COVID vaccinatie bijwerkingen

Goed. Ik heb het met de andere betrokkenen besproken en voorlopig houden we radiostilte over wat we hebben gezien, gehoord en geleerd vandaag. Simpelweg omdat mensen bedreigd worden in hun bestaan en in hun levensonderhoud. Zo simpel is het.

Een ding wil ik er wel over zeggen, hoewel ik dat al wel vermoedde en ook alwel case-reports hierover gepubliceerd zijn.

Van de mensen die plotseling overlijden, kortere of langere tijd ná en dóór vaccinatie - voorheen gingen mensen namelijk ook wel eens plotseling dood - dacht ik aanvankelijk dat die mensen waarschijnlijk grotendeels overleden door een ritmestoornis.

Dat is niet zo. Een zeker deel overlijdt door een dissectie - een scheur - in een van de grote vaten. Zoals ik al vaker hebt gezegd, 'vasculitis' is het toverwoord.

Die vasculitis treedt op als gevolg van de vaccinatie: het spike-eiwit komt op het endotheel te staan - dat is de binnenbekleding van de bloedvaten - dat trekt vervolgens ontstekingscellen aan en die maken 'amok' in de vaatwand, zoals Arne Burkhardt dat al heel vroeg beschreef. Daarbij ontstaat littekenweefsel.

Het staat vast dat dit gebeurt en het staat ook vast dat mensen hieraan overlijden. We weten alleen niet hoevaak dit gebeurt, want daarover kunnen case-reports geen uitspraak doen. Maar het verontrustende is dat deze gevallen alleen aan het licht komen als iemand bereid is om te kijken. En anders verdwijnen die mensen gewoon onder de grond of in de oven zonder dat iemand die relatie legt. We weten allemaal hoe bereidwilig artsen zijn. Niet, op een enkele uitzondering na.

De hypothese van Burkhardt was dat dit dan veroorzaakt werd door de ontstane schade - de vorming van littekenweefsel in de vaatwand - en dat die mensen later daaraan alsnog overlijden. Dat mechanisme heb ik al meerdere keren beschreven.

Dat was tot nu toe mijn gedachtengang: eerst de vasculitis kort na de vaccinatie, daardoor schade aan de bloedvaten die vervolgens na maanden tot jaren alsnog tot complicaties leidt. Dat was ook wat Burkhardt dacht.

Maar wat nu als zou blijken dat die #vasculitis pas maanden tot jaren later alsnog kan ontstaan?

Britain’s top oncologist told MAHA’s Chief Medical Advisor that the COVID-19 vaccines may have caused cancer in members of the Royal Family.

He declared that nobody should have ever been injected with the shots, calling them gene therapy rather than vaccines.

He warned that the injections carry a major risk factor for cancer.

Kan ook in andere topics.

Advocaat Peter Stassen, compagnon van de gearresteerde Arno van Kessel, gaat in de covid-rechtszaak tegen Mark Rutte, Bill Gates en de Nederlandse Staat geschreven getuigenissen introduceren van internationale getuige-deskundigen. Eerder verwierp de Rechtbank in Leeuwarden het verzoek van Stassen om getuige-deskundigen in de rechtszaal onder ede te mogen horen. Oud-farma-bestuurder Sasha Latypova, één van de getuige-deskundigen, meldt dit in een video-interview. Zij legt daarin tevens uit waarom Stassen en Van Kessel gelijk hebben dat de covid-vaccins een ‘biowapen’ zijn. Het hele covid-beleid, zo maakt zij duidelijk, was van het begin af aan een militaire operatie, geen medische campagne.

De meest schokkende onthulling over de Pfizer-documenten gaat niet over op de bijwerkingen, maar de schade die de coronaprikken aanrichten aan het voortplantingssysteem.

Journalist Naomi Wolf legde in het Europees Parlement uit hoe de lipide nanodeeltjes in de vaccins zijn ontworpen om ieder membraan te passeren, inclusief de placenta. Dit leidt tot verkalking en voorkomt dat baby’s voedingsstoffen en zuurstof kunnen krijgen.

Het resultaat? Vroedvrouwen meldden dat placenta’s uit elkaar vallen, dat baby’s te vroeg geboren worden en dat zwangere vrouwen ernstige bloedingen krijgen. De moedersterfte is in het Westen met 40 procent toegenomen, stelde Wolf.

Vertaling:
"Miljarden hersenen veranderd": Dr. Sucharit Bhakdi's ernstige waarschuwing over mRNA COVID-vaccins

Immunoloog Dr. Sucharit Bhakdi geeft een grimmige en ontnuchterende waarschuwing: er is een wereldwijde neurologische crisis gaande, en de oorzaak zou wel eens kunnen liggen bij de vaccins die ons juist moeten beschermen.

Zijn stelling? mRNA COVID-vaccins hebben een ongekend fenomeen veroorzaakt: systemische vasculitis. Dit is geen lokaal probleem, maar een aanval op het hele lichaam, waarbij de bloedvaten van de hersenen naar het hart en de lever ontstoken raken.

Deze vaatschade, zo stelt hij, leidt rechtstreeks tot de vernietiging van hersencellen. Het resultaat is een stille catastrofe die nu miljarden mensen treft.

Dr. Bhakdi's waarschuwing wijst op een angstaanjagende nieuwe realiteit: cognitieve functies worden massaal aangetast. Hij beschrijft een bevolking die te maken heeft met een diepgaand verlies aan wilskracht, een ernstige afname van aangeboren intelligentie en een verlammend onvermogen om zinvolle verandering te mobiliseren of te bewerkstelligen.

Zijn conclusie is dat dit een misdaad tegen de menselijkheid is. De dringende noodzaak is om het lopende mRNA-programma te stoppen voordat de schade onomkeerbaar wordt.

De tijd van vragen stellen is voorbij. Het is tijd voor verantwoording.

BREAKING NEWS: My colleague, Edmonton Doctor Dr.Darren Markland has DIED SUDDENLY at age 54.

Darren was one of my biggest attackers on X and abused and defamed me for helping cancer patients and for raising concerns about COVID-19 Vaccines and AHS corruption.

Darren celebrated when my Cancer Clients were attacked with a fraudulent Court attack on Aug.15 and he hoped that our Ivermectin Cancer Clinic would be permanently closed by Alberta Premier Danielle Smith. "It's about time", he said recently, a month before his death.

Darren was an ICU doctor who Ventilated and gave Remdesivir to thousands of Albertans during the COVID-19 pandemic.

Darren was also one of Alberta's biggest supporters and promoters of COVID-19 Vaccines. He influenced thousands of Albertans into taking the mRNA jabs.

We were complete opposites, yet I was still shocked and very sad to hear about his sudden death. 😔

Darren was a cyclist and athlete, he was very physically active.

Working in the ICU and being a believer, he would have had every booster and would have taken all 10 recommended COVID-19 Vaccines.

The Official story is that he died in a mountain biking accident 2 hours west of Edmonton in a rugged mountainous area.

So many times I raised concerns about athletic COVID-19 Vaccinated Canadian doctors dying suddenly while exercising and was attacked and abused mercilessly for it. I stopped tracking Canadian doctor sudden deaths, as no one seemed to care.

I wish he had lived to see the error of his ways as a doctor and turned his life around to do good for Albertans. Everyone deserves a second chance to start doing what's right.

Darren and I never met. I wish we had met and talked.

We worked a few blocks from each other. I passed by his workplace, Royal Alexandra hospital all the time.

We may have gotten along.

Rest in peace, Darren. May God grant you mercy.

BREAKING: Large Population Study Finds COVID-19 Vaccines Increase Risk of 6 Major Cancers

South Korea study of 8.4 million adults finds higher risks of overall, lung, prostate, thyroid, gastric, colorectal, and breast cancers — across both mRNA and viral-vector platforms.

Vandaag was ik op de sportschool en ik vernam dat een jongeman van 15 jaar die ik ook ken daar last had gekregen van zijn ''hartritmestoornis'' tijdens de oefeningen.
Hij kreeg stijve vingers en voeten o.i.d. en moest worden afgevoerd.
Hij wordt nu verder in het ziekenhuis onderzocht.
Fietstest e.d.

De sportschooleigenaar vertelde dat zijn vrouw dat ook had op haar vijftiende.
Hij zal ongeveer 38 jaar oud zijn denk ik.
Dat is dan al van voor de coronacrisis, maar zo vaak komt het nou ook weer niet voor.

Ik dacht wel gelijk aan die mrna-vaccinaties natuurlijk.

Ik raakte vandaag in gesprek met een 80-jarige (keurige, beetje bekakte) dame die me vertelde dat ze zo'n last had van evenwichtsstoornissen en duizelingen.
Kwam allemaal door de prednison die ze al bijna 5 jaar nam.

Vervolgens vertelde ze dat ze door corona doorlopend last had van longontstekingen, vandaar de pretjes. Ik flapte er uit: door corona of door de prikken?

Ja, zei ze, ik ben ervan overtuigd dat het door de prikken komt maar dat durf ik aan niemand te vertellen want dan zeggen ze dat ik een complotdenker ben......Overigens kreeg haar dochter na de prik een hersenbloeding.

Ik blijf me verbazen over mensen, die angst om weggezet te worden als complotdenker is wel heel erg groot!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan