• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

chemtrails

...........

New member
Al die sporen die we tegenwoordig in de lucht zien van passerende vliegtuigen. De ene heeft het wel en de ander niet. Wie weet of dat van die chemtrails waar is? worden er echt chemicaliën over ons uitgestrooid zonder dat iemand daar iets aan doet of het onderzoekt. er wordt zoveel over geschreven. graag jullie input:

G

Guest

Guest
Hier is daar ook een discussie over...en een artikel.

http://zapruder.nl/portal/artikel/chemtrails_contrails_of_gewoon_wolken/

G

Guest

Guest
Ik vind deze informatie een stuk beter:

http://www.eqgen.nl/gezondheid_chemtrails.html

Dat ze bestaan is zeker, waar ze precies uit bestaan en waarom is de vraag.

De enige manier om zeker te weten waaruit ze bestaan is zelf te gaan meten, want dit is een onderwerp waarbij ik de betrouwbare en onbetrouwbare bronnen niet kan onderscheiden. (en ik denk dat niemand hier dat kan)

Maar als je zelf monsters gaat nemen, dit kan gewoon in de tuin, want hetgeen wat naar beneden komt is belangrijk, dan moet je jezelf wel eerst de vraag stellen of je het wel wilt weten..

G

Guest

Guest
What the hell are they spraying en Why the hell are they spraying is op youtube te zien. Redelijk gedetaileerd en overtuigend bewijs. Weer modificatie is al decenia bekend en wordt door verschillende overheden al tijden (succesvol) mee geklooid.

Peace

G

Guest

Guest
volgens mij is het niet alleen weermodificatie. Wanneer het bewolkt is(geen blauw te zien is dus) zie je nog dat er volop gesproeid wordt.

G

Guest

Guest
En waarom zouden zij die gif in de lucht willen spuiten dat doen als ze dezelfde lucht inademen?

G

Guest

Guest
Precies :)

Ik geloof ook zekr wel in weather modification en ook in bepaalde militaire proeven,

Maar niet dat er continue gesprayed wordt.

Louise

New member
Voor wat betreft chemtrails ja ze bestaan en er word minimaal 1 keer in de 2a3 dagen gesproeid. Ik heb me tot heden bewust hierop niet gereageerd omdat dit een forum is over andere onderwerpen vind ik.

G

Guest

Guest
ik heb er geen verstand van,maar op sommige dagen voel ik heel licht op mijn huid dat er wat valt, geen idee, want er is een wolk te zien, wel strepen in de lucht die blijven hangen.

Dat het niet klopt ben ik zeker van,maar wat het is............. geen idee

G

Guest

Guest
Bij die machtspiramide kom je vroeg of laat uit bij de vraag: wat voor baat hebben mensen in de top daarbij? Het volk arm, dom en afhankelijk houden - dat snappen we nog ... maar als het gaat om rituele offers, om depopulatie of om het vergiftigen en uitputten van de aarde.. dat is allemaal zo destructief dat geen enkele groep mensen daar evenwichtig uit kan komen. Ze hebben zichzelf ermee. En dus? Is het daarom dus ineens niet waar?

Het punt is: als we oprecht op onderzoek uit gaan, zonder angst, blijkt vaak dat het allemaal wel degelijk gaande is. Het relaas van Ad van Rooij, ook allemaal waar.

Dus? Dat gif, is dat dan gewoon een foutje? Ook daar kom je niet uit als je echt doorzoekt.

Denk buiten deze wereld. Er zijn grote kosmische krachten bezig. Negatieve krachten, maar ook positieve krachten. De oude wijzen wisten een en ander over het grotere plaatje en schreven erover, alleen is het de laatste paar honderd jaar geschrapt uit ons moderne industriele onderwijs. En wij maar denken dat we steeds slimmer worden.

De negatieve krachten zijn sluw. Van wie komt het wereldbeeld dat mensen door de eeuwen heen altijd onderling oorlogen hebben uitgevochten? Zo sluw zijn ze. Sluw maar zielloos.

Sinds zo'n 20 jaar zijn mensen langzaam maar zeker uit het massieve controleveld aan het ontsnappen, door wat voor invloed dan ook. Dat voelen we allemaal, hoop ik. En dat is uiteindelijk de positieve kant van dit alles.

mijnlijf

New member
Kreeg vandaag deze mail :

Op 17-04-2013 heeft u de petitie 'Stop Chemtrails Nu en Weermanipulatie!' ondertekend als .................. U heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van de voortgang van het initiatief met maximaal drie mails. Namens de petitionaris stuurt Petities.nl u het 1e voortgangsbericht. Stuur uw reactie op het onderstaande niet naar petities.nl, maar naar de petitionaris op e.westerbeek@hotmail.com.

Lieve ondertekenaar van de stop chemtrails nu-petitie,

Op 4 juli aanstaande is er een grote petitie manifestatie op het plein voor de Tweede Kamer in Den Haag. Dit is een initiatief van petities.nl. Er komen vele indieners van petities samen om aandacht te vragen voor verschillende petities. Het is tevens een ontmoetingsdag. Ik wil jullie vragen om die dag tussen 10.00 en 16.00 te komen om aandacht te vragen voor onze petitie Stop Chemtrails Nu! Er komt steeds meer bewijs en het is tijd dit momentum te gebruiken om de vereiste 40.000 handtekeningen binnen te halen. Als je wilt komen mail me dan even via e.westerbeek@hotmail.com

Er zijn ongeveer 8000 handtekeningen gezet, dus ik wil aan jullie vragen om ieder nog 5 mensen te vragen in je omgeving om de petitie te tekenen. Ze hoeven er niet in te geloven als ze maar willen helpen de waarheid naar boven te krijgen. Hierbij de directe link van de petitie. https://petities.nl/admin/petitions/stop-chemtrails-nu-en-weermanipulatie Ik heb weermanipulatie aan de titel van de petitie toegevoegd om het breder te trekken. Het woord weermodificatie staat nu in de tekst en is meer bekend. Dan kunnen we de petitie hopelijk direct na het zomerreces van de Tweede Kamer indienen. Let's Do It!

Tevens zou ik graag willen vragen om een kleine donatie om reiskosten, het maken van een folder, materiaal voor 4 juli, het voorbereiden van het indienen van de petitie, kopiëren van bewijsmateriaal, reiskosten van buitenlandse getuigen als er een hoorzitting komt, etcetera. Een paar euro kun je overmaken op girorekening 5153440 tnv E. Westerbeek te Emmen, onder vermelding van petitie chemtrails. Alle beetjes helpen. Alvast hartelijk dank hiervoor. Ik heb maar een klein inkomen en ik kan het niet allemaal alleen betalen. Ik doe dit werk voor de petitie al sinds 2006.

Onder de link een filmpje van een opname van een piloot van een weermodificatiebedrijf dat toegeeft zilveroxide te sproeien in opdracht van verzekeringsmaatschappijen, waterbedrijven en overheden over de hele wereld. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vwISjsJppkw

Dit is een filmpje van een piloot die voor de laatste keer sproeit?!

Met vriendelijke groet,

Elbert Westerbeek.

e.westerbeek@hotmail.com

Als iedereen nu even mee doet ................

G

Guest

Guest
ik vroeg me af of chemtrails misschien te maken kunnen met roest wat ik op mijn prei heb.zoals nu heb ik het nog nooit gehad, je ziet hier ook best veel chemtrails

mijnlijf

New member
Geen idee ! Aluminium roest niet in ieder geval .

Het kan wel oxideren maar dan wordt het donkergrijs .

Waar woon je Sheila ?

mijnlijf

New member
Wij hebben hier een paar jaar geleden ook de hele stoep roestig oranje gehad .

Maar daar gaven wij de verzinkerij van Dejo de schuld van .

Ik weet niet wat voor industrie jij hebt in beusichem , maar zou best eens kunnen dat daar wat via de lucht verspreid is .

charles

New member
Volgens berichten zouden chemtrails aluminiumoxyde en bariumstearaat bevatten. Jaren geleden heb ik 's nachts met een blauwe (UV) lamp op het dakterras lopen speuren, want dan zou het glinsteren, maar heb nooit iets kunnen ontdekken.

Wel denk ik dat de chemtrails Mycoplasma's uitstrooien. Dat is een ideale voedingsbodem voor allerlei ziektes. (bv. Mazelen. Denk daar maar eens over na.)

Op internet wordt er veel over geschreven, maar er zijn weinig concrete feiten. Niemand heeft luchtmonsters laten analyseren. Behalve een dame in Canada, die sneeuw liet analyseren.

DE oud-burgemeetser van Evergem (B) heeft er een lijvig rapport over geschreven, met een aantal documenten, maar helaas geen bruikbare feiten.

Op de zender Historia wordt er af en toe ook over gedocumenteerd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.163
Leden
7.575
Nieuwste lid
Jeroen Blokzijl
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan