (sarcasm alert).
Ik spreek uit ervaring nu dat ik geen brood meer eet gaat het steeds beter met mijn diabetes en mijn spieren en gewrichten.
Eten in America is trouwens helemaal een ramp, elke keer als ik geweest ben val ik gewoon af omdat ik er gewoon niet zoveel eet, alles is veel te zoet en veel te vet en dan niet de goede vetten en veel te groot. Ik heb soms met verbazing gekeken hoe sommige mensen een portie naar binnen kunnen werken daar. Hier in een restaurant kan ik aardig mijn portie op, daar (in Texas) kwam ik niet verder dan een derde, misschien eens de helft maar dan houd het op.