bizzkwiekje stelt zie even voor

G

Guest

Guest
:lol: :lol:hallo allemaal

mijn naam is lucy en ik ben 46 jaar moeder van 2 meiden. een van 14 en een van 19:

ben sinds 7 jaar alleen gaande en heb een eigen coaching en heling praktijk,

Heb last van overgewicht ten gevolge van slecht vetten en zouten en een koolhydraten verslaving. Samen met een hysterische lever en uitgeputten nieren ben ik aardig op weg naar diabetes 2. Jaren ben ik bezig geweest met het vinden van de juiste manier van eten. Ik hield en hou altijd al van biologisch en ben ook met regelmaat aan de raw foor geweest. Dus heb alle apparatuur als dyhidrator sap pers en bnlender in huis. Naast een nikken water filter. en ineens vind ik een week geleden iets over GAPs. pffff alsof ik een nieuwe wereld in stapte waarvan ik altijd geweten heb dat ie bstond maar kon de deur niet vinden.

Heb nu melk en kefir cultuur besteld. en de probiotica die aanbevolen wordt. samen met wat weck flessen die ik ga kopen morgen kan ik eigenlijk direkt volledig starten. Heb heel weinig nodig aan informatie om te snappen waar het hier over gaat.

Natuurlijk zal ik het een en ander tegenkomen vandaar dat ik erg blij ben met dit forum.

ik lees al erg kundige mensen die antwoorden op de meest uit eenlopende zaken. dus ik ben benieuwd.

en de naam bizzkwiekje haahah is omdat ik erg buzzie ben en altijd kwiekjes ( of zou ik dat misschien wat meer willen zijn? ) affijn ik ga me maar eens verder inlezen hier.

later meer.

 
Bizzkwiekje, Lucy.

Welkom en ik hoop dat alle kennis die dit forum in huis heeft veel voor je mag betekenen.

tot later.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan