Antichrist

Gepensioneerde marinier en kandidaat voor het Congres in Florida William Upham roept op tot de moord op president Trump, en beschuldigt hem ervan de Antichrist te zijn.

Hij zegt dat Trump een valse messias is die "gedood moet worden".

"Dit is een oorlog tussen God en de Antichrist."

"Er is geen twijfel in mijn gedachten dat de president van de Verenigde Staten, Donald J. Trump, de Antichrist is."

HOLY GUACAMOLE, DIT IS EXPLOSIEF! 😳🤯🚨

Luister goed naar wat deze talmoedische, kabbalistische rabbijnen zeggen over Trump die een REÏNCARNEREN (Gilgul) is uit Rome (Asov), en zijn oor doorboord krijgt als het teken van een “dienaar” voor de Joden, tijdens het in scène gezette Butler-evenement.

Ik ben nu meer dan ooit overtuigd dat Trump absoluut Moshiach Ben Joseph IS, voorloper van hun komende VALSE messias, Moshiach Ben David, alias het Beest van Openbaring (Christelijke Antichrist).

Nogmaals, laat me dit duidelijk benadrukken…

HET DOET ER NIET TOE ALS JE DIT NIET GELOOFT.

ZIJ WEL.

Het krijgt allemaal PERFECT ZIN, en zet de puzzelstukjes rondom Trump’s onwankelbare loyaliteit en onderdanigheid aan Israël en Joden in volledig perspectief.

.@ShieldsClips
bedankt dat je dit belicht!

HOLY GUACAMOLE. 😳😳😳

THERE IT IS!

Trump is in fact a Kabbalist Jew, masquerading as a “Christian” according to his ex-wife Marla Maples.

There is NOT a single Christian on earth who would carry the Zohar on a daily basis.

Trump DID in fact, convert to Judaism in 2017, as was previously reported, and judging by this article maybe even earlier. That would make him the first Jewish President, just like Mark Levin said. This is VICIOUSLY DECEITFUL.

Kabbalah (Jewish mysticism) is literally the religion of the serpent, is extremely Lucifarian/Satanic and stands in direct opposition to everything in Christianity.

It is an extremely significant, and very troubling bombshell discovery that really explains and thoroughly confirms EVERYTHING that has been happening.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.715
Leden
8.714
Nieuwste lid
Suzanne1972
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan