De resultaten en succesverhalen van WAPF

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Op het forum lees ik veel verhalen van mensen die kampen met gezondheidsproblemen. Adviezen worden er gegeven door onze medeforumleden en Mike. Ik zelf krijg de indruk dat mensen m.n. hun klachten publiceren, maar de resultaten van WAPF en andere geboden therapiën niet altijd kenbaar maken.

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe mensen het vergaan als zij een tijd WAPF volgen en welke successen ze daarmee hebben behaald. Graag jullie verhalen!!!!!!

Ja, Asaya, je hebt gelijk. Hopen dat we opnieuw weer reacties krijgen. :D

Mijn vrouw is tussen de 30 á 35 kilo afgevallen.

Wij voelen ons als gezin na ongeveer anderhalf jaar wapfen veel beter.

Zo lang onze adhd zoon geen of weinig koolhydraten eet is hij rustiger en minder opgefokt.

Wat betreft mijzelf, mijn eczeem en jeuk was helemaal weg maar nu ik de laatste tijd wat verkeerde dingen erbij heb gegeten is het weer terug dus maar weer iets strenger en selectiever eten.

Ik denk dat het voor enkele mensen nog te vroeg is om al iets te kunnen zeggen, ik zelf ben pas vanaf augustus bezig en probeer op dit moment mijn lever zoveel mogelijk aandacht te geven en daar kan zover ik op dit forum gelezen heb jaren voor nodig zijn.

Wel ben ik één teennagel met h2o2 aan het behandelen en grappig is dat ik deze vaker moet knippen dan de rest van de tenen,(kun je zien wat zuurstof doet) als hij genezen is zal ik het laten weten.

Geeft niet, maar ben erg benieuwd naar je uitkomst. Merk je al verbetering, naast dat de nagel harder groeit? Heb zelf ook een lichte vorm, en wil deze binnenkort ook gaan behandelen met h202.

ik heb al een tijdje niet meer op het forum gezeten maar wil toch wat resultaten hier neer zetten. Ik had last van sinds mijn puberteit van acne op de schouders en rug dit is nu verdwenen. Ik denk dat het ook te maken heeft met een magnesium (citraat) supplement. Na dat ik dit ben gaan nemen begon het echt steeds minder te worden. Haar is mooier en dikker. Huid en ogen zijn mooier gladder en zacht.

Heb me geleerd rauwe lever te eten (nou ja eten. Doorslikken met sole) en de dag erna ervaar ik echt een energie boost. Daarbij is het uithoudingsvermogen hoger en spierverzuring minder. Ik ben minder gaan sporten maar ik voel me een stuk beter minder dipjes op een dag (bloedsuikerspiegel?). Denk patroon is beter.

Dus het algehele gevoel is beter! Ben nu bezig met chlorella/spirulina en koriander en misschien later nog H202 erbij :-).

Mwtje

Hoe doe je dat,heb je verse lever wat je in kleine stukjes snijdt en in vriest?

Ik kan alleen aan ingevroren lever komen,aan een stuk.

Kan dat niet eerst gaan ontdooien,in stukjes snijden en weer invriezen.

En gekookt of gebakken lust ik echt niet.

G toch eens proberen of ik aan verse bio lever kan komen.

Danielle, ik doe rauwe lever (ijsklontje) in mijn citroen/olie shake smorgens. Je proeft er echt niets van. En je kunt een losse bestelling doen en ophalen bij:

http://www.wildrundvlees.nl/BESTELLEN/INFO/index.php?Taurus=f6ae6c130f69f851958b8e7db6c09c2f

voor 5 euro per kilo.

Ik laat het gedeeltelijk ontdooien, maal alles fijn in de vleesmolen van mijn kitchenaid en vries daarna in ijsblokvorm in. (minstens 2 weken)

Daarna in de blender bevroren en je maalt het met gemak fijn.

Deze blender: http://www.slowjuice.nl/blenders/tribest-personal-blender-pb-150.html

Ik heb geen aandelen maar het is een superideale personal blender.

Ik heb nog een deksel extra met plat mes waar ik ook het Keltisch ZZ met gemak mee fijnmaal.

Danielle,

Ik krijg de lever ingevroren in stukken van rond de 125 gram. Wanneer ik deze ga eten laat ik heel stuk ontdooien en snij hem dan in stukken wat ik gemakkelijk kan doorslikken. Ik maak een beker sole en begin aan de lever. Niet teveel kauwen en proeven. De smaak wordt steeds minder vies en soms heb ik er zelfs zin op. Heel vreemd

Ik heb trouwens nog een positief effect van WAPF voeding te melden. Mijn partner heeft/had last van een hoge oogdruk. Dat uitte zich vooral met het droge weer: om de zoveel seconden sperde hij zijn ogen wagenwijd open. Dit viel heel erg op. Vandaag kwamen we er per toeval achter dat hij dit al een tijd niet meer doet! Als we terugkijken denken we dat het sinds we de levertraan gebruiken plotseling verbeterd is! (In de zwangerschap zijn trouwens mijn ogen ook verslechterd. Over 3 maanden laat ik ze weer opmeten, ben erg benieuwd of de levertraan bij mij ook heeft geholpen).

@Mwtje; knap dat je die lever zo wegkrijgt... Ik heb er laatst aan geroken, dat had ik beter niet kunnen doen. Nou ja, binnenkort weer een poging wagen.

Ik wil graag een succesverhaaltje delen, want ik ben blij en wil andere mensen motiveren. :-D

Tijdens de zwangerschap van dochter heb ik zo goed als vegetarisch en vet-arm gegeten (afgezien van de rauwmelkse kaas en yoghurt), omdat ik nog niet op de hoogte was van WAP. Toen dochter een half jaar was, kwam ik in aanraking met Weston Price. Voorzichtig hebben we van alles doorgevoerd en nu eten we al weer een paar jaar WAP, met succes! Dochter heeft een lange periode extreme ontgifting ervaren met erg zure ontlasting: niet meer naar de wc durven en een paar keer per dag schreeuwend op het toilet. Ook was ze vaak 'verkouden', waar heel veel taai slijm bij vrij kwam. Naar verloop van tijd werd de zure ontlasting en verkoudheid minder en minder. En nu kan ik zeggen dat het ongelooflijk goed gaat. Ik zie het vooral aan haar ontlasting, want elke dag ontlast ze perfect. Ik hoef niet eens haar billen af te vegen (bij wijze van spreken). Even voor de beelddenkers. ;-)

Daarnaast is ze ongelooflijk tevreden, slaapt niet meer op haar buik, maar op haar rug/zij, ze SLAAPT ;-), is alert en leergierig. Ik ben blij dat ze het zo goed doet op WAP! Zelf ben ik er nog niet, maar door onze resultaten ben ik er helemaal van overtuigd dat ook ik er kom. :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.553
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan