Blckbx

Na de zomer starten we met het ochtendprogramma blckbx wake-up, waarin we luchtig de waan van de dag bespreken en je onder het genot van een stevige bak koffie helpen wakker te worden. En wie kan dat programma beter presenteren dan de meest wakkere man van Nederland? Maak kennis met Boris van de Ven!
 
Waarom ben ik niet verbaaad? Op 3 oktober 2021 schreef ik reeds:

"Ze willen teveel zijn als de MSM. Waarom mocht laatst een 'viroloog' zijn leugens spuien bij Flavio? Mijn vriendin zat thuis naar de verslaggeving van Flavio te kijken, omdat ze een gebroken pols heeft. Zij vertelde mij dat Flavio helemaal geen gelikte indruk maakte, maar juist een uiterst nerveuze. Dit viel ook een aantal mensen op in de comments van de live uitzending. Het was alsof Flavio... onder druk gezet was. Door de politie soms? Hij was het zelf die tweette dat de politie moeilijk deed over die heli, maar nu ineens brengt hij dat lulverhaal dat de heli niet kon opstijgen door het slechte weer. Zou het kunnen dat de heli de gigantische mensenmassa niet MOCHT filmen? Wist je dat de heli ook maar een half uurtje de lucht in mocht? Er waren dus overduidelijk restricties vanuit de autoriteiten en Flavio stond zichtbaar obder druk. Zou het kunnen dat hij onder zulke zware druk dat hij dit getal moest noemen i.p.v. het ware, beduidend hogere getal?

Volgens mijn vriendin heeft Sietske Bergsma de uitzending gered, want zij bleef tenminste rustig. Maar ook Sietske vertrouw ik niet en om dezelfde reden, ook zij wil heel graag 'scoren'. Dit soort 'alternatieve' verslaggevers ruiken een kans, op termijn kunnen zij wel eens de nieuwe media worden. En dus kleuren ze nu al alsmaar keuriger binnen de lijntjes, geen ruimte voor 'radicale' boodschappen."

Mike
 
Ik ben benieuwd wat we gaan horen van Flavio. Huig heeft met meer alternatieve nieuws organisaties problemen, ook een keer met De Blauwe Tijger.
 
Dat gold ook voor Pieter en Jade Kuit. Waarom besteden alternatieve media geen enkele aandacht aan wat hen is overkomen?

Mike
 
Huig Plug: Het is hommeles bij BLCKBX

Sta hier niet raar van te kijken. Maar Huig laat zich hier ook een beetje kennen.. gevalletje Ego?


Lijkt me meer te gaan om de persoonlijke vete tussen Flavio en Huig: het gesprek tussen die twee wat Flavio niet heeft uitgezonden.
Jammer dit dit allemaal zo moet verlopen. We wachten maar even rustig op een reactie van Flavio.
 

‘It’s strange and it stinks,’ zegt Israëlische journalist over Hamas-aanval​

Journalist Efrat Fenigson diende zelf in het Israëlische leger en stelt ongemakkelijke vragen. Hoe kon Hamas zo gemakkelijk Israël binnendringen? En waarom werden zij urenlang ongemoeid gelaten? ‘Een kat die langs het grenshek loopt, activeert alle troepen. Dus hoe kan dit?' Bij blckbx licht zij haar vragen toe.
 
Wat als we straks niet meer zelf mogen beslissen over onze eigen gezondheid? De EU werkt aan wetgeving die de doseringen van vitamines moet beperken. "Dan kunnen ernstige problemen optreden," zegt gezondheidswetenschapper Robert Verkerk, die strijdt voor het recht om zelf te mogen bepalen hoe je voor je lichaam zorgt.

Verkerk is een Brit met Nederlandse wortels en oprichter van Alliance for Natural Health (ANH) International. Dit is een non-profitorganisatie die pleit voor een duurzame en natuurlijke benadering van gezondheid. ANH keert zich tegen vergaande EU-regulering die het gebruik van vitamines beperkt. “We zeggen niet dat er geen regelgeving moet zijn, maar we willen proportionele regelgeving.”

 
Wat als we straks niet meer zelf mogen beslissen over onze eigen gezondheid? De EU werkt aan wetgeving die de doseringen van vitamines moet beperken. "Dan kunnen ernstige problemen optreden," zegt gezondheidswetenschapper Robert Verkerk, die strijdt voor het recht om zelf te mogen bepalen hoe je voor je lichaam zorgt.

Verkerk is een Brit met Nederlandse wortels en oprichter van Alliance for Natural Health (ANH) International. Dit is een non-profitorganisatie die pleit voor een duurzame en natuurlijke benadering van gezondheid. ANH keert zich tegen vergaande EU-regulering die het gebruik van vitamines beperkt. “We zeggen niet dat er geen regelgeving moet zijn, maar we willen proportionele regelgeving.”


Hier in Spanje bv kan je in de herbolaria geen Zink 50mg meer kopen, is beperkt tot 25mg
 
Dus bij jullie is het al begonnen. Nou ja 2 x 25 is ook 50 en we hebben iHerb nog. :p
Bij NOW besteld.geen probleem.

Inderaad 2 x 25 is ook 50, maar de prijs blijft ongeveer wel hetzelfde voor 25 in vgl met de vroegere 50
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan