Devolution

Ik vond deze aflevering erg goed! Niets nieuws geleerd, maar daar gaat het nu niet om.

Devolved 5 brengt in drie kwartier in beeld hoe Trumps presidentschap, irregular warfare en devolution in elkaar passen. Heel nuttig voor degenen die niet zo diep in deze materie zijn gedoken.

Het feit dat Trumps presidentschap onderdeel uitmaakt van een grotere militaire operatie, maakt het beter te bevatten waarom devolution nodig was en is. Deze docu kan worden bekeken als een kort overzicht van devolution. Hij bevat ook verwijzingen naar de films 'The Ghost in the Machine' en '2000 Mules' en verbindt daarmee de actualiteit met alles wat Q, Trump en het leger in vier jaren hebben geregeld.
IW en devolution past binnen het kader van cognitive warfare, al hoeft dat wellicht niet altijd op te gaan. Die conclusie trek ik op basis van het NAVO-artikel waar ik mijn twittterthread van vanochtend op heb gebasserd en Hoofdstuk 22 vd Devolutionserie.

 
Van TG van Patel Patriot:
Wat als 'AF1' niet Air Force 1 betekent, maar een 'alternate facility 1' is van waaruit Trumps team nu opereert?
People have been bouncing this drop around and something caught my eye.

Has anybody ever considered AF1 to be "Alternate Facility 1?"

The drop screams devolution if you read it as "alternate facility"
photo_2022-07-12_02-39-32.jpg
photo_2022-07-12_12-11-44.jpg

photo_2022-07-12_12-11-52.jpg
 
Via via van TG (heb ik niet) Midnight Rider: Lara Logan / Ultra Pepe Lives Matter (kan niet controleren of deze tekst samengevat klopt .. en los van wat voor 2024 allemaal nog gaat gebeuren voor die tijd.)

> change of batter (removing Senile Joe)
> random thought, but done before and done before inmodernhistory

Gavin Newsom goes tp WH.
Joe and Mattres Bed Kamilla know they are not going to be reelected
(the Democratic Party knows .. everybody on the planet knows, maybe not Joe because Jill did not tell him)
Gavin Newsom goed tp WH: "we can get e new US President without anybody casting a single vote, and the process is not only lawful, it's been done before."
Important people (like Soros, Rockafellers) ask Kamilla... "we need your help to rescue some kind of ice bears or whales in our new Foundation.. you get $100 million per year. President is important but the world needs you for whales/ice bears etc."
K: "well if you put it that way, who am I to say no"
So she resigns from VP office and becomes CEO of "Save The Whatever Foundation".
Joe now has no longer a VP of USA .. so he gets to appoint one.
So he appoint Gavin Newsom (might be the only Dem that not everybody on the planet hates).
So he gets to be VP. No votes cast.
At some point Joe says: "well I may no longer be the most bright cookie in the jar; my mind is failing me. I need to step aside ... 25th Amendement".
Now Gavin is President ... no votes cast.
Now Gavin gets to appoint a vice president, e.g. Stacey Abrahams. No votes cast.
Now you got a P and VP nobody voted for.
-
Now it looks like it that Conservative retake Congress & Senate.
Then it proves Gavin will be indited due to some financial shady deal.
He resigns and VP takes over... first Executive Order = to pardon Gavin.
Not a single vote cast.
None of it unconstitutional or unlawful.
(And it has been done before: Nixon, Ford...)

They do not wish to give away power without a fight.
;)
Waiting for the 🌪️ and Red October.
 
Voor mensen die meer willen weten over devolutie en of Trump dat werkelijk heeft ingesteld:

Introductie van de samenvattingen
Patel Patriot verkent in zijn artikelen de theorie van ‘devolution’. ‘Devolve’ betekent ‘overdragen’ en ‘devolution’ betekent dus ‘overdracht’. Devolution is een tijdelijk programma waarin essentiële overheidsfuncties overgedragen zijn aan externe partijen, bijv. ten tijde van een oorlog. Heeft Trump voor zijn vertrek het stokje doorgegeven aan door hem geselecteerde personen, en is Joe Biden dus helemaal geen president van Amerika?

Patel Patriot onderbouwt al zijn beweringen met officiële bronnen, zoals overheidsdocumenten en -websites. Je kunt daardoor als lezer zelf alle bronnen nakijken. Persoonlijk vind ik dit een vereiste voor betrouwbaar onderzoek. Klik op de link bovenaan elk deel om de bronnen te bekijken.

Bij het samenvatten houd ik de lijn aan van de schrijver. Alle beweringen komen dus niet van mij, maar van Patel Patriot. Af en toe voeg ik {tussen accolades, red.} een zin toe ter verduidelijking.

Alle credits voor dit fantastische ‘graafwerk’ gaan naar Patel Patriot!


@Wida, leuk om je website weer op TG tegen te komen!
 
Geen letterlijke vertaling

Heel grof door de bocht gaat het over EO 13818, 'blokkeren van eigendommen van personen die betrokken zijn bij ernstige schendingen van mensenrechten of corruptie', dat een 'vang-ze-allemaal' is voor corruptie en de overtreders. Er zit een belangrijke sectie in, en wel een die het element van verrassing voorbehoud bij in het grijpen van de criminelen. Die sectie bevat dit stukje: "om alle maatregel in effect te treden in geval van nationale nood is er geen voorafgaande aankondiging nodig ...". Deze EO kan, indien goed gebruikt de hele corrupte politieke bende onderuit halen.

Er zit echter een kleine 'snag' in... de EO is maar 6 jaar geldig vanaf de 23-12-2016. De 'zonsondergang' datum is derhalve 23-12-2022. Er zit dus een houdbaarheidsdatum op en die kan alleen door Biden verlengd worden.

Nu komt er een omweg naar een 'Bill' die Biden tot wet getekend heeft, H.R.7108; het uitstellen van handelsrelaties met Rusland en Belarus. In een 'Bill' die ogenschijnlijk niets te maken heeft met corruptie is de 'zonsondergangsclausule' uit de Global Magnitsky Act verwijderd. Dit kan een zeer groot indirect teken aan de wand zijn dat Biden geen niet in volle controle is. Door de verwijdering had de wet net zo goed kunnen heten 'blokkeer alle eigendommen van de Biden Misdaadfamilie'.

Het beste moet nog komen
Patel Patriot
 
Geen letterlijke vertaling

Heel grof door de bocht gaat het over EO 13818, 'blokkeren van eigendommen van personen die betrokken zijn bij ernstige schendingen van mensenrechten of corruptie', dat een 'vang-ze-allemaal' is voor corruptie en de overtreders. Er zit een belangrijke sectie in, en wel een die het element van verrassing voorbehoud bij in het grijpen van de criminelen. Die sectie bevat dit stukje: "om alle maatregel in effect te treden in geval van nationale nood is er geen voorafgaande aankondiging nodig ...". Deze EO kan, indien goed gebruikt de hele corrupte politieke bende onderuit halen.

Er zit echter een kleine 'snag' in... de EO is maar 6 jaar geldig vanaf de 23-12-2016. De 'zonsondergang' datum is derhalve 23-12-2022. Er zit dus een houdbaarheidsdatum op en die kan alleen door Biden verlengd worden.

Nu komt er een omweg naar een 'Bill' die Biden tot wet getekend heeft, H.R.7108; het uitstellen van handelsrelaties met Rusland en Belarus. In een 'Bill' die ogenschijnlijk niets te maken heeft met corruptie is de 'zonsondergangsclausule' uit de Global Magnitsky Act verwijderd. Dit kan een zeer groot indirect teken aan de wand zijn dat Biden geen niet in volle controle is. Door de verwijdering had de wet net zo goed kunnen heten 'blokkeer alle eigendommen van de Biden Misdaadfamilie'.

Het beste moet nog komen
Patel Patriot
Thanks Pa Triot!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.076
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan