baby 14 maanden

organica

New member
wie kan me helpen? wat hebben we al veel drama achter de rug.
M'n zoontje is geboren met de vaccuum. niet de kiwi maar de ijzeren, omdat het niet lukte, 6e keer lukte het, en ze hebben met 2 man op mn buik moeten duwen. Spildraai kon hij niet maken, dus ze hebben al draaiend aan hem getrokken met hele gewicht hing ze er aan.
Daarna was hij al snel een extreme huilbaby, hij stopte nooit, alleen maar krijsen. Maanden lang. Alles geprobeerd: osteopaten, chriropractor, uitiendelijk bij manueel therapeut terecht gekomen, en constateerde kiss syndroom. Dan zit de atlas niet goed. Als hij daar van daan kwam was hij een ander kind. Hij sliep goed, hij was vrolijk, niet huilen, enz.. maar elke keer na 2 weken begon het weer terug te komen, en nu nog steeds, moet hij elke 2 weken anders is het drama. Hij word snachts nog steeds zo'n 3 a 4 keer wakker. geef nog steeds borstvoeding. Veel eten doet hij nog niet, weinig intresse in. ookal geef ik hem een poos geen borstvoeding. Nu sinds 2 weken begint hij een soort tics te krijgen. Hij schud soms met zn hoofdje en als de tv aan staat gaat hij raar knipperen. Lijkt wel soort spasmes, ik ben zo ongerust, morgen afspraak dokter. Zou magnesiumolie werken bij slecht slapen en tics? ik ben ergens ook zo bang dat hij door die geboorte misschien wel schade heeft opgelopen. want zoals het is gegaan was echt bizar, eigenlijk paste het gewoon niet maar ze hebben hem er toch uitgetrokken. M'n zwangerschap was echt super, nergens last van, ik at veel volgens wapf. nooit een echo laten nemen. Maar mn bekken was gewoon te smal denk ik

De bevalling is inderdaad heel heftig. Heel goed dat je borstvoeding geeft en goed eet. Hoe oud is het kindje? Wat ik als tip kan geven is dat tv voor een kind onder de 2 jaar niet goed is, deze kinderen kunnen dat allemaal nog niet verwerken. En wat betreft de bevalling, ga nooit liggen is mijn ervaring, maar blijf staan of op de barkruk of iets dergelijks (in bad), hierdoor maak je gebruik van de zwaartekracht. Alleen in het Westen gaan ze liggen bij een bevalling, maar daardoor krijg je meer ritjes naar het ziekenhuis door Oxytocine te kort. De gynaecoloog kan er liggend veel beter bij, maar dat helpt de moeder en de baby niet. Doordat je het kindje op de baarmoeder mond duwt wanneer je staat, maakt het lichaam Oxytocine aan en dit heb je nodig bij een bevalling en daarna borstvoeding. Je hebt hier nu niet zoveel aan. Ik heb geen ervaring met tics of iets dergelijks. Sterkte!

hij is 14 maanden. we zetten hem niet meer voor de tv. ik mocht tijdens de bevalling niet meer op hurken of wat dan ook. Ik had geen zeggenschap meer, alles werd overgenomen. ik wilde het wel maarja, het mocht niet meer. in ieder geval bedankt voor je reactie

Forum statistieken

Onderwerpen
4.582
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan