De nieuwe economie

Charza

Well-known member
"De nieuwe economie"

Een onderwerp dat vaker is geraakt in losse posts en Telegram chats, maar tot op heden nog geen eigen topic heeft.  (Mits ik hem echt gemist heb ondanks het doorzoeken van het forum.)

Wat mij betreft is het echter wel een onderwerp dat steeds actueler lijkt te gaan worden, en wat we wat mij betreft nauwlettender in de gaten moeten gaan houden, want er gebeuren een hoop interessante dingen.

Voor mij kwam de trigger gisterenavond  toen ik dit zag: https://helplbrysavecrypto.com/

Voor het overzicht ga ik in deze even niet in op wat LBRY precies is, want dat is een verhaal apart, maar wat ik jullie wel wil meegeven is dat deze rechtzaak die de Securities and Exchange Commission nu vanuit de Amerikaanse overheid tegen LBRY heeft aangespannen, onderdeel is van een veel groter plaatje.

Wat speelt er dan precies?

Zoals velen van jullie inmiddels wel weten, zijn de corrupte [DS] feitelijk een tentakel van een veel groter crimineel banken netwerk. Zij hebben de macht, omdat zij de geldstromen beheersen en manipuleren. Het banken kartel heeft als het ware de "master key" tot het geld, en kan zodoende alles in het fiat systeem waarin we momenteel zitten controleren.

Toch is er sinds 2009 ook een grote doorn in het oog van dit banken kartel ontstaan.

Op het vrije  internet was er namelijk een persoon/organisatie/collectief actief die opereerde onder de pseudoniem "Santoshi Nakamoto" en deze had via blockchain technologie een betaal transactie database gemaakt met de naam Bitcoin.

Wat maakt Bitcoin zo bijzonder:

Het is decentraal opgezet. Dat betekent dat de diverse bewerkingen niet gereguleerd worden vanuit een centrale autoriteit, maar juist op peer to peer basis plaatsvinden. De waarde van een Bitcoin is dus niet afhankelijk van speculatie... Maar wordt bepaald op basis van werkelijke onderpanden die gebruikers ervan hebben.. We krijgen dus weer echte eerlijke ruilhandel!

En die centrale banken... Die kunnen er niets mee. Ze kunnen het niet controleren of manipuleren aangezien de blockchain dynamisch is. Wanneer mensen dus massaal overstappen naar Bitcoin als betaalmiddel, is feitelijk de mach cyclus van het banken kartel gebroken.

Nu even terug naar die eerder genoemde rechtzaak. Op basis van de beknopte uitleg die ik zojuist gaf wordt wel duidelijk dat die banken op dit moment nattigheid voelen, zeker nu met hulp van bijvoorbeeld Elon Musk ineens Bitcoin een aantrekkelijk betaalmiddel aan het worden is waar "de markt" ook meer naartoe begint te trekken.

De banken willen juist aansturen op "Ze Kreet Rezet" waarmee zij  het gepeupel kunnen overheersen.

Maar met die niet te controleren Bitcoin nu, gaat die vlieger toch niet echt lekker op.
Wat we nu dus zien is een vreemd schimmenspel waarbij men in de bewuste en onderbewuste wereld probeert om blockchain en crypto valuta aan banden te leggen.

De reputatie van Bitcoin moet nu worden besmeurd.. M5M probeert het al een tijdje. [DIT IS EEN BETAALMIDDEL VAN CRIMINELEN!!]
Dit is echter niet heel succesvol gebleken.. Vertrouwen in de M5M is al een tijdje aan het kelderen..

Vandaar nu deze move van de SEC.. Men probeert jurisprudentie te creëren om Blockchain aan banden te leggen. Dat doen ze nu door LBRY voor de rechter te slepen.. De illusie moet gewekt worden dat dit niets met Bitcoin te maken heeft, maar de oplettende waarheidszoeker weet inmiddels natuurlijk wel beter! ;)



 
Oh ja! Namen zijn ook wel weer belangrijk!

Santoshi Nakamoto..

Ik heb wat moeite gedaan om te kijken of hier een achterliggende betekenis in zou kunnen zitten.. Vond dit wel interessant om met jullie te delen:

Santoshi

Santoshi is een relatief jonge Godin entiteit binnen de Dharmaïstische traditie die vooral  "geluk" om en rond het huis representeert. Veel vrouwen die de Dharmaïstische traditie volgen keren zich tot Santoshi in hun zoektocht naar traditioneel geluk. Santoshi is een archetype/avatar voor goed moederschap, een veilige thuishaven, gezond eten en geestelijke vrede.

Nakamoto

Nakamoto is een Japanse traditionele naam die wanneer je hem gaat vertalen naar het Nederlands de poëtische zin "Leven in het midden van: " oplevert.

Dus: Leven in het midden van een veilige haven, huiselijke vrede, moederlijke zorg..

Interessante symboliek van deze "anonieme" entiteit!



 
Zijn er mensen op dit forum die Bitcoins hebben aangeschaft? Enneh....hoe lastig is dit?
 
Ik heb een paar jaar geleden wat Bitcoin en Litecoin gekocht en beide zijn een vorm van cryptocurrency. Ik heb een wallet van het merk Ledger en dit wordt door mensen die er verstand van hebben (dat ben ik niet zo) wel geadviseerd. Hierop kun je je coins veilig installeren. Onlangs heb ik beide coins verkocht, had ik misschien even mee moeten wachten want ze zijn afgelopen tijd weer gestegen. Zorg dat je ze inkoopt bij een bedrijf die goede (after) service verleent en waar je terecht kunt voor vragen. Investeer dat wat je missen kunt, mijn tip.
 
Zijn er mensen op dit forum die Bitcoins hebben aangeschaft? Enneh….hoe lastig is dit?

Ik ben voor het eerst semi actief met digitale munt. Een pakketje cadeau gekregen als aanmoediging voor dotcom.radio. Mike ook maar heeft nog geen tijd gehad ernaar te kijken.

Is een bedrijf dat investeert in startups die in de bankenwereld geen geld willen of kunnen krijgen.
 
Goldback: Dit is een geweldig initiatief van fysieke valuta gemaakt van echt goud dus waardevast en niet afhankelijk van digitale systemen!
Voor zover alleen nog beschikbaar in een aantal staten in de Verenigde Staten, de bedoeling is dat dit beschikbaar komt voor alle staten. Mag hopen dat het ook naar Europa komt.

https://goldback.com/

https://www.moneymetals.com/buy/gold/goldback-currency

IMG_20191001_162838436%2B%25281%2529.jpg
 
Ik had het al gedeeld op Telegram, maar nu ook maar even hier:


De [DS] schudt momenteel op zijn voegen. Naast alle afleiding met Covid en een steeds meer geopenbaarde draconische agenda is er ook een sterk economisch schimmenspel gaande.

Laatst kwam ook al deze voorbij:

En nu heeft Turkije ook maar cryptovaluta en dus Bitcoin verboden.

Kortom: Rumble in the jungle.

De krachtige decentraal opgezette Bitcoin begint tractie te krijgen en de centrale bank heeft er geen vat op. Landen als Turkije, die onder Erdogan volledig in dienst staan van de centrale banken zullen nu dus gekke sprongen gaan maken.

Turkije ligt deels aan de zwarte zee, en welk land ligt daar ook? Oekraïne... En deze "staat" is een trekpop van de corporatie USA..
Welke leider heeft zich los getrokken van de "Private Western Central Bank" en dus het Rothschild kartel?

Dat is natuurlijk onze grote vriend Putin. En welke man proberen ze nu in een oorlog te lokken? Onze zelfde grote vriend Putin.
Het zal ze echter niet gaan lukken.
 
Mag ik even zeggen dat ik denk dat Elon Musk aan de goeie kant staat? Zal hij soms doelbewust de bitcoin gepromoot hebben zodat later bij iedereen duidelijk word dat dit betaalmiddel allesbehalve stabiel is? Is dat wat hij wil laten zien? Hij werkte ook samen met Trump. Langer geleden las ik dat Musk Trump ging helpen met het bouwen van een eigen platform. Ik denk dat hij aan de goede kant staat en eveneens terug wil naar goud.


 
Mag ik even zeggen dat ik denk dat Elon Musk aan de goeie kant staat? Zal hij soms doelbewust de bitcoin gepromoot hebben zodat later bij iedereen duidelijk word dat dit betaalmiddel allesbehalve stabiel is? Is dat wat hij wil laten zien? Hij werkte ook samen met Trump. Langer geleden las ik dat Musk Trump ging helpen met het bouwen van een eigen platform. Ik denk dat hij aan de goede kant staat en eveneens terug wil naar goud.


photo_2021-05-14_10-07-14.jpg

Good guy or bad guy? Trump zei dat er expedities gaan plaatsvinden naar Mars. I trust Trump.

Mike
 
Wie weet in samenwerking met Elon Musk. Hij stuurt ook licht de ruimte in. Tenminste, een week of 2 geleden was daar iets over te lezen. Ze waren boven Nederland. Wie weet kan ik het nog terug vinden. Ik denk good guy.


 

Nieuwe tweet, nieuwe koersbeweging​

Een korte tweet van Musk, die al meermaals Dogecoins koers beïnvloedde, ligt aan de basis. ‘Aan de slag met Doge-ontwikkelaars om de transactie-efficiëntie van het systeem te verbeteren. Mogelijk beloftevol’, tweette hij in de nacht van donderdag op vrijdag.

Of hij Dogecoin als alternatief voor Bitcoin-alternatief wil uitbouwen voor Tesla’s cryptobetalingen, is niet helemaal duidelijk. Enkele dagen geleden lanceerde hij nog een online enquête met de vraag of Tesla-kopers bereid zouden zijn met Dogecoin te betalen. Een ander bedrijf van Musk, SpaceX, kondigde aan de cryptomunt, die ontstond als grap, letterlijk op de maan te willen zetten.


Schermafbeelding 2021-05-14 om 10.49.40.png
 
Dan word het des te interessanter aangezien ze dan best wel wat kunnen creëren. Ik zou er niet raar van op kijken in elk geval als ze inderdaad samen werken. Het zal mij benieuwen wat en wanneer er nog uit gaat komen. Het zou mij niet verbazen als Musk zijn eigen product gebruikt om de wereld te laten zien hoe beïnvloedbaar die crypto in werkelijkheid is.
 
Pieter Stuurman over onze basis voorzieningen zoals voedsel wat afgenomen word. En hoe ze deze economie heel slim afbreken inmiddels technologie een nieuwe te bouwen waarbij slavernij de standaard word.
Eveneens verwacht hij op korte termijn plunderingen vanwege voedsel wat niet meer verkrijgbaar is. De hele video is interessant om te kijken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan