Aagjeadvocado stelt zich voor

G

Guest

Guest
Ik ben al sinds 2006 bekend met Leefbewust.com. Heb ook enige avonden bijgewoond in Zeist en Soest. De afstand nekte me wel, maar ben altijd trouwe fan gebleven en ontvang natuurlijk de nieuwsbrieven van Ron. Sinds ik dit ondekt heb zit ik niet anders te doen dan lezen. Ben een aantal weken uitgegleden bent over een suf herfstblaadje en geopereerd aan mijn rechter knie/schijf/pees. Zit met mijn rechterbeen in volledig gips en mijn linker been is vastgezet na in 81 aangereden te zijn door een dronken automobilist. Kunnen jullie het voorstellen: strompelen met 2 stijve benen ?? hangend in een rollator... Was dit het wel nou dan ging het nog wel. Afgelopen juli voelde ik ineens een bult in mijn linkerborst, een week later had ik de uitslag, het was goed fout. Had net een puppie in huis lopen van 8 weken, een Amerikaanse Buldog Heb nog het hondje van mijn overleden vader, een chihuahua van 13 en 1 poes (van de 12)

 
Ik dacht dat ik meer kon schrijven inneens maar dan maar in 2 x.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik wilde niet wat de arts hier wilde in Flevoziekenhuis en ben naar Duitsland uitgeweken vanwege de vrijheid van keuzes. Ben geopereerd in Rheine en aldaar ook behandeld met de Simoncinni-methode.Ben met de gedachte dat het een wondermiddel zou zijn naar Duitsland gegaan maar ben wel gauw uit die droom geholpen. Verder tientallen hooggedooseerde vit C infussen gehad en Hypertermie en een licht vorm van Chemo: Xeloda waar ik geen of nauwelijks bijwerkingen van heb gehad. Al met al een flinke duit lichter en goed vergiftigd.

Heb de behandeling effe moeten stoppen door de operatie van vorige week maar ik zou eind van het jaar klaar hebben kunnen zijn.

 
En om nu te zeggen dat ik zo slecht geleefd heb ?? Heb de nodige operaties in de jaren 80 gehad en bloedtransfusies wat volgens de arts in Duitsland een rol heb kunnen spelen.

En heel veel stress gehad. Ik heb het onstaan van de kanker gevoeld ergens herfst 2005, een naar zeurderig trekkerig pijntje onder mijn schouder aan de achterkant ter hoogte van mijn borst maar volgens de arts hier kon dat niet. Maar ik ben gevoelig en weet het gewoon zeker. Na een scan in 2006 die verder niets uitwees het met rust gelaten en niet meer gevoeld. Het was te vroeg, het was nog niet zichtbaar, voor mij is het duidelijk.

Het is ontstaan binnen een jaar na het overlijden van mijn moeder in 2004. En door mijn gezonde levensstijl heb het zeker 5 jaar geduurd eer het naar boven kwam. Een heel verhaal hier dat wel maar wat mij verder te doen staat is hoe krijg ik mijn immunssysteem weer aan de praat ???

Ageeth

 
Hallo Ageeth, een heel verhaal.. je hebt een hoop moeten doorstaan. Ik hoop dat de goede dingen van dit forum je een eind verder richting gezondheid mogen helpen.

Welkom en sterkte!

Sylvia

 
Hoi Ageeth, wat een toestand van je stijve benen en dan nu de kanker.

Voor je immuunsysteem en meer ben je hier denk ik aan het goede adres. Welkom!

Levertraan, sardienen, uvb-lamp voor vit d, curcuma/zwarte pepercombi, vitamine c, pancreasenzymen, koffieklysma´s (max 3 pdag als je chemo hebt gedaan) en andere leverreiniging-boosts: mariadistel, min 4 paranoten per dag, ozon, co enzym q10 (200 gr pd), biergist en last maar zeker not least: koolhydraatarm eten.

Dat is wat me zo te binnen schiet en een mond vol...

 
Aagjeavocado,

Als je het boek Bijnieruitputting leest van James Wilson dan lees je dat bijnieruitputting vaak gepaard gaat met een plostelinge, traumatische gebeurtenis in je leven, zoals bijv. het verlies van iemand in je nabijheid. Als je vervolgens mijn ebook leest over bijnieruitputting, dan lees je dat bijnieruitputting en kanker (maar ook vele andere ziektes en aandoeningen) een relatie vertonen. Simpel gezegd, zonder stress geen kanker of, andersom, geen kanker zonder stress. Het is dus geen toeval dat dit bij jou ontstond een jaar na het overlijden van je moeder. Verder noem je ook 'heel veel stress', dus het is daar niet bij gebleven, helaas. Heel verklaarbaar dus allemaal, maar de artsen nemen het hormoonverhaal helaas niet mee in hun behandelingen, ook de alternatieve artsen niet.

Mike

 
Was al jaren op de goede weg dacht ik, ben even afgedwaald geweest door alles maar ik merk aan mezelf dat ik door het lezen van de nieuwsbrieven toch altijd weer opgepept werd. Dit forum was wel een aangename verrassing. Dank jullie wel!

 
Mike, ik heb heel veel van je gelezen, het bijnierverhaal ga ik zeker nogmaals lezen.

We kennen elkaar ook hoor, heb menig mailtje van je gehad. Ik zat in de periode 2007 tot 2011 ook met veel hoofdpijn. Heb zelf een HIPP onderzoek laten doen door Leen Taal in 2008. Heb hem pas nog gevraagd of dit niet zichtbaar was aan dat onderzoek. Hij moest alle gegevens er nog is op naslaan...

Maar volgens de artsen kon ik het niet gevoeld hebben zoals ik eerder had verteld, nou ik weet het bijna zeker dat het eind 2005 is ontstaan, ik heb het zo sterk gevoeld. Ze zeggen dat een tumor 1 cm per jaar groeit. Die van mij was in juli 2011 4.6 en drukte toen ik het wist tegen me luchtpijp.

Ron noemt het het HAMER-sydroom, dat het binnen een jaar onstaat na een plotseling trauma. Er is dus ook ene James Wilson die dat zegt?

 
Hoi Ageeth, mijn problemen met mijn gezondheid (ME/ziekte van lyme) ontstonden ook een jaar nadat mijn vader stierf. Stress speelde bij mij ook in die tijd (nu 4 jaar later iets minder), niet alleen vanwege het verlies, maar ook gedoe op het werk.

Heb je nog steeds veel hoofdpijn?

Dat duidt op problemen met toxinen in je lijf.

Koffieklysma´s geven echt verlichting bij hoofdpijn en die helpen de lever met toxinen kwijt kunnen.

Het was de arts Max Gerson die zelf veel migraine had en ontdekte dat koffieklysma´s daartegen goed hielpen/helpen.

Later kwam hij erachter dat het ook goed helpt als antikankermiddel: en nu is het een belangrijke pijler van de antikanker Gersontherapie.

 
Welkom Ageeth,

Je hebt al pittig wat in je rugzak.

Ik hoop voor je dat je via dit forum dingen aangereikt krijgt zodat je je rugzak langzaam aan wat lichter kunt maken.

Dat de minder leuke dingen er uit kunnen en dat je daarvoor in de plaats mooie goede ervaringen krijgt.

En natuurlijk een betere gezondheid, zonder kanker.

Kom je nu nog wel eens in Soest op de kennisavonden.

Kunnen we de volgende keer misschien even kennis maken.

 
Poekie, ik kwam ten tijde van Zeist/Soest 2008 op kennisavonden. Toen vanuit de hoek van Rotterdam was dit bijna een uur en 20 min rijden. Nu woon ik sinds april weer in Almere. Het is wat korter nu maar nu kan ik voorlopig niet autorijden. Je moet 1 knie toch iets kunnen buigen om te autorijden. Heb het hier na het uitglijden nog wel een stukje gereden maar het was bijna niet te doen.

 
Dan hebben wij elkaar nog niet ontmoet.

Wij komen op de kennisavonden sinds september 2009.

Verdorie, nou woon je zo dichtbij en dan kun je niet door lichamelijke ongemakken. :cry:

 
Lievergezond ik zag je verhaal een uur geleden niet, het komt blijkbaar niet op volgorde over?

De hoofdpijn is sinds de operatie in augustus, waarbij de kanker is weggehaald langzaam afgebrokkelt, het is af en toe nog een beetje zeurderig aanwezig en dan een stevige bak koffie doet wonderen, meestal pas rond de middag of ver in de middag dat ik aan koffie begin en het blijft ook bij die ene bak. Het werkt bij mij altijd meteen door als klysma. Uit jouw verhaal maak ik op dat veel koffie goed zou zijn tegen kanker ??

Ik had een moeder die alleen maar koffie dronk, nooit wat anders, ja als het heel erg heet was een sappie, maar de hele dag door koffie....nooit water. Ze is overleden aan kanker 2004. In 2006 wist ik dus al dat dat nooit goed kon zijn.

Je bedoelt toch gewone koffie? ik vind het nogal tegenstrijdig..

 
Hoi Ageeth, de koffie via de onderkant: een klysma, is iets heel anders dan koffie via de mond.

De koffie via de onderkant gooit de lever open en spoort deze aan om gal en glutathion aan te maken.

Als je koffie via de mond inneemt verstik je de lever juist.

 
In een ander topic noemde ik dit 'koffie verkeerd'.

Je brengt de koffie van onderen in via een klysma.

Eerst een waterklysma en dan na bepaalde tijd een koffieklysma.

Maar Lievergezond en Dirtsa kunnen je daar meer over vertellen.

Zij zijn de ervaringsdeskundigen.

En koffie drinken (van boven dus) is niet goed voor je.

Ik denk dat je dat wel weet als je Mike zijn kennisavonden hebt bezocht. :wink:

Hier een schrijven van Mike over koffie, eerder op dit forum:

[URL]https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=281#post-3932[/URL]
Quote:
waarom je geen koffie moet drinken


 
Rechtsboven in de pagina vind je een zoekfunctie.

Hier kun je onderwerpen, zoals bijv. koffie, vinden op dit forum.

 
Lievergezond bedoelt dat koffie klysma's goed zijn tegen kanker. Het helpt namelijk om de lever te ontgiften en glutathion aan te maken. Koffie drinken daarentegen is hartstikke slecht! Ook maar één bakje per dag.... Helaas.

 
Nou 1 bakkie moet kunnen. Overal om me heen zie ik mensen draaien op koffie van s'morgens tot s'avonds, ook ziekenhuispersoneel weet er wel raad mee. Ze waren allemaal gek op koffie en brood.... En dan heb jij (IK) daar jaren niet aan meegedaan...

Hoe moet ik mij die klysma dan zien?? gewoon een bak injecteren?? De ontgifting zou glutathion aan maken ? Zit dat in koffie dan? weet wel in rauwe melk en asperges

 
Hoi Ageeth, ik heb deze klysma . De koffie gaat via een poortader in de anus recht naar je lever (ipv dat die door de darmen mijlenver moet reizen) en je lever gaat aan het werk: dat kun je voelen omdat de lever gaat bubbelen. De lever maakt dan ook gluthathion aan inderdaad. Dat doet de lever normaal ook, alleen de koffie via de onderkant stimuleert dat in grote getalen hetgeen de ontgiftiging ondersteunt en ook geeft het energie.

Hier meer info .

 
Quote:
Nou 1 bakkie moet kunnen.


Dit zijn nou typisch de woorden van een verslaafde. De definitie van verslaving is ergens niet zonder (denken te) kunnen. Wat volgt is ontkennings- en rechtvaardigingsgedrag. Dit is hier een mooi voorbeeld van. Het sterkt mij opnieuw in de overtuiging dat je zwakke bijnieren hebt, want die mensen doen aan 'zelfmedicatie' door d.m.v. koffie hun zwakke bijnieren te stimuleren. Op de korte termijn werkt het, op de lange termijn verzwakt het de bijnieren nog verder.

Quote:
Ron noemt het het HAMER-sydroom, dat het binnen een jaar onstaat na een plotseling trauma. Er is dus ook ene James Wilson die dat zegt?


Hamer gooit het op een psychologisch of emotioneel conflict. Het komt inderdaad overeen met wat Wilson ook beweert, maar die noemt het een onverwachte en overweldigende stresssituatie die de bijnieren fysiek verzwakt en zoekt het dus in het fysieke. De overeenkomsten zijn in ieder geval opvallend, dat wel.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan