Bond tegen overheidszaken

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Zeg hier je ILLEGALE zorgverzekering op, je hebt nog tot 9 december!

https://bondoverheidszaken.nl/Opzegservice_Zorgverzekering.html

Mike

Je kunt nog meedoen aan de actie tegen de coronamaatregelen. Maar wel opschieten! Dit is een echte rechtszaak en geen petitie, Het kost je dan ook 29 euro.

https://www.bondoverheidszaken.nl/Corona-openheid-en-aansprakelijkheid.html

Is de actie verlengd?
Ik had me vorige week al ingeschreven en kreeg vanmorgen de documenten en het contract. Veel leeswerk in ambtelijke taal maar dat heb ik er zeker voor over!

Mike? Een rechtzaak? En die zal ‘eerlijk’ worden behandeld? Met een corrupte rechter? Ik weet niet wat ik hiervan denken. Op zich niks te verliezen als ik mij inschrijf buiten die 29e dan. Maar mijn gevoel zegt dat het kansloos is. De actie op zich is natuurlijk hartstikke goed!

Ik kreeg een mail de documenten te onderteken wat ik heb gedaan en daarna  een bevestiging ontvangen. Paar uur later kreeg ik opnieuw een mail met verzoek de documenten te onderteken .

Raar , er zal wel bug in t systeem zitten.?

Nou ik denk dat Jordy Zwarts meer dan capabel is om zich niet met een kluitje in het riet te laten sturen. We hebben hier te maken met iemand die door zijn oprechte interesse in het juridische proces helemaal thuis is geworden in zowel het Nederlandse, Europese als internationale recht. Jordy doet het inmiddels ook allang niet meer alleen.

Ik weet niet of je wel eens een interview met Jordy hebt gezien, maar zijn parate kennis van de wet overstijgt die van een gemiddelde Jurist in Nederland, en waar veel van deze mensen de boeken nodig hebben ter ondersteuning, kan Jordy het inmiddels zo uit zijn hoofd opdreunen.

We moeten ook niet vergeten dat hij al zaken van de staat gewonnen heeft!

Ik heb mezelf hier ook voor aangemeld! Wat boeit die 29 euro om te betalen nou werkelijk?
Dat is niks vergeleken met de situatie waar we in verkeren momenteel en alleen maar erger word als er niks gebeurd. Die 29 euro is het dus dubbel en dwars waard.

Ik las dat de staat verder mag met uitrollen van 5G??

Was dat niet van Stop5G wat live te volgen was?

@Binc

De kosten zijn inderdaad goed te overzien, en dat komt onder anderen doordat er inmiddels al 17288 leden hun steentje bijdragen. Het mooie is ook dat de bond je tegen zeer schappelijke prijzen kan helpen in elk ander soort juridisch vraagstuk. Win/Win :)

Mooi initiatief. Hoewel ik niet op de hoogte ben van hoe het afgelopen is met 5G waar vuurvogel naar refereert.
Ook al zouden ze dat verloren hebben is dit desondanks toch de moeite waard. Niet geschoten is altijd mis.

Ja het proces tegen de staat door stop 5G NL is verloren, staat in gelijk gesteld, want ICNIRP richtlijnen worden gevolgd.
https://www.nu.nl/tech/6053469/rechtbank-geeft-stop5gnl-ongelijk-staat-mag-verder-met-uitrol-van-5g.html

Dit staat echter los van de zaak tegen de telecom providers die Jordy met zijn bond is aangegaan. Dat loopt nog.

Ik ben bij beide zaken ingestapt, alles wat je kunt doen met beide handen aangrijpen. Goed dat er hier meer mensen meedoen, maar is haast bij, je moet je voor woensdag aanmelden!

lid geworden. Het is denk ik grotendeels vrij kansloos door de corruptie, maar het legt wel druk op ze. Een beetje zand strooien in hun motorblok is altijd leuk.

Exact Naïef, alles om het ze zo lastig mogelijk te maken en kenbaar te maken dat er nog een paar mensen nadenken en wakker zijn. Het liefs massa’s.

Dit artikel vind ik op zich niet zo interessant, maar lees vooral in de reacties over de mail waarin Jordy reageert op het artikel. Veel mensen geloven namelijk niet in zijn aanpak en denken dat het zinloos is in een corrupt systeem, maar rechters volgen  regels, met kennis van je rechten maak je wel degelijk een kans. Ik denk dat een ieder hier er goed aan doet om zichzelf te informeren en te leren wat je rechten zijn.

https://www.dlmplus.nl/2020/02/06/aansprakelijkstelling-prima-middel-om-5g-aan-te-pakken-maar-alleen-bij-juist-gebruik-en-niet-op-korte-termijn/

Vooral dit citaat is van belang:

”De Nationale Bond tegen Overheidszaken neemt het fundamenteel recht als vertrekpunt. Het recht heeft als leidend principe dat ieder mens zelf het hoogste gezag is. Zeer veel advocaten beseffen niet hoe machtig dit principe is. Niemand mag gedwongen worden ergens afspraken over te maken als die dat niet wil. Op basis van dit principe heb ik vorig jaar mijn rechtszaak tegen VGZ gewonnen. Anderen uit het netwerk van de Bond hebben soortgelijke successen behaald.”

Schrijf je vandaag nog in voor de Corona actie!

https://www.bondoverheidszaken.nl/Corona-openheid-en-aansprakelijkheid.html

Even een vraag. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de documenten binnen hadden die je digitaal kan tekenen? Ik weet wel, de melding wa binnen 24 uur. Duurt het echt zo lang? Want ik wacht nog steeds.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan