Brigit stelt zich voor

Brigit

New member
Ik heet Brigit, ben 49 jaar en heb al 10 jaar reumatische artritis.

Heb t jaren zonder medicamenten gered, maar de kwaliteit van lopen ging achteruit en daarmee mijn humeur.

Ik ging 2 mnd terug naar de reumatoloog en deze schreef pijnstillers en mtx voor, en aangezien ik t eerste nee in mij negeerde heb ik t 2 weken genomen.en ben er mee gestopt toen ik duidelijk voelde dit is niet goed in mijn lijf.

Ben op aanraden van een vriendin en natuurlijk zelf lezen aan ldn begonnen,

Daar zit ik nu een krappe maand op, en gluten, suiker lactosevrij.

Koffie is een beetje een zwak, drink nog 1 bak per dag.

Vanmiddag heb ik de milde leverreiniging van jullie forum gedaan, had nog niks op sinds 11 uur!

Ben beetje snel in de stress maar dat heeft met mijn gevoeligheid te maken.

Ga me nu lekker verder doorlezen. <3

 
Hallo Brigit, welkom.

LDN kende ik niet, zo leer je altijd weer bij hier. Voelt dat wel goed?

Misschien kun je vertellen wat je wel eet? Veel leesplezier

 
Hoi Brigit, ook welkom

i.v.m. je artritis zou je ook eens kunnen kijken of de nachtschades daar iets mee te maken hebben.

Helpt dat ldn ?

 
Hoi Pike en Tamara,

Ldn is low dose naltrexon en er is een site waar alles op staat, is te lang om hier heen te tippen.

Het voelt wel goed maar t is een lange termijn middel .

Ik eet vlees, rijstwafel , quinoa, groente. Zuur fruit, bioyoghurt weinig,noten, pitjes, kokosolie en olijfolie,dat was t zo een beetje!

AT altijd graag aardappel maar die is geschrapt sinds 3 weken.

Ik denk dat t mijn lever is, want ik kon mijn middelvingers niet meer buigen, en deze staan voor lever galblaas!

Maar ideeeen zijn welkom

X

 
Quote:
Ik denk dat t mijn lever is, want ik kon mijn middelvingers niet meer buigen, en deze staan voor lever galblaas!



Apart dat je dit noemt, zelf heb ik een wrat op knokkel rechtse hand boven de pink.

Ergens een keer gelezen dat wratten ook te maken heeft met lever en galblaas.

Dit soort symptonen vind ik interessant en vraag me af of er een "lijstje" is met dit soort "fenomenen" en waar het vandaan komt of voor staat.

Op linkse hand middel- en ringvinger groeien er heel langzaam soort bulten (verdikking) aan de zijkant van het vingerkootje/gewricht dichtste bij de nagel.

Ik las volgens mij bij Lia een keer iets over bulten op handen.

Overigens Brigit, fijn dat je dit forum hebt gevonden.

Bij Lia (Poekie) kan je ook veel info vinden. (www.voedingisgezondheid.nl)

Zelf heb ik na 2 weken gestopt te zijn met nachtschades vorig jaar niet meer de heupgewrichtstijfheid die ik al een hele tijd had. Ik dacht overgang, maar nachtschades dus.

Ik wens je een fijne zoektocht.

Door velen hier wordt ook gefermenteerde levertraan gebruikt van Green Pasture. (www.vitavie.nl)

 
Brigit,

Welkom op het forum! :)

Als je het gevoel hebt dat je lever en galblaas niet optimaal functioneren, verdiep je dan eens in de ECHTE lever/galblaas flush. Ik ben van mening dat iedereen dit zou moeten doen. Hoe eerder hoe beter. Je kunt je helemaal gek eten aan de gezonde verzadigde verzadigde vetten, maar zolang je lever en galblaas verstopt zitten vol rommel zul je de vetten niet goed kunnen verteren en opnemen. Hoe eerder je begint met het schoonblazen van je lever en galblaas hoe beter.

Ik snap nog steeds de mensen niet die al een hele tijd Wapf eten, maar het vertikken om de grote flush te doen om de een of andere rare reden/smoes.

 
Marjan.

Ik weet uit mijn shiatsu tijd dat elke vinger voor bepaalde organen staan, en dacht er nu pad weer aan, tja veel meegemaakt en dan zinken dingen naar de achtergrond, maar gelukkig kwam t nu boven!

De meridianen zeggen veel, en ook bultjes wratjes

Maar of er een lijst is waar t een met het ander samen staat geen idee.

Ik heb wel bultjes op mijn gewrichten gehad, die zijn verdwenen weer, heeft met gal en zuren te maken idd.

<3

 
Janse

Ik ga de grote flush ook nog doen.

Vond dit een goede mogelijkheid om te zien hoe heftig op reiniging reageer.

Of iemand het wel of niet doet en welke reden t niet of wel te doen is ieders eigen verantwoording.

Ik begrijp dat je er zelf zeer goede resultaten mee had?

<3

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan